Εθνικό Θεματικό Δίκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Advertisements

Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Εθνικό Δίκτυο Π.Ε. «Παραδοσιακοί Οικισμοί και Φύση»
Δρ Χαρ. Φασουλάς Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης Συντονιστής Γεωπάρκου Ψηλορείτη και Ελληνικού Φόρουμ Γεωπάρκων, Μέλος της Ομάδας αξιολογητών της UNESCO.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εγκεκριμένο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με αρχή λειτουργίας το 2003 Επανέγκριση λειτουργίας Δικτύου το Σκοπός του Δικτύου Το Δίκτυο.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Άρωμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Χριστίνα Παπαζήση Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ/νση Δ.Ε. Β΄Αθήνας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Περιφερειακό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. με θέμα: «Μαθαίνοντας τα μυστικά του σχολικού κήπου, εμπνεόμαστε και δημιουργούμε.»
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μολάων (Κ.Π.Ε. Μολάων)
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Γιώργος Τσαπρούνης Δ/ντής Εταιρικών Σχέσεων “Title of Presentation” Green ICT World Από τη θεωρία στην πράξη 12o Συνέδριο Info-Com World Ψηφιακή Ελλάδα:
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πρόσκληση Ο Δήμαρχος Νέας Ιωνίας Αττικής, οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, ο Πρόεδρος του Eθνομουσικολογικού Ιδρύματος.
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΕΕΚΠΕ ΥΠΔΒΜΘ, ΑΘΗΝΑ 15& ΑΝΑΦΟΡΑ: Μάγδα Σπανού Υπεύθυνη Π.Ε. Α/θμιας Πειραιά.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας &Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας Παναγιωτόπουλος Γιώργος ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Η Δια Βίου Μάθηση στις Σέρρες
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πεταλούδων Ρόδου σήμερα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
‘’Άσκηση και Διατροφή‘’
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ΤΟ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟ ΔΑΣΟΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Ειδικό Θεματικό Πρόγραμμα
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εθνικό Θεματικό Δίκτυο ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΥΡΓΕΤΟΥΛΑ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Π.Ε. Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Παγκόσμια Γεωπάρκα Unesco στην Ελλάδα»

Θεματικά δίκτυα Μία από τις βασικές δράσεις των Κ.Π.Ε είναι η οργάνωση και ο συντονισμός θεματικών δικτύων σε τοπικό ή περιφερειακό , εθνικό και διεθνές επίπεδο. Με σκοπό σχολεία από όλη την Ελλάδα να συμμετέχουν και να υλοποιούν περιβαλλοντικά προγράμματα με κοινό ή παραπλήσιο θέμα, που εντάσσεται σε μια ευρύτερη θεματική ενότητα, με κεντρικό συντονισμό αναπτύσσοντας συνεργασίες και δράσεις.

Δίκτυα σχολείων μπορούν να ιδρυθούν από Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Κ.Π.Ε. Εποπτευόμενους από το Υπουργείο Παιδείας φορείς (Π.Ι) Για να προχωρήσει η ίδρυση ενός δικτύου πρέπει να υποβληθεί αντίστοιχο αίτημα στο Υπουργείο

Τα πλεονεκτήματα συμμετοχής μιας σχολικής μονάδας σ ένα δίκτυο Τα δίκτυα αποτελούν μια οργανωμένη προσπάθεια υποστήριξης των σχολικών προγραμμάτων με σημαντικά πλεονεκτήματα γιατί: Εξασφαλίζουν οργανωμένη επιστημονική, μεθοδολογική, παιδαγωγική στήριξη. Συμβάλλουν στην ανάπτυξη ενός πλαισίου επικοινωνίας μεταξύ των σχολείων. Αίσθημα συμμετοχής στην κοινή προσπάθεια. Ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και πληροφοριών. Διαμορφώνουν προϋποθέσεις για την ανάληψη οργανωμένων δράσεων προσέγγισης, ανάδειξης και προστασίας του τοπικού και ευρύτερου περιβάλλοντος (ενεργοί πολίτες).

Γιατί να ενταχθεί ένα σχολείο σε ένα δίκτυο; Eξασφαλίζει τη συνέχεια της σχέσης σχολείου – Κ.Π.Ε Η έγκυρη επιστημονική στήριξη Το εκπαιδευτικό υλικό Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Οι συναντήσεις - ανταλλαγές εμπειριών ανάμεσα στους μαθητές Η συνεργασία εκπαιδευτικών και των δυο βαθμίδων εκπαίδευσης

Ιδιαίτερα για τις σχολικές ομάδες νομών εκτός εμβέλειάς του, κάθε ΚΠΕ τις επιλέγει σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια κατά σειρά: Συμμετοχή της αιτούσας σχολικής ομάδας σε Εθνικό Θεματικό Δίκτυο που συντονίζει το ΚΠΕ Απόσταση Προέλευση από νησιωτική περιοχή Σειρά που έχει στο ενημερωτικό σημείωμα του αρμόδιου Υπεύθυνου Σχολικών Δραστηριοτήτων σύμφωνα με τα κριτήρια που ισχύουν εφ’ εξής για κατάταξη των σχολικών ομάδων στα ΚΠΕ περιοχής νομών εμβέλειας.  

ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΠΙΚΟΥ (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΠΙΚΟΥ (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Λέσβου (συντονιστής), σε συνεργασία με το Μουσείο Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου και το ΚΠΕ Ευεργέτουλα ) 1η Επιμορφωτική Συνάντηση του Τοπικού Θεματικού Δικτύου «Παγκόσμια Γεωπάρκα Unesco στην Ελλάδα» τη Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017 Σχολική Μονάδα Τίτλος Περιβαλλοντικού Προγράμματος 1 Ειδικό Δημ. Σχολ. Μυτιλήνης Μαθαίνοντας τα 4 στοιχεία μέσω πειραμάτων 2 9ο Δ. Σ. Μυτιλήνης Μαθαίνω για την κλιματική αλλαγή μέσα από το Γεωπάρκο Λέσβου 3 Μπες κι εσύ στο κλίμα της Ευρώπης! 4 Τα ζώα εκπέμπουν σήμα κινδύνου 5 Δ. Σ. Πολιχνίτου Περπατώντας μέσα στο πέτρινο δάσος 6 Δ. Σ. Αγιάσου Σίγρι, από τα απολιθώματα του χθες στον πολιτισμό του σήμερα 7 Δ. Σ. Σκουτάρου Ηφαίστεια και σεισμοί 8 Δ. Σ. Καλλονής Ταξιδεύοντας στο γεωλογικό παρελθόν του τόπου μας 9 Τοπικά προϊόντα: Γευστικοί θησαυροί του Β. Αιγαίου 10 Βig Bang:"Κι εγένετο ...ο B612" 11 Δ. Σ. Παπάδου Γεωπάρκο Λέσβου 12 ΔΣ. Λουτρών Κόντρα στο ρεύμα ( περιβάλον & κλιματικές αλλαγές) 13 Νηπ. Χιδήρων Το δέντρο, ο καλύτερος μας φίλος 14 Νηπ. Ταξιαρχών Περπατώντας τον τόπο μου

Το Κ.Π.Ε. Ευεργέτουλα συνεργάζεται στενά με το Μουσείο από την ίδρυσή του για Την υλοποίηση μονοήμερων και πολυήμερων εκπαιδευτικών προγραμμάτων Προγραμμάτων Δια Βίου Εκπαίδευσης στο Γεωπάρκο Λέσβου Σεμιναρίων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σεμιναρίων επιμόρφωσης του τοπικού πληθυσμού για το Γεωπάρκο Λέσβου Σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού Τα τελευταία 3 χρόνια υλοποιείται το 3ήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ανακαλύπτοντας το Γεωπάρκο Λέσβου: Απολιθωμένο Δάσος Λέσβου – Γεώτοποι - Φύση – Πολιτισμός»

Γεωπάρκο και φυσικές καταστροφές (σεισμοί - ηφαίστεια) Οι θεματικές ενότητες : Γεωπάρκο και φυσικές καταστροφές (σεισμοί - ηφαίστεια) 2. Γεωπάρκο και κλιματική αλλαγή 3. Γεωπάρκο και βιοποικιλότητα 4. Γεωπάρκο και μνημεία (φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον) 5. Γεωπάρκο και άυλη πολιτιστική κληρονομιά (μυθολογία, ιστορία, παράδοση,παραμύθια, ήθη-έθιμα, παραδοσιακή-λεσβιακή διατροφή) 6. Γεωπάρκο και τοπική γεωγραφία

