Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr E-class μαθήματος:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Advertisements

Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Διάλεξη 3 η (2014– 15) Θεωρητικά Μοντέλα Ανάπτυξης Καινοτομίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
H Φιλοσοφία του Σχετικισμού (Relativismus) Η Φυσική και οι φοιτητές του Τμήματος Φυσικής Στράτος Θεοδοσίου Αναπληρωτής καθηγητής.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας Δημοτικό Σχολείο Ύψωνα Β’
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
για επιφάνειες και ανοξείδωτα Οικονομική λύση για καθαρισμό επιφανειών
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Σύγχρονα Ασκληπιακά Πάρκα Υγεία <-> Πολιτισμός
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ»
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Ακούτε μουσική ; 2α Λυκείου 1η Λυκείου.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Толқындардың интерференция және дифракция құбылысы
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSH208

Διάρθρωση της διατριβής σας

Εμπειρική έρευνα Περίληψη (Abstract) 1. Εισαγωγή Κεφάλαιο Έκταση Τίτλος Διατριβής 8 – 10 λέξεις max Περίληψη (Abstract) 250 - 500 λέξεις 1. Εισαγωγή 800 – 1.500 λέξεις 2. Ανασκόπηση βιβλιογραφίας 3.000 – 4.000 λέξεις 2.1 Ερευνητικά ερωτήματα/ Ερευνητικές υποθέσεις 3. Μεθοδολογία 3.000 – 3.500 λέξεις 4. Συζήτηση ευρημάτων 800 – 2.000 λέξεις 4.1 Επιπτώσεις των ευρημάτων (Ερευνητικές και πρακτικές 4.2 Περιορισμοί και κατευθύνσεις για περαιτέρω έρευνα 400 – 800 λέξεις 5. Συμπεράσματα – Προτάσεις ΣΥΝΟΛΟ ~ 15.000 λέξεις Κατάλογος βιβλιογραφικών πηγών Παραρτήματα

Περίληψη (Abstract) Μια σύνοψη της εργασίας σας. Η περίληψη συνήθως δημοσιεύεται χωριστά από την κυρίως εργασία και συνεπώς πρέπει να μπορεί να σταθεί μόνη της και να είναι κατανοητή χωρίς αναφορά στο κυρίως κείμενο της διατριβής σας. Πρέπει να αναφέρει τα πραγματικά περιστατικά και δεν θα πρέπει να υπερβάλλει ή να υπόσχεται πράγματα που δεν υπάρχουν στην διατριβή. Πρέπει να λειτουργεί ως εργαλείο αναφοράς που επιτρέπει στον αναγνώστη να αποφασίσει αν θα διαβάσει ή όχι το πλήρες κείμενο.

Περίληψη (Abstract) _ προτεινόμενη δομή Σκοπός: Περιγραφή των κύριων στόχων της έρευνας Σχεδιασμός / μεθοδολογία / προσέγγιση: Κύρια μέθοδος (-οι). Προσέγγιση του θέματος. Θεωρητικό πεδίο. Ευρήματα: Κύρια ευρήματα (ανατρέξτε στη συζήτηση των αποτελεσμάτων) Πρακτικές επιπτώσεις (εάν υπάρχουν) Κοινωνικές επιπτώσεις (εάν υπάρχουν) Περιορισμοί έρευνας / επιπτώσεις (κατά περίπτωση): Προτάσεις για το μέλλον της έρευνας και τους περιορισμούς της Πρωτοτυπία / Αξία: Τι είναι καινούργιο στη μελέτη σας; Αναφέρετε την αξία της έρευνάς σας και για ποιον.

Εισαγωγή (τι να περιλαμβάνει) ... Δώστε απαντήσεις στα ακόλουθα: Τι αφορά η έρευνά; Γιατί είναι σημαντική; Ποιος θα ωφεληθεί από τα αποτελέσματα; Γιατί πρέπει να γνωρίζουμε για το θέμα; Γιατί μια κατάσταση, μέθοδος, μοντέλο κλπ πρέπει να βελτιωθεί; (Αιτιολογία) Τι δεν ξέρουμε; Ποιο γνωστικό κενό θα καλύψει αυτή η έρευνα; Τι πρέπει να βελτιωθεί; Ποιο πρόβλημα θα λύσουμε; (Ερευνητικό ερώτημα - Σκοπός) Πώς θα προσπαθήσετε να καλύψετε αυτό το κενό ή να βελτιώσετε την κατάσταση; (Στόχοι) Ποιες είναι οι θεωρητικές βάσεις της προσέγγισης; Ποιοι είναι οι τομείς βιβλιογραφίας που πρέπει να ανασκοπηθούν; Υπάρχει κάποια πτυχή του προβλήματος που δεν θα προσεγγίσετε; Περιορίζεται η έρευνά σας σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή ή σε ορισμένες μόνο πτυχές της κατάστασης; (Πεδίο εφαρμογής)

