6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάδος Αστικής Ευθύνης Διαχείριση & Διακανονισμός Ζημιών Κλάδου Αστικής Ευθύνης.
Advertisements

ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΙΙ Β’ ΚΥΚΛΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ : ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ.
1 Υποδείγματα Λήψης Αποφάσεων στο Χώρο - Εισαγωγή zΒασικές Υποθέσεις του Οικονομικού Ορθολογισμού yΜεγιστοποίηση Χρησιμότητας - Υποθέσεις xΤέλεια πληροφόρηση.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 4 ο : Δάσος και περιβάλλον Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, Εαρινό εξάμηνο 2012 ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΠΑΡ/ΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.
Οι 3 Χάριτες μιας άσκησης είναι η επίδειξη, η υπόδειξη και η επανάληψη η παραλλαγή στους κανόνες των εκπαιδευτικών διπλών αποτελεί πάγια αρχή της προπονητικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (Π.Ε.ΣΥ.Π.) ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ.
Ηλεκτρισμός Ευθυμίου Χρήστος. Ιστορία Ορισμός Ο τύπος Μονάδα μέτρησης Μέθοδοι παραγωγής ηλεκτρισμού Αποτελέσματα του ηλεκτρικού ρεύματος Ερωτήσεις Βιβλιογραφία.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 14: Διατροφικά συμπληρώματα Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Νερό: Πηγή Ζωής, Πολιτισμού, Υγείας και Ομορφιάς
Αίμα.
Κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες τοπικών συλλόγων στον τόπο καταγωγής και τον τόπο εγκατάστασης.
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Β
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
vadelia® cream Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
Κρούσεις σωμάτων.
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Παράδειγμα 4.12 Πότε λαμβάνουμε υπόψη τα φαινόμενα γραμμής μετάδοσης Όνομα:Τσιμπούκας Κων/νος ΑΜ:6118 Από το βιβλίο: Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Μία.
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Πετσιμέρη Ειρήνη
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΡΑΒΔΟΥ
ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Μορφές Ενέργειας
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
Πρέπει να πληρούνται συγχρόνως 3 συνθήκες
ΥΛΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Διατροφή-Διαιτολογία
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΕ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Βαρύτητα Αστέριος Μπλιώνας Η Βαρύτητα.
Project τμηματοσ γυναικων
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα
Χρησιμοποιώ υπεύθυνα Ένα πάρτυ αλλιώτικο απο τ’άλλα!
Εξαρτήματα και αγωγοί.
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Εμπέδωση ιστών σε κύβους παραφίνης
Marketing για εκπαιδευτικούς
Φυσική του εσωτερικού των αστεριών
אורך, היקף, שטח ונפח.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
          
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-2015

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Θέμα: ¨Τίποτα ας μην πάει χαμένο!¨ Υπεύθυνοι καθηγητές: Παπαδημητρίου Γιώργος Στεργίου Ανθούλα

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους 2014-2015 και συμμετείχαν σε αυτό οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α3 του σχολείου.

Περιεχόμενα Στάδια υλοποίησης του προγράμματος 1.1 Πρώτο στάδιο 5 1.1 Πρώτο στάδιο 5 1.2 Δεύτερο στάδιο 15 1.3 Τρίτο στάδιο 18 1.4 Τέταρτο στάδιο 19 1.5 Πέμπτο στάδιο 27 2. Προϊόντα προγράμματος 42 3.Παράρτημα: οδηγίες κατασκευής 51

1.Στάδια υλοποίησης του προγράμματος 1ο στάδιο: Σε συναντήσεις με τους μαθητές συζητήθηκε το θέμα του προγράμματος. Η αρχική προσέγγιση του θέματος ήταν γενική και αφορούσε τα υλικά που ανακυκλώνονται. Έτσι καταλήξαμε ότι :

ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ Μπουκάλια αναψυκτικών & νερού, μπουκάλια από σαμπουάν, γάλα, κεσεδάκια από γιαούρτι, βούτυρο, Χάρτινες συσκευασίες, περιοδικά, εφημερίδες, τετραπάκ από γάλα, χαρτοκιβώτια, συσκευασίες απορρυπαντικών Κουτάκια μπύρας & αναψυκτικών, Συσκευασίες τόνου, πολτού, ζωοτροφών Γάλα εβαπορέ, Δοχεία ελαιόλαδου & φέτας Μπουκάλια αναψυκτικών & αλκοολούχων ποτών, βαζάκια τροφίμων

ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ Στους μπλε κάδους ανακύκλωσης χαρτιά, τα πλαστικά, τα γυαλιά και τα μεταλλικά "απορρίμματα" (ή πιο σωστά, συσκευασίες) ξεχωριστά, τα βάζουμε στην ειδική τσάντα και τα αδειάζουμε στον ειδικό μπλε κάδο στη γειτονιά μας.

Tips ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ!!! ΞΕΠΛΕΝΩ τις πλαστικές και γυάλινες συσκευασίες ώστε να μην περιέχουν υπολείμματα τροφών Tips ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ!!! ΣΥΜΠΙΕΖΩ τα πλαστικά μπουκάλια, προκειμένου να μην πιάνουν χώρο πριν τα ρίξω στο Κάδο Ανακύκλωσης Τα κοινά απορρίμματα (Τρόφιμα, αποφάγια) δεν απορρίπτονται ΕΠ’ ΟΥΔΕΝΙ στον Κάδο Ανακύκλωσης ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να πετάμε στους Κάδους Ανακύκλωσης σπασμένα τζάμια, καθρέφτες ή λαμπτήρες

Στην Υπηρεσία ανακύκλωσης του Δήμου μας Μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές , όπως ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες κ.τ.λ.

Σε επιλεγμένα Καταστήματα ηλεκτρικών ειδών Μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές , όπως ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες κ.τ.λ. Επιστρέφονται οι παλιές με τη αγορά καινούριας ηλεκτρικής συσκευής

Στους ειδικούς "σωλήνες" αποδέκτες μπαταριών Στους ειδικούς "σωλήνες" αποδέκτες μπαταριών βρίσκουμε στους χώρους πολλών super market, σε σχολεία, σε καταστήματα

Στους ειδικούς κάδους για λαμπτήρες Σε καταστήματα λαμπτήρων, φωτιστικών, super market

Στους Κάδους συλλογής τηγανελαίου Συλλέγουμε το χρησιμοποιημένο λάδι σε μπουκάλια και το εναποθέτουμε στους ειδικούς κάδους, πολλοί από τους οποίους βρίσκουμε στους χώρους πολλών super market

ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ; Για να μειωθούν τα αστικά απόβλητα που πρέπει να μαζευτούν από τους Δήμους και να μεταφερθούν στους Χώρους Υγειονομικής Ταφής Για να εξοικονομηθούν οι πρώτες ύλες και η ενέργεια που απαιτούνται για την κατασκευή νέων προϊόντων Για να αποκτήσουμε περιβαλλοντική συνείδηση

2ο στάδιο : Αφού με τις ομάδες των μαθητών απαριθμήσαμε τα υλικά που ανακυκλώνονται συζητήσαμε για την επαναχρησιμοποίηση των υλικών . Δηλαδή τη χρήση των ίδιων αντικειμένων για πολλές φορές. .

Τα ερωτήματα που προέκυψαν ήταν τα εξής: τι υλικά-αντικείμενα να συλλέξουμε; τι κατασκευές θα επιλέξουμε να κάνουμε; με ποια μέσα και ποιους πόρους θα υλοποιήσουμε τις κατασκευές; σε ποιο χώρο ;

Και αποφασίσαμε να κάνουμε μια έρευνα στο διαδίκτυο για πιθανές κατασκευές από χρησιμοποιημένα υλικά-αντικείμενα.