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Η δημιουργία γνωστικού υποβάθρου για τις φυσικές καταστροφές και κυρίως για το σεισμικό κίνδυνο, τις ηφαιστειακές καταστροφές και τις δυνατότητες πρόληψης και προστασίας. Η ανάδειξη των Γεωπάρκων ως απαραίτητου εργαλείου για την αναζήτηση των τεκμηρίων της κλιματικής αλλαγής και η κατανόηση της συμβολής τους ως εργαλεία για την αειφορική διαχείριση του περιβάλλοντος. Η αξιοποίηση του θεσμού των Γεωπάρκων για την εκπαίδευση στην προστασία της βιοποικιλότητας, η ευαισθητοποίηση των μαθητών και η καλλιέργεια «συνείδησης προστασίας της φύσης». Η ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αποτελεσματικότερη διαφύλαξη και προστασία του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, των φυσικών και πολιτιστικών μνημείων μας. Η γνωριμία με την άυλη πολιτιστική κληρονομιά (μυθολογία, ιστορία, παράδοση, παραμύθια, ήθη-έθιμα, παραδοσιακή διατροφή κλπ) και η ανάδειξή τους ως εργαλεία για την αειφόρο τοπική ανάπτυξη. Η γνωριμία των μαθητών με την τοπική γεωγραφία και η ανάπτυξη ικανοτήτων για την αξιοποίηση των στοιχείων της προς όφελος της κοινωνίας

ΣΧΟΛΕΙΑ Ε.Θ.Δ. ΕΚΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ (12 σχολικές μονάδες) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ 1ο Δ.Σ. ΧΙΟΥ Δ.Α.Ε. ΧΙΟΥ 4o Δ.Σ. ΧΙΟΥ 7ο Δ.Σ. ΧΙΟΥ 2οΔ.Σ. ΑΓ.ΠΑΥΛΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Δ.Α.Ε. ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 6ο Δ.Σ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ.Α.Ε.ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 2ο ΝΗΠ. ΚΑΡΛΟΒΑΣΟΥ Δ.Α.Ε. ΣΑΜΟΥ ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΙΚΑΡΙΑΣ Δ.Α.Ε. ΙΚΑΡΙΑΣ Δ.Σ. ΚΟΚΚΑΡΙΟΥ ΣΑΜΟΥ ΝΗΠ. ΒΑΘΕΩΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ.Σ. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ 1o Δ.Σ. ΣΑΜΟΥ Δ.Σ. ΚΑΡΛΟΒΑΣΟΥ ΣΑΜΟΥ