Εισαγωγή (τι δεν πρέπει) ... Δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να αναπτύξετε το υπόβαθρο της έρευνάς σας ή να δώστε συγκεκριμένα στοιχεία. Δεν πρέπει να είναι υπερβολικά μεγάλη (max 2 σελίδες). Δεν πρέπει να ξεκινάτε με μια μεγάλη γενίκευση. Δεν πρέπει να ξεκινάτε με ορισμούς

Βιβλιογραφική ανασκόπηση ….. τι είναι! Ένας απολογισμός του τι έχει δημοσιευθεί για το θέμα από έγκυρους ακαδημαϊκούς και ερευνητές. Παρέχει το θεωρητικό υπόβαθρο της έρευνάς σας. Τοποθετεί και συσχετίζει τη δική σας έρευνα στο πλαίσιο της υπάρχουσας έρευνας. Ομαλά σας οδηγεί στη διατύπωση των υποθέσεών σας ή / και στη μεθοδολογία σας.

Βιβλιογραφική ανασκόπηση ….. τι δεν είναι! Μια έκθεση στην οποία περιγράφονται περιληπτικά σχετικά άρθρα και βιβλία ένα - ένα διαδοχικά. Μια συζήτηση της κάθε πηγής σε κενό και ανεξάρτητα από όλες τις άλλες.

Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων……. Οι ερευνητικές υποθέσεις είναι προβλέψεις των εμπειρικών αποτελεσμάτων της έρευνας. σε κάθε μία από τις υποθέσεις σας θα πρέπει να κάνετε μια εισαγωγή, μίας ή δύο παραγράφων, που θα παρέχει το σκεπτικό. Τι είναι αυτό στη βιβλιογραφία που οδηγεί σε αυτή την υπόθεση; Η ενότητα / υπο-ενότητα «Ερευνητικές Υποθέσεις» συνήθως τοποθετείται μεταξύ των κεφαλαίων «Βιβλιογραφική Ανασκόπηση» και «Μεθοδολογία».

Μεθοδολογία Προτεινόμενη διάρθρωση κεφαλαίου Περιγραφή ερευνητικού πλαισίου (μερικοί το προτιμούν αυτό στην εισαγωγή) Ερευνητικά εργαλεία (σε σχέση με τη βιβλιογραφία και τις ερευνητικές ερωτήσεις/υποθέσεις) Αναλυτικές μέθοδοι και λογισμικό (σε σχέση με τη βιβλιογραφία και τις ερευνητικές ερωτήσεις/υποθέσεις) Απαιτήσεις δεδομένων (σε σχέση με τη βιβλιογραφία, τις ερευνητικές ερωτήσεις/υποθέσεις και τις αναλυτικές μεθόδους) Πηγές δεδομένων και μεθοδολογία συλλογής (σε σχέση με τη βιβλιογραφία, τις ερευνητικές ερωτήσεις/υποθέσεις και τις αναλυτικές μεθόδους) Συζήτηση των δεδομένων (σε σχέση με τη βιβλιογραφία, τις ερευνητικές ερωτήσεις/υποθέσεις και τις αναλυτικές μεθόδους) Παρουσίαση των αποτελεσμάτων

Συζήτηση ευρημάτων Συζητήστε τα ευρήματά σας σε σχέση με τα ερευνητικά ερωτήματα / υποθέσεις σας και την υφιστάμενη βιβλιογραφία. Προσδιορίστε τη νέα γνώση που η έρευνα σας δημιούργησε. Συζητήστε πώς και σε ποιο βαθμό τα ευρήματά σας ενισχύουν τη θεωρητική γνώση (ερευνητικές επιπτώσεις) Συζητήστε τις πρακτικές, κοινωνικές κλπ επιπτώσεις των ευρημάτων σας. Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν στην πράξη;

Περιορισμοί – Προτάσεις για περαιτέρω έρευνα Συζητήστε τυχόν περιορισμούς της έρευνάς σας με έμφαση στη μεθοδολογία Προτείνετε κατευθύνσεις για περαιτέρω έρευνα

Συμπεράσματα - Προτάσεις Σύντομη σύνοψη των κύριων σημείων των κεφαλαίων: Συζήτηση ευρημάτων Επιπτώσεις Περιορισμοί - Περαιτέρω έρευνα Περιγράψτε τα ευρήματά σας με λόγια και όχι με αριθμούς. Συζητήστε που και πως ταιριάζουν τα ευρήματά σας με τη βιβλιογραφία, όπως και το πώς συμβάλλουν στην περαιτέρω κατανόηση του θέματος. Παρουσιάστε τα δυνατά και αδύνατα σημεία της εργασίας σας.

Παραρτήματα … Περιλαμβάνουν Ερευνητικά εργαλεία (ερωτηματολόγια κλπ) Πίνακες, γραφήματα. Βεβαιωθείτε ότι τα πάντα στα παραρτήματά σας συζητούνται στο κύριο σώμα. Μη βάζετε περιττά πράγματα.

Μη-εμπειρική διατριβή Δεν είναι άλλο παρά εξαντλητική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Αυτό το είδος της διατριβής έχει απλή οργάνωση, που αποτελείται από: περίληψη, εισαγωγή, βιβλιογραφική επισκόπηση συμπεράσματα βιβλιογραφική λίστα και παραρτήματα (αν υπάρχουν). Μιλήστε με τον επόπτη σας σχετικά με τις προσδοκίες του.

Ομιλία Μπροστά σε Κοινό Στόχοι της παρουσίασης Χρήση οπτικοακουστικών μέσων Παράγοντες που επηρεάζουν την πορεία της παρουσίασης Γλώσσα του σώματος των ακροατών 1. Προετοιμασία πριν την παρουσίαση 2. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης

Πριν τη Παρουσίαση της Πτυχιακής Βεβαιωθείτε ότι έχετε στην διάθεση σας όλα τα απαραίτητα αρχεία (CDs, αντίγραφα πτυχιακής, φόρμες κτλ). Προετοιμαστείτε για όλα τα ενδεχόμενα Π.χ., εάν οι αξιολογητές σας ζητήσουν να μην παρουσιάσετε την πτυχιακή σας μέσω παρουσίασης αλλά να αναφέρετε τα πιο σημαντικά κομμάτια της προφορικά Προετοιμαστείτε σχετικά με τον χρόνο (διάρκεια της πτυχιακής) Να γνωρίζετε εκ των προτέρων ότι θα σας πάρει 13 λεπτά (θα εντυπωσιάσετε….) Προετοιμάστε την παρουσίαση σας σε «πραγματικές» συνθήκες. Μόνο τότε αντιλαμβάνεστε τι δουλεύει και τι όχι. Επιβεβαιώστε ότι όλα τα οπτικοακουστικά μέσα λειτουργούν σωστά και όπως θέλετε.

Κατά τη Διάρκεια της Παρουσίασης Να είστε ψύχραιμοι/ες. Είναι δική σας εργασία, άρα θεωρητικά έχετε τις περισσότερες γνώσεις για το αντικείμενο που θα μιλήσετε από οποιονδήποτε άλλο στην αίθουσα… Πέρα από την εμφάνιση της πτυχιακής φροντίστε και την δική σας. Πρόκειται να ολοκληρώσετε μια επαγγελματική παρουσίαση… μια προσεγμένη εμφάνιση κάνει την διαφορά Μην διαβάζετε από το χαρτί τις σημειώσεις σας (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ) Φροντίστε να τονίσετε τα σημαντικά σημεία της πτυχιακής σας εργασίας. Δεν ενδιαφερόμαστε για την ιστορία της Καλαμπάκας ή την κατανομή των ξεν/κων κλινών στα Γρεβενά… Να έχετε μια θετική στάση σώματος (και αυτό είναι σημαντικό…) Εάν δεν καταλαβαίνετε κάτι (π.χ., μια ερώτηση, ζητήστε επεξήγηση) Συχνά οι ερωτήσεις δεν αφορούν το θέμα σας, αλλά την δικαιολόγηση του τι κάνατε και πως το κάνατε; Π.χ., «εάν θα ξανακάνατε την εργασία τι διαφορετικό θα κάνατε»  Ποια είναι η σωστή απάντηση;;;;

Με το Τέλος της Παρουσίασης Εάν ολοκληρώστε την διαδικασία χωρίς αλλαγές, τότε μπράβο και συγχαρητήρια. Καλή επιτυχία! Εάν σας ζητήσουν διορθώσεις, βεβαιωθείτε ότι τις έχετε καταγράψει με ακρίβεια και έχετε γνώση του χρονικού περιθωρίου που σας δίνεται Από εκεί και μετά ολοκληρώστε τις αλλαγές όσο πιο γρήγορα γίνεται…