3ο στάδιο: Έπειτα από την έρευνα στο διαδίκτυο με τους μαθητές αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε στο εργαστήριο της Τεχνολογίας: Ομπρελοθήκες από τελάρα για φρούτα Μολυβοθήκες από χρησιμοποιημένα βαζάκια, τενεκεδάκια, παλιές δισκέτες Κουμπαράδες από τενεκεδάκια γάλακτος εβαπορέ

4ο στάδιο: Συλλογή υλικών

Ακόμη χρησιμοποιήσαμε: Χαρτοπετσέτες σε διάφορα σχέδια και χρώματα

Διάφορα διακοσμητικά όπως σκοινί, κορδέλες, λουλούδια υφασμάτινα κ. τ Διάφορα διακοσμητικά όπως σκοινί, κορδέλες, λουλούδια υφασμάτινα κ.τ.λ.

Πινέλα και χρώματα ακρυλικά Πιστόλι σιλικόνης

Πλαστικά δετικά

5ο στάδιο: Επί το έργον!!!!! Σε ομάδες με πνεύμα συνεργασίας!

2. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Και να το αποτέλεσμα της εργασίας μας!! μολυβοθήκη

μολυβοθήκη

κουμπαράς

μολυβοθήκη

μολυβοθήκη

ομπρελοθήκη

ομπρελοθήκη

Μήπως μπορώ να το επαναχρησιμοποιήσω;;;;; Βλέποντας το αποτέλεσμα της εργασίας μας σας προτείνουμε πριν πετάξετε ένα αντικείμενο να σκεφτείτε : Μήπως μπορώ να το επαναχρησιμοποιήσω;;;;;

3.ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Οδηγίες κατασκευής Κουμπαράς Υλικά: Μεταλλικά κουτιά από γάλα εβαπορέ Χαρτοπετσέτες ή οποιοδήποτε χαρτί με εκτύπωση της αρεσκείας μας Ατλακολ Αστάρι και χρώμα της αρεσκείας μας Πινέλο

Διαδικασία: Αφαιρούμε το χαρτάκι της συσκευασίας Αν θέλουμε να κολλήσουμε χαρτοπετσέτα(ή χαρτί): Αφαιρούμε τα επιπλέον φύλλα της χαρτοπετσέτας και κρατάμε το πάνω φύλλο με το σχέδιο Απλώνουμε με το πινέλο ατλακολ (λίγο αραιωμένη με νερό) στο κουτάκι και κολλάμε προσεκτικά τη χαρτοπετσέτα ώστε να μην κάνει ζάρες Περνάμε ατλακολ και πάνω από τη χαρτοπετσέτα Αφήνουμε να στεγνώσει και περνάμε ξανά 2 ή 3 χέρια ατλακολ

Αν θέλουμε να βάψουμε: περνάμε αστάρι στο κουτάκι με το πινέλο και αφήνουμε να στεγνώσει Βάφουμε και σχεδιάζουμε ότι θέλουμε

2. Μολυβοθήκες Υλικά: Κουτάκια μεταλλικά από κονσέρβες/σάλτσες κ.τ.λ., γυάλινα βαζάκια από μαρμελάδες/ έτοιμες σάλτσες κ.τ.λ., πλαστικά κουπάκια από γλυκά κ.τ.λ. , Ξύλο για βάση Ακρυλικές μπογιές Πινέλα Πιστόλι σιλικόνης Οτιδήποτε άλλο διακοσμητικό

Διαδικασία: Καθαρίζουμε τα κουτάκια/βαζάκια από τις ετικέτες τους Βάφουμε με ακρυλική μπογιά και αφήνουμε να στεγνώσει Κολλάμε με το πιστόλι σιλικόνης τα κουτάκια/βαζάκια στη βάση Προσοχή: στα μεταλλικά κουτάκια κάμπτουμε το χείλος με τη βοήθεια μιας πένσας ώστε να μην είναι κοφτερά

3. Μολυβοθήκη από δισκέτες Υλικά : Δισκέτες παλιές Πλαστικά δετικά Εργαλεία: Δράπανο χειρός Τρυπανάκι 3mm

Διαδικασία: Ανοίγουμε με το δράπανο τρύπες στις 4 γωνίες κάθε δισκέτας Περνάμε τα πλαστικά δετικά στις οπές και σφίγγουμε για να σταθεροποιηθούν οι δισκέτες

Βιβλιογραφία Πηγές πληροφόρησης www.wikipedia.org www.electrocycle.gr www.ecoweek.netfirms.com