Α.Σ.Ε.Π. Είναι και πρέπει να παραμείνει θεσμικός εγγυ-ητής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
….το περιβάλλον της ανακάλυψης. Πανεπιστήμιο Cambridge Τo Cambridge είναι το 2 ο αρχαιότερο πανεπιστήμιο του συνολικού αγγλόφωνου πληθυσμού..
Advertisements

Η βάση Γραφεία και ενώσεις Ομάδες Εργασίας.
Αυτεπαγωγή ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Αμοιβαία Επαγωγή.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μαργαρίτη Αντιγόνη Εργαστήριο Ανόργανης Χημείας ΦΦΩΤΟΣΥΣΤΗΜΑ ΙΙ Διαρκής αναζήτηση του μηχανισμού του 2 η Φοιτητική Ημερίδα Χημείας Αθήνα 2013.
Η Αρχαιολογία της Ανθρώπινης Εξέλιξης Μιχάλης Φωτιάδης Αναπλ. Καθηγητής Τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά Ενότητα 5: Η Φύση Παρεμβαίνει - Μέρος Β’ Ιωάννης Σαλμόν Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
Εξουσία και Πολιτική εξουσία. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια της εξουσίας. Να οριοθετήσουν την έννοια της κρατικής – πολιτικής.
Σχολικό έτος 2011 – Aυτοκίνητο ονομάζεται κάθε τροχοφόρο επιβατικό όχημα με ενσωματωμένο κινητήρα Τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται ώστε να κινούνται.
Φυσικοχημεία Κεφάλαιο 4 ο : Ισορροπίες Φάσεων Κλεπετσάνης Παύλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ – ΕΞΆΜΗΝΟ Α ’ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ - ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc Λάρισα.
Φυσικοχημεία Κεφάλαιο 5 ο : Χημική Ισορροπία – Θερμοχημεία Κλεπετσάνης Παύλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Εισαγωγή στην Στρατηγική Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ενότητα: Απορρόφηση αερίων Διδάσκοντες: Χριστάκης Παρασκευά, Αναπληρωτής Καθηγητής Δημήτρης Σπαρτινός, Λέκτορας Δ. Σωτηροπούλου, Εργαστηριακό Διδακτικό.
Ο Κώδικας Lieber και η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς σε καιρό πολέμου Ανθή Ατζαμιδάκη Τμήμα Aρχειονομίας και Bιβλιοθηκονομίας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 1α: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Αναγνωστόπουλος Αχιλλέας Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Λογιστικής.
1 Διαλυμένο οξυγόνο ( Dissolved oxygen- DO) Η πιο σημαντική παράμετρος ποιότητας μιας υδατικής μάζας. Το περισσότερο οξυγόνο προέρχεται από την ατμόσφαιρα.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Έννοια και Ιστορία της Στρατηγικής Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Πληροφορίες μαθήματος Διδασκαλία Θεωρίας: Τετάρτη Εγγραφή στο eclass του μαθήματος Βιβλιογραφία μαθήματος: –Θεμελιώδεις Αρχές Συστημάτων Βάσεων.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ-ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ Αναπνοή Τα αναπνευστικά αέρια Διάχυση Αναπνευστικά συστήματα Υδρόβια ασπόνδυλα Υδρόβια Σπονδυλωτά Ρύθμιση της αναπνοής στα υδρόβια.
Αγγελική Κουγιουρούκη.  Η πρώτη αναφορά σε φωτοβόλο ναυτιλιακό βοήθημα περιέχεται στο Ομηρικό έπος της Ιλιάδας  Ορόσημο των παγκόσμιων φάρων και φανών.
3 ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου ο τετράμηνο Τμήμα: Α2 Θέμα: Υπερφυσικό-Ανεξήγητο Light the darkness of the unknown Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαυροματίδου.
Μεθοδολογία Έρευνας Π.Τ.Ε.Α. Μάθημα 23/10/2015 Ηλίας Αβραμίδης Tel:
Φωτογραφια 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ»
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
Η ΕΑΠ και το έργο της Φωτογραφίες από τη Συλλογή ΠΕΤΡΟΥ ΠΟΥΛΙΔΗ Ψηφιακό Αρχείο ΕΡΤ.
Ορισμός της φωτογραφίας και ιστορική αναδρομή
Νεώτερη Ελληνική Ιστορία Β´ (ΙΙ 31)
Τμήμα Χημικών Μηχανικών
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΔΑΦΟΥΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Draft / not for citation
Δειγματοληψία.
Υδατικά σώματα/ βιολογικές διεργασίες
Αμνησίες.
Project 1 ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ.
Χρονικός Προγραμματισμός των έργων
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
Σχετικά με το χάος… Σχετικά με το χάος….
Grenoble, France SOLEIL, St Aubin near Paris, France.
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
Παρουσίαση – Εργασία: Βαγγέλης - Φερενίκη
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΥΔΡΟΓΟΝΟ (H).
Παρουσίαση ερευνητικής εργασίας.
ΣΙΔΕΡΑ Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα.
Παιχνίδι Tο παιχνίδι είναι ένα πολυμορφικό φαινόμενο (Brown, 2009)
Κεφάλαιο 7 Περιβαλλοντικές σπουδές και τουρισμός
Από τον αιθέρα στη θεωρία πεδίων
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Διοίκηση επιχειρήσεων
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Βασιλική Ν. Καραβάνα Ph.D
Φυσικές Διεργασίες της Χημικής Τεχνολογίας
الجمهورية الجزائرية الديمقراطية الشعبية إعداد الأستاذ : لعاج إلياس
H ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
Η Παγκόσμια Έλξη. Η Παγκόσμια Έλξη Sibi gratulentur Mortales, Tale tantumque exstitisse HUMANI GENERIS DECUS.
Διοξείδιο του άνθρακα Το CO2 εισέρχεται στα φυσικά νερά από τις εξής οδούς: Από την ατμόσφαιρα Με το νερό της βροχής (ελαφρώς όξινο) Ως προϊόν αποσύνθεσης.
Υπέρθεση Στάσιμα Κύματα
ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΖΑΣ
Χημεία Διαλυμάτων.
Πλυντήριο ρούχων Άντρεα Χαραλάμπους.
3-2 溶 液 1 1.
Η Παγκόσμια Έλξη. Η Παγκόσμια Έλξη Sibi gratulentur Mortales, Tale tantumque exstitisse HUMANI GENERIS DECUS.
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΘΜΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α.Σ.Ε.Π. Είναι και πρέπει να παραμείνει θεσμικός εγγυ-ητής ■ της απόλυτης διαφάνειας, ■ της δημοσιότητας, ■ της αντικειμενικότητας και ■ της αξιοκρατίας κατά την επιλογή προσωπικού για «διορισμό» σε φορείς του δημόσιου τομέα.