ΣΧΟΛΕΙΟ (25σχολικές μονάδες) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟ (25σχολικές μονάδες) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ 1o ΓΥΜ. ΡΑΦΗΝΑΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Δ.Δ.Ε.ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ 2ο ΓΥΜ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΥΜ.Ν. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ Δ.Δ.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 4o ΓΥΜ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ Δ.Δ.Ε.ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΓΥΜ. ΧΑΝΔΡΑ Δ.Δ.Ε. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΓΥΜ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ Δ.Δ.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2ο ΓΥΜ. ΝΑΥΠΛΙΟΥ Δ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 3o ΓΥΜ.ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Δ.Δ.Ε. ΄Β ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΓΥΜ. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜ.ΚΩΦΩΝ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΓΥΜ. ΑΝΘΟΥΣΑΣ ΓΥΜ.ΠΥΘΑΓΟΡΙΟΥ Δ.Δ.Ε. ΣΑΜΟΥ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜ.-ΛΥΚ.ΕΑΕ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Δ.Δ.Ε.ΑΝΑΤΟΛ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟ ΛΥΚ.ΚΩΦΩΝ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Δ.Δ.Ε. Β ΑΘΗΝΑΣ 1o ΕΠΑΛ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Δ.Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΛ ΠΑΛΑΜΑ Δ.Δ.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΝ.ΕΙΔ.ΕΠΓ/ΤΙΚΟ ΓΥΜ.-ΛΥΚ.ΧΙΟΥ Δ.Δ.Ε. ΧΙΟΥ 1ο ΓΕΛ.ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 2ο ΓΕΛ.ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 5ο ΓΕΛ.ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 8o ΓΥΜ. -Λ.Τ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 2ο ΓΕΛ. ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ 4ο ΓΕΛ.ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 1ο ΓΕΛ. ΣΕΡΡΩΝ Δ.Δ.Ε. ΣΕΡΡΩΝ ΓΕΛ. ΣΥΡΟΥ Δ.Δ.Ε. ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΣΧΟΛΕΙΟ (21 σχολικές μονάδες) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΑ Ε.Θ.Δ. ΕΝΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ (21 σχολικές μονάδες) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Σ. ΒΡΙΣΑΣ Δ.Α.Ε. ΛΕΣΒΟΥ Δ.Σ.ΚΑΤΩ ΤΡΙΤΟΥΣ Δ.Σ. ΒΑΡΕΙΑΣ ΝΗΠ. ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ Δ.Σ. ΠΑΜΦΙΛΩΝ 3οΔ.Σ. ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ(2 εκπ. ομάδες) Δ.Σ. ΜΟΡΙΑΣ 2o Δ.Σ. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ (3 εκπ. ομάδες) Δ.Σ. ΛΟΥΤΡ.ΘΕΡΝΗΣ Δ.Σ. ΚΑΛΛΟΝΗΣ Δ.Σ. ΣΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ Δ.Σ. ΚΕΡΑΜΙΟΥ 9o Δ.Σ. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Δ.Σ. ΠΑΠΑΔΟΥ Δ.Σ. ΠΟΛΙΧΝΙΤΟΥ Δ.Σ. ΑΓΙΑΣΟΥ ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΝΗΠ ΠΑΛΑΙΟΚΗΠΟΥ Ν/Π ΧΙΔΗΡΩΝ 2ο ΓΥΜ. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Δ.Δ.Ε. ΛΕΣΒΟΥ 4o ΓΥΜ.ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ

ΚΠΕ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ - ΑΚΡΑΤΑΣ Κ.Π.Ε. ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΠΕ ΚΠΕ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ - ΑΚΡΑΤΑΣ Κ.Π.Ε. ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑΣ ΚΠΕ ΛΑΥΡΙΟΥ ΚΠΕ ΡΟΔΟΥ Κ.Π.Ε. ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΚΠΕ ΟΜΗΡΟΥΠΟΛΗΣ Κ.Π.Ε. ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ Κ.Π.Ε. ΑΝΩΓΕΙΩΝ

Δ.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (15) Δ.Δ.Ε ΓΡΕΒΕΝΩΝ Δ.Δ.Ε ΚΟΖΑΝΗΣ Δ.Α.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ Δ.Α.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Δ.Α.Ε Β΄ΑΘΗΝΑΣ Δ. Α. Ε. ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Δ.Α.Ε. ΣΑΜΟΥ Δ. Α. Ε. ΧΙΟΥ Δ.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Δ.Δ.Ε. ΑΘΗΝΑΣ Δ.Δ.Ε ΧΙΟΥ Δ.Δ.Ε ΣΑΜΟΥ Δ.Δ.Ε.ΠΕΛΛΑΣ Δ.Α.Ε. ΗΛΕΙΑΣ Δ.Δ.Ε. ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ Λέσβος Παγκόσμιο Γεωπάρκο UNESCO Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου Πανεπιστήμιο Αιγαίου Δίκτυο Μουσείων Λέσβου Ελληνικό Φόρουμ Γεωπάρκων Ελληνική Εθνική Επιτροπή UNESCO Ελληνική Γεωλογική Εταιρεία – Επιτροπή Γεωλογικής και Γεωμορφολογικής Κληρονομιάς

ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «Παγκόσμια Γεωπάρκα Unesco στην Ελλάδα» ΝΕΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ονομασία Διευθυντής Διεύθυνση Τηλέφωνο ΦΑΞ Εmail mail@ 1. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Ονοματεπώνυμο Προσωπικό τηλέφωνο Προσωπικό email @sch.gr Οι εκπρόσωποι του Δικτύου Ο Δ/ντης 1. 2. ( ονόματα + υπογραφές) (σφραγίδα + υπογραφή)