ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
Advertisements

Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Η φωνολογική επίγνωση.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
Η δημιουργία εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων από τα ίδια τα παιδιά στο Τμήμα Ένταξης ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ Υ π. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας ΜΑΡΙΤΑ.
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Συνέντευξη με νήπια.
Ενότητα 2: Η οργανωμένη δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Chlapana,E (2016) An intervention programme for enhancing kindergarteners’ cognitive engagement and comprehension skills through reading informational.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Τπε και γλώσσα.
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
To Teach Curricular Subjects
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Διδακτικές εφαρμογές και προεκτάσεις

Διαδικασία εκμάθησης της λογοτεχνίας, κοινωνικοποίησης, επικοινωνίας και λύτρωσης. Κάθε γραφή, που ξεφεύγει από τα όρια της τυπικής, δημοσιογραφικής, ακαδημαϊκής γραφής. Η δημιουργική γραφή μπορεί να λειτουργεί εκπαιδευτικά, για ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας, μέσα στη θεσμική εκπαίδευση.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών μέσω της βαθμιαίας εξοικείωσής τους με συγγραφικές πρακτικές.

Δημιουργική γραφή και παιδί προσχολικής ηλικίας Η δημιουργική γραφή είναι μια μορφή έκφρασης που πηγάζει από τη φαντασία εφόσον αυτή αξιοποιηθεί με κατάλληλα ερεθίσματα και μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή Το σημαντικότερο στοιχείο της μεθόδου της δημιουργικής γραφής είναι ότι δεν υπάρχει "σωστό "-"λάθος", καθώς όλες οι "απαντήσεις" θεωρούνται "σωστές« Ο εκπαιδευτικός συμβουλεύει και ενθαρρύνει τους μαθητές να απελευθερώσουν τις δημιουργικές τους ικανότητες, προσφέρει εναλλακτικές λύσεις, βοηθά να ξεπεραστούν εμπόδια χωρίς να κατευθύνει τη φαντασία του παιδιού Οι δραστηριότητες πρέπει να έχουν έντονο ομαδικό χαρακτήρα, γιατί στηρίζονται στο στοιχείο της ανταλλαγής πληροφοριών και κειμένων

Στόχος Επιλέξαμε να εφαρμόσουμε τη δημιουργική γραφή στο νηπιαγωγείο για να ερευνήσουμε τα ευεργετικά αποτελέσματά της στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Επιμέρους στόχοι: Να εμπλουτίσουν τον προφορικό τους λόγο Να κάνουν συνδυασμούς λέξεων Να ψυχαγωγηθούν Να συνεργαστούν και να επικοινωνήσουν με την υπόλοιπη ομάδα Να ενεργοποιήσουν τη φαντασία τους Να ακολουθήσουν συγκεκριμένες οδηγίες- κανόνες Να κατανοήσουν ότι η γλώσσα μεταβάλλεται κάθε φορά που τη μιλάμε ή τη γράφουμε

1η δραστηριότητα Ξεκινήσαμε τις δραστηριότητές μας με τις ομοιοκατάληκτες λέξεις με στόχο τον εντοπισμό και την εύρεση λέξεων με την ίδια κατάληξη. Η νηπιαγωγός διάβασε στα παιδιά ομοιοκατάληκτα ποιήματα για να αντιληφθούν την ομοιοκαταληξία. Στη συνέχεια η εκπαιδευτικός έλεγε μια λέξη και τα παιδιά έβρισκαν μια δική τους με όμοια κατάληξη, όπως: αστέρι- κασέρι, πεπόνι-παντελόνι, κομήτης - πλανήτης, γίδα-βίδα, ανάβω- ράβω κτλ.

10η δραστηριότητα Επιλέγοντας ομοιοκατάληκτες λέξεις π.χ. γάτα, πατάτα, σαλάτα, ντομάτα έφτιαξαν ένα ποίημα: Ήτανε μια γάτα που βρήκε μια πατάτα την έκανε σαλάτα μ' αγγούρι και ντομάτα Με τις λέξεις περιστέρι, αστέρι, πανέρι, αλάτι ,πιπέρι δημιούργησαν το εξής ποίημα: Ήταν ένα περιστέρι που ΄πιασε ένα αστέρι το ΄βαλε σ΄ένα πανέρι μ΄αλάτι και πιπέρι

Όλα τα ποιήματα καταγράφηκαν από τη νηπιαγωγό και ακολούθησε εικονογράφησή τους από τα παιδιά τα οποία δούλεψαν σε ομάδες. Κάθε ομάδα ανέλαβε την εικονογράφηση συγκεκριμένου αριθμού ποιημάτων. Οι γλωσσικές ασκήσεις που εφαρμόζονται με απώτερο στόχο τη δημιουργική γραφή διεγείρουν το ενδιαφέρον των παιδιών με αποτέλεσμα να αναπτύσσουν οι ίδιοι μια πιο θετική στάση απέναντι στη δημιουργική γραφή.