Πώς γίνεται η επιλογή; Σχεδιάζεται πακέτο εξέτασης. Οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε εξέταση και βαθμολογούνται. Επιλέγονται για διορισμό αυτοί με την υψηλότερη βαθμολογία στην εξέταση.

Δύο ερωτήματα Ερώτημα 1: Επιλέγονται οι πιο κατάλληλοι; Αυτοί που θα καλύψουν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του φορέα; ; ; ; ;

; ; ; ; Δύο ερωτήματα Σκέψη ... Ερώτημα 1: Επιλέγονται οι πιο κατάλληλοι; Αυτοί που θα καλύψουν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του φορέα; ; ; ; ; Σκέψη ... Μήπως είναι σκόπιμο να αναζητηθεί ανά-δραση από τους φορείς μέσω σωστά σχε-διασμένης έρευνας πεδίου ;

Ερώτημα 1: Επιλέγονται οι πιο κατάλληλοι; Αυτοί που θα καλύψουν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του φορέα; Κατά τη γνώμη μου όχι. Για τρεις λόγους: α) Επειδή το αντικείμενο των προκηρυσσόμενων θέσεων δεν έχει αποφασιστεί από τους φορείς. [έχουν απλά αποφασιστεί οι κλάδοι (οι ειδικότη- τες)]

Ερώτημα 1: Επιλέγονται οι πιο κατάλληλοι; Αυτοί που θα καλύψουν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του φορέα; Κατά τη γνώμη μου όχι. Για τρεις λόγους: β) Επειδή το αντικείμενο των προκηρυσσόμενων θέσεων έχει μεν (ή ενδέχεται να έχει) αποφασι- στεί από τους φορείς αλλά δεν έχει γνωστοποιη- θεί στο Α.Σ.Ε.Π. ή δεν έχει ενδιαφερθεί το ΑΣΕΠ να το μάθει.

