Υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ»
Advertisements

Κόστος Ποιότητας Φροντίδας και Νοσοκομειακές Λοιμώξεις
Βελτίωση για καλύτερη, ασφαλέστερη Υγεία και Κοινωνική Φροντίδα
Προς ένα απλό ολοκληρωμένο, και αποτελεσματικό πρότυπο ασφάλειας
Ευρωπαϊκή Διάκριση Επιχειρήσεων Το Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας
ή παράθυρο στη ζωή και μοχλός Επανένταξης ;
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
παρουσίαση ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ Σεπτέμβριος 2013
15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Πάτρα, 1-3 Νοεμβρίου Σχεδιάζοντας ένα Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΝ ISO 9001:2000 σε μια ελληνική.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η Πολιτική της ΑΔΙΠ για τη Διασφάλιση Ποιότητας στα ΑΕΙ
«Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: μύθος που μπορεί να γίνει πραγματικότητα;»   ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΈΡΓΟΥ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Κατερίνα Τζεβελέκου 2005.
Νόσος του Wilson Γενετική και θεραπεία
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Συνηθισμένα όργανα ντραμς κιθάρα. Συνηθισμένα όργανα ντραμς κιθάρα.
Ορισμοί ποιότητας 1/2 Με βάση τα πρότυπα της σειράς ΙSO, δίνονται οι παρακάτω ορισμοί για την ποιότητα. Ποιότητα: Καταλληλότητα και ασφάλεια προϊόντος.
Στέλιος Ορφανός Frederick University
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
Πολιτισμός, Τουρισμός και Επιχειρηματικότητα
Total Quality Management. The four levels in the evolution of TQM.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
1 Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 2 Το Περίγραμμα του Μαθήματος Περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:  Τις βασικές έννοιες της.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
Κρυοθεραπεία στον καρκίνο του νεφρού- προστάτη Κοντράρος Μιχάλης Ουρολόγος.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
Ι.Ε.Κ. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Ποιότητα και Συγκριτική Προτυποποίηση BENCHMARKING.
Nικόλαος Φεράκης MD PhD FEBU Γραμματέας Τμήματος Ενδοουρολογίας και Λαπαροσκοπικής - Ρομποτικής Ουρολογίας και Ουροτεχνολογίας της ΕΟΕ Κοργιαλένειο - Μπενάκειο.
Λόγω αφενός μεν της παγκοσμιοποίησης της αγοράς και αφετέρου της διάδοσης και ευρείας εφαρμογής των Συστημάτων Διοίκησης Ποιότητας, πολλές κυβερνήσεις.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 2: Η Ελληνική πραγματικότητα- Οι gurus της Ποιότητας- Ποιότητα και Παραγωγικότητα. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών.
1 Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 6: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Πουλιόπουλος Λεωνίδας Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου.
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Η Προσέγγιση του Deming στο Μάνατζμεντ
Μ. Τζανακάκης Νεφρολόγος Γ.Β.Ν.Η.
Γιατί κάνουμε έρευνες;
Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Συστήματα Διασφάλισης της Ποιότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ποιότητα Λογισμικού Διαχείρισης Ποιότητας & Ποιοτικού Ελέγχου
Arjaan - Dubai Media City hotel
ΔΙΑΛΕΞΗ 13η Διαχείριση ποιότητας Σημεία του Deming Πελάτες Ποιότητα
Έλεγχος Ποιότητας Διεργασιών & Προϊόντων
ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
Στρατηγικη και διαχειριση εργου
Έλεγχος της Ποιότητας ΔΕΟ 42 Έλεγχος Ποιότητας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας
Ιστορία της φωτογραφίας Οι καλύτερες 50 φωτογραφίες στην ιστορία…
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΙΛΑΡΑΣ Ηλιάδης Χρήστος1, Γεωργούδη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Νοσηλεύτρια ΤΕ,
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Κεφάλαιο 18: Διοίκηση Λειτουργιών και Υπηρεσιών
Π.Μ.Σ. Εμπορικού Δικαίου Κατεύθυνση Ναυτικού Δικαίου Μάθημα: Δίκαιο Θαλάσσιας Ασφάλειας Θέμα εργασίας: «Οι αλλαγές που επέφερε η ΙΑ 2015 στο καθεστώς.
Αποτιμώντας την Αξία της Βιβλιοθήκης στο Πλαίσιο των
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ΔΕΟ 42

Βήματα για την υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Δημιουργία συμβουλίου ποιότητας Εκπαίδευση – επιμόρφωση της διοίκησης στις Αρχές Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διενέργεια αναγνωριστικής επιθεώρησης για την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης Διαρκής επικοινωνία με τους εργαζόμενους και υλοποίηση συναφών προγραμμάτων εκπαίδευσης και επιμόρφωσης Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου ποιότητας και σταδιακή αναδιοργάνωση της επιχείρησης Δημιουργία συστήματος αντιπροσωπευτικών δεικτών, μέτρησης και οριοθέτησης στόχων.

Βήματα για την υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας 7. Δημιουργία ομάδων βελτίωσης της ποιότητας 8. Αναθεώρηση των συστημάτων αναγνώρισης, ανταπόδοσης και αξιολόγησης των προσπαθειών των εργαζομένων 9. Διαρκής επικοινωνία με τους εργαζομένους για την αποδοχή και υιοθέτηση του συνόλου της αναθεωρημένης δομής λειτουργίας του οργανισμού ή της επιχείρησης

Βήματα για την υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας 10. Πρωτοβουλίες για επικοινωνία με το εξωτερικό περιβάλλον 11. Διαρκής αξιολόγηση των επιμέρους αποτελεσμάτων και σύγκρισή τους με τους αντίστοιχους στόχους 12. Διαρκής ανασκόπηση και αναθεώρηση του συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας

Ορισμός Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας μπορεί να οριστεί ως η στρατηγική βελτίωσης της επιχειρηματικής απόδοσης μέσω της συνολικής δέσμευσης όλων των εργαζομένων ως προς την πλήρη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών, στο χαμηλότερο δυνατό κόστος και μέσω της συνεχούς βελτίωσης των προϊόντων ή υπηρεσιών, των επιχειρηματικών διαδικασιών και του προσωπικού.

Πλεονεκτήματα 1. Συνεργασία μεταξύ των τμημάτων της επιχείρησης ή του οργανισμού 2. Ικανοποίηση των πελατών 3. Ικανοποίηση των εργαζομένων 4. Κατάκτηση του μεριδίου της αγοράς 5. Αύξηση του κύκλου εργασιών 6. Κόστος Ποιότητας

Υποκίνηση 1. Οικοδόμηση ομαδικού πνεύματος 2. Επικοινωνία 3. Εκπαίδευση και προσωπική ανάπτυξη 4. Ανατροφοδότηση των επιδόσεων 5. Αναγνώριση των επιτευγμάτων 6. Παραδειγματική συμπεριφορά της ηγεσίας

Στρατηγική 1. Όραμα – αποστολή 2. Διαδικασίες 3. Εκπαίδευση 4. Οργάνωση 5. Υποκίνηση

Μοντέλα Ποιότητας 1. Βραβεία Ποιότητας 2. Μοντέλο Malcolm Baldridge 3. Βραβείο Deming 4. Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητας