Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία: Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός Safer Internet.
Advertisements

Ρόλοι κατοίκων: ● Άντρες :γεωργοί, πολιτικοί αρχηγοί, θρησκευτικοί ηγέτες, στρατιώτες, σύζυγοι έπαιρναν μέρος σε όλες τις δημόσιες τελετές ● Γυναίκες:
Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και σχετικές υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μαυρομμάτη Εφη Σχολική Σύμβουλος.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
Τουρκική παροιμία Στο πλαίσιο της σύγχρονης εποχής, όπου πολιτισμοί και παραδόσεις διασχίζουν τα εθνικά σύνορα της κάθε χώρας και αναμιγνύονται,
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΑ ΤΟΞΑ. Σε αυτή την παρουσίαση θα δείτε σημαντικές πληροφορίες για τα σημαντικότερα ηφαίστεια στον κόσμο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Η γυναίκα στην αρχαιοτητα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
15/10/2017 Σχέδιο Δράσης 3C Πιλοτική εφαρμογή του Βιβλίου: «Οικονομική ευημερία για άτομα ώριμης ηλικίας» Lifelong Learning programme Φεβρουάριος 2013.
Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Το σεισμικό τόξο που μας ενώνει 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
Ψηφιακό συμπιεσόμετρο κινητήρων Diesel ναυτικού τύπου
«Πειράματα σε ζώα & ανθρώπους και κλωνοποίηση»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
Οι κατακομβεΣ στην ελλαδα
Στερεότυπα.
Εργασία Γυμναστικής Πρόλογος: ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΜΠΑΡΙΑΜΠΑ
Η εικονομαχία αποτελεί να θεολογικό λατρευτικό ζήτημα που συντάραξε τη ζωή της βυζαντινής αυτοκρατορίας ολόκληρο τον 8ο και τις αρχές του 9ου μ.Χ. αιώνα.
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕ ΣΑΠΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Υπεύθυνος Καθηγητής: Καπετανάκης
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ μαθημα: θρησκευτικα
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Απολείπειν ο θεός Αντώνιον
Εκκλησιαστική τέχνη – Οι Ρυθμοί των Ναών
Διατροφή-Διαιτολογία
480 π .Χ . Βιέννη, Kunsthistorisches Museum
Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Μάλτα Μαθήτρια : Διονυσία Θωμά Τάξη : Β΄2
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Πολιτικές Ασφαλούς Διαδικτύου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΒΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ Γ2 ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ ΥΠ.ΚΑΘ.Π.ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
Η αγιογραφία στους καθολικούς ναούς
Η παραβολή ταλάντων Σχολείο: ΠΓΕΣΣ Μάθημα Θρησκευτικά Ομάδα: Καρυδάκια
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ( )
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ,Φορωντασ ΤΟ καπελο τηΣ ειρηνηΣ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ,Φορωντασ ΤΟ καπελο τηΣ ειρηνηΣ
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα Μία εργασία της ομάδας «Ανώνυμοι» Φαίδων Σκουρλέτης-Εικοσιπένταρχος, Μαρία Φεφέ, Ειρήνη Μαγιάφα, Παπαθανασίου Άρης και Μπαλάτος Δημήτριος

Περίληψη 1η διαφάνεια Η παραβολή του σπλαχνικού Πατέρα, επίσης γνωστή και ως παραβολή του Ασώτου υιού, παρουσιάζει την ιστορία του μικρότερου γιού μίας οικογένειας που αποφασίζει να αφήσει το σπίτι του. Ξοδεύει, όμως γρήγορα όλη την περιουσία του σε μία ακόλαστη ζωή και ζει εξαθλιωμένος. Τότε, επιστρέφει στο πατρικό του σπίτι, όπου ο πατέρας του τον υποδέχεται και οργανώνει μια μικρή γιορτή προς τιμήν του.

Περίληψη 2η διαφάνεια Ο μεγαλύτερος γιός διαμαρτύρεται στον πατέρα καθώς για τον ίδιο, ο πατέρας δεν είχε ποτέ κάνει κάτι τέτοιο για αυτόν παρά την υπηρεσία του προσέφερε τόσα χρόνια. Τότε, ο πατέρας απαντά: «Παιδί μου, εσύ είσαι πάντοτε μαζί μου και όλα τα δικά μου είναι και δικά σου. Έπρεπε όμως να ευφρανθούμε και να χαρούμε, γιατί ο αδερφός σου αυτός ήταν νεκρός και αναστήθηκε, ήταν χαμένος και βρέθηκε».

Παραβολή Ο Ιησούς αφηγήθηκε αυτήν την παραβολή για να δείξει στους Ιουδαίους ότι ο Κύριος δεν είναι το αυστηρό πρόσωπο που ο λαός τότε φανταζόταν, δηλαδή όχι ο Τιμωρός, μα ο σπλαχνικός Πατέρας που συγχωρεί το παιδί Του για τα ατοπήματα του και χαίρεται να το βλέπει να ξαναέρχεται κοντά του.

Ο Αλλιώτικος Θεός Ο Νικόλαος Καβασίλας αναφέρει στο έργο του το νόημα αυτής της παραβολής: Ο Θεός είναι: πιο στοργικός από κάθε φίλο, πιο δίκαιος από κάθε κυβερνήτη, πιο τρυφερός από κάθε πατέρα, πιο πολύ μέλος μας από όσο τα ίδια μας τα μέλη, πιο αναγκαίος σε μας από την ίδια την καρδιά μας

Πηγές http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B118/381/2537,9845/ Βιβλίο θρησκευτικών β’ γυμνασίου http://alliotikathriskeytika.blogspot.gr/2012/02/blog-post_1716.html http://iep.edu.gr/index.php/el/40-thriskeftika1/521-thriskeftika-didaktiko-yliko-gymnasio Διδακτικό Υλικό του μαθήματος των θρησκευτικών

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!