Σκέψη ... Θάταν χρήσιμο να αποκτήσει πιο ουσιαστικό περιεχόμενο η παράγραφος «ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΝ-ΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΘΕΣΕΩΝ» που έχει τελευταία προστεθεί στις προκηρύξεις (να μη θυμίζει διακήρυξη αριστείας του φορέα).

Ερώτημα 1: Επιλέγονται οι πιο κατάλληλοι; Αυτοί που θα καλύψουν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του φορέα; Κατά τη γνώμη μου όχι. Για τρεις λόγους: γ) Επειδή το αντικείμενο των προκηρυσσόμενων θέσεων έχει μεν γνωστοποιηθεί στο Α.Σ.Ε.Π. αλ- λά δε λαμβάνεται υπόψη κατά το σχεδιασμό του πακέτου εξέτασης.

Αριθμός κλάδων (ειδικοτήτων) 21 Α. Διαδικασία επιλογής με γραπτό διαγωνισμό (προκηρύξεις 2Π/2008 και 3Π/2008 εκπαιδευτικών) Αριθμός κλάδων (ειδικοτήτων) 21 Αριθμός θέσεων Αριθμός υποψηφίων 4.721 72.865

ΚΛΑΔΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6. Ποιος ποιητής καλλιέργησε τη χωλιαμβική ποίηση; ΚΛΑΔΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6. Ποιος ποιητής καλλιέργησε τη χωλιαμβική ποίηση; α) Ο Τυρταίος β) Ο Μίμνερμος γ) Ο Αλκμάνας δ) Ο Ιππώνακτας

ΚΛΑΔΟΣ ΒΙΟΛΟΓΩΝ 68. Για δεδομένη θερμοκρασία και πίεση, η αντίδραση είναι θερμοδυναμικώς αυθόρ-μητη όταν: α) είναι εξώθερμη. β) έχει ΔG<0. γ) έχει ΔΗ>0. δ) έχει ΔS<0.

ΚΛΑΔΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 67. Ποιός ήταν ο Henry Morgenthau; ΚΛΑΔΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 67. Ποιός ήταν ο Henry Morgenthau; α) Υπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ. β) Πρεσβευτής της Βρετανίας στην Αθήνα. γ) Πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Αθήνα. δ) Πρόεδρος της Επιτροπής Αποκαταστά- σεως Προσφύγων.

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ 10. Ποιος διετέλεσε περισσότερα χρόνια ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ 10. Ποιος διετέλεσε περισσότερα χρόνια διευθυντής στο Διδασκαλείο Μέσης Εκπαίδευσης (Δ.Μ.Ε.); α) ο Κωνσταντίνος Γεωργούλης. β) ο Δημήτρης Γληνός. γ) ο Αλέξανδρος Δελμούζος. δ) ο Νικόλαος Εξαρχόπουλος.

ΚΛΑΔΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ 19. Η φράση «μαρὰν ἀθά» (Α΄ Κορ. 16,22) σημαίνει: α) ΚΛΑΔΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ 19. Η φράση «μαρὰν ἀθά» (Α΄ Κορ. 16,22) σημαίνει: α) «ο Ιησούς έρχεται». β) «ο Ιησούς είναι ο Κύριος». γ) «ο Κύριος είναι μαζί μας». δ) «ο Κύριός μας έρχεται».

Α. Διαδικασία επιλογής με γραπτό διαγωνισμό Α. Διαδικασία επιλογής με γραπτό διαγωνισμό Οι γραπτοί διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ αξιο-λογούν την ικανότητα των υποψηφίων να αποστηθίσουν την εξεταστέα ύλη και όχι την καταλληλότητά τους για διορισμό στη θέση που προκηρύχθηκε.

Σκέψη ... Μήπως είναι καιρός να δώσει το ΑΣΕΠ τον τόνο της τόσο επιθυμητής στροφής από την αποστήθιση της πληροφορίας στην αξιοποί-ησή της;

Και άλλη σκέψη ... Έχει νόημα γραπτός διαγωνισμός με εξετα-στέα ύλη αυτή που οι υποψήφιοι κάλυψαν στις πανεπιστημιακές τους σπουδές;

Β. Διαδικασία επιλογής με μοριοδότηση προσόντων ■ Τα κριτήρια που μοριοδοτούται (τίτλοι σπου-δών, εμπειρία και γνώση ξένων γλωσσών), ■ η μεταξύ τους σχετική βαρύτητα και ■ η ως προς κάθε κριτήριο βαθμολόγηση των υποψηφίων ορίζονται νομοθετικά. «Εξ ορισμού» δεν επιδέ- χονται αμφισβήτηση. Ή μήπως θάπρεπε;

; ; ; ; Δύο ερωτήματα Ερώτημα 2: Ολοκληρώνεται η διαδικασία ε-πιλογής Ερώτημα 2: Ολοκληρώνεται η διαδικασία ε-πιλογής ■ χωρίς άσκοπη καθυστέρηση; ■ χωρίς άσκοπα υψηλό κόστος; ; ; ; ;

Ερώτημα 2: Ολοκληρώνεται η διαδικασία ε-πιλογής Ερώτημα 2: Ολοκληρώνεται η διαδικασία ε-πιλογής ■ χωρίς άσκοπη καθυστέρηση; ■ χωρίς άσκοπα υψηλό κόστος; Κατά τη γνώμη μου όχι: Επειδή η διαδικασία επι-λογής περιλαμβάνει πάρα πολλές ενέργειες που ενώ απαιτούν χρόνο και κοστίζουν για να εκτελε-στούν είναι στην πραγματικότητα περιττές.

Διαδικασία επιλογής με μοριοδότηση προσόντων (Προκηρύξεις 1Κ/2017 μέχρι και 12Κ/2017) Αριθμός θέσεων που προκηρύχθηκαν Π.Ε. 759 Τ.Ε. 211 Δ.Ε. 552 Υ.Ε. 22 1.543

Τι προβλέπουν οι προκηρύξεις ; Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης [η ευθύνη της σωστής συμπλήρωσής της είναι απο- κλειστικά του υποψηφίου]. Αποστολή με συστημένη επιστολή: υπογε- γραμμένης της αίτησης, παραβόλου 3€, φωτοαντιγράφου του ΑΔΤ και όλων των α- παραίτητων για την υποστήριξη της υπο- ψηφιότητας δικαιολογητικών.

Διαδικασία επιλογής με μοριοδότηση προσόντων (Προκηρύξεις 1Κ/2017 μέχρι και 12Κ/2017) Αριθμός θέσεων που προκηρύχθηκαν Αριθμός υποψηφίων Π.Ε. 759 56.960 Τ.Ε. 211 16.019 Δ.Ε. 552 61.478 Υ.Ε. 22 4.923 1.543 139.389

Διαδικασία επιλογής με μοριοδότηση προσόντων (Προκηρύξεις 1Κ/2017 μέχρι και 12Κ/2017) Αριθμός θέσεων που προκηρύχθηκαν Αριθμός υποψηφίων προτιμήσεων Π.Ε. 759 56.960 1.329.316 Τ.Ε. 211 16.019 144.707 Δ.Ε. 552 61.478 793.151 Υ.Ε. 22 4.923 31.775 1.543 139.389 2.298.949

Σκέψη ... Μήπως εξοικονομηθούν χρόνος, χώρος, κόστος και ταλαιπωρία, αν ζητηθεί από τους υποψή-φιους να αξιολογήσουν οι ίδιοι την υποψηφιό-τητά τους στην ηλεκτρονική αίτηση;

Παράδειγμα: Προκήρυξη 3Κ/2017 [μία θέση ΥΕ στην ΕΛ Παράδειγμα: Προκήρυξη 3Κ/2017 [μία θέση ΥΕ στην ΕΛ.ΣΤΑΤ – 268 υποψήφιοι] Σημερινή κατάσταση 1. 268 ηλεκτρονικές αιτήσεις & 268 φάκελοι με δικαιολογητικά. 2. Σύνταξη πίνακα κατάταξης με βάση τα δηλω-θέντα στοιχεία. 3. Έλεγχος μέχρις ότου επιλεγεί κάποιος/α.

Παράδειγμα: Προκήρυξη 3Κ/2017 [μία θέση ΥΕ στην ΕΛ Παράδειγμα: Προκήρυξη 3Κ/2017 [μία θέση ΥΕ στην ΕΛ.ΣΤΑΤ – 268 υποψήφιοι] Με αυτοαξιολόγηση 1. 268 ηλεκτρονικές αιτήσεις & 0 φάκελοι με δι-καιολογητικά. 2. Σύνταξη πίνακα κατάταξης με βάση τις δηλω-θείσες βαθμολογίες. 3. Πρόσκληση – μόνο - των 5 (;) πρώτων να απο-στείλουν τα δικαιολογητικά τους για έλεγχο ! 4. Έλεγχος μέχρις ότου επιλεγεί κάποιος/α.