Βλάχου Βασιλική ΤΕΙ Θεσσαλίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Advertisements

Coursera!.
Οικονομική Κρίση & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
1/6/2012 FASTER LOGO FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions You are expected to prepare a ppt presentation for each.
IU Digital Library Program Herman B Wells Library W E. Tenth Street Bloomington, IN 47405
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
MOOCs - Massive Open Online Courses.
1 1 Act local – Go Global 26/9/2013 Δρ Γιώργος Ξηρογιάννης Senior Advisor.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
Ο Ρόλος του ΕΕΥΕΜ και το ΕΑΠ
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Moocs - Καλές πρακτικές Ευγενία Τόκη Καθηγήτρια Εφαρμογών ΤΕΙ Ηπείρου, MSc, PhD Σπυρίδων Χρονόπουλος Επιστημονικός.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
«Ηλεκτρονικό Αρχείο Παρουσίασης (power point)_Επιμορφωτικό Υλικό»
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Ταυτότητες εκπαιδευτικού
Κάποια θεωρητικά θέματα της μοντελοποίησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
«PORTFOLIO Μαθητή »   Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική.
Παραπομπές και Δομή.
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive
Gamification/Παιγνιοποίηση
Βασικά στοιχεία για τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά μαθήματα MOOCs
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
<<MOOCS AND WEBINARs>>
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (OpenDelos)
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Τεχνολογίες Μάθησης
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βλάχου Βασιλική ΤΕΙ Θεσσαλίας de8016038@teilar.gr Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs)- Μια Βιβλιογραφική Επισκόπηση Βλάχου Βασιλική ΤΕΙ Θεσσαλίας de8016038@teilar.gr Τσέλιος Δημήτριος ΤΕΙ Θεσσαλίας tselios@teilar.gr Ασπρίδης Γεώργιος ΤΕΙ Θεσσαλίας aspridis@teilar.gr

Σκοπός Να προσδιοριστεί το περιεχόμενο του όρου MOOCs τα χαρακτηριστικά τους η εξελικτική πορεία τους οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και οι εξελίξεις που αναμένεται να δρομολογήσουν

Τι είναι τα MOOCs (1/2) Ο όρος εισήχθη από τον Dave Cormier (Siemens, 2013) Δεν υπάρχει σαφής ορισμός Περιγραφική προσέγγιση του όρου Μαζικότητα (Massive) Ανοικτότητα (Open) Διαδικτυακή πρόσβαση (Online) Κοινά χαρακτηριστικά με “μάθημα” (Course) στην παραδοσιακή του μορφή

Χαρακτηριστικά των MOOCs (Plourde, 2013)

Κατηγοριοποίηση Κριτήρια όπως ο φορέας που τα προσφέρει (πανεπιστήμιο ή εταιρεία), το κόστος κ.α. (Malathi, 2015) Με βάση τη θεωρία μάθησης (Σοφός κ.ά., 2015; Liyanagunawardena, 2015) : cMOOCs ή connectivist MOOCs (Κονεκτιβισμός) xMOOCs ή eXtention MOOCs (ποικιλία θεωριών μάθησης)

Εξέλιξη Πάροχοι MOOCs (MOOC Providers) Κερδοσκοπικές εταιρείες Udacity (http://www.udacity.com/us) Coursera (https://www.coursera.org/) Udemy (https://www.udemy.com/) Μη κερδοσκοπικές εταιρείες EdX (http://www.edx.org/) Κέντρο Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis (mathesis.cup.gr)

Γιατί παρέχονται: Αρχικός στόχος η μείωση του κόστους της παρεχόμενης εκπαίδευσης (Majó-Petri & Kazár, 2016) Προσφέρονται μεταξύ άλλων για (Hollands & Tirthali, 2014; Jansen & Schuwer 2015): την απόκτηση πρόσβασης σε μεγαλύτερο κοινό, την ενίσχυση του κύρους των ιδρυμάτων, τη βελτίωση της οικονομικής τους κατάσταση, την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος, την εφαρμογή κάποιας μορφής καινοτομίας και τη διεξαγωγή έρευνας στη διδασκαλία και τη μάθηση

Προκλήσεις (1/3) Υψηλά ποσοστά διακοπής της παρακολούθησης δε σχετίζονται με την ποιότητα και την ικανοποίηση (Ejreaw & Drus, 2017), μεγάλη ετερογένεια αιτιών (Halawa, Greene &Mitchell, 2014) μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται: ο περιορισμένος διαθέσιμο χρόνος, η αίσθηση απομόνωσης η περιορισμένη κοινωνική αλληλεπίδραση, η έλλειψη απαραίτητου θεωρητικού υπόβαθρου και οι πιθανές κρυφές χρεώσεις (Khalil & Ebner ,2014) η έλλειψη κινήτρων μάθησης (Huang & Hew, 2017)

Προκλήσεις (2/3) Μέθοδοι αξιολόγησης, πιστοποίησης και επιβεβαίωση ταυτότητας τεστ που διορθώνονται αυτοματοποιημένα, εργασίες, εξετάσεις (δια ζώσης και online) Ηλεκτρονικός έλεγχος ταυτότητας (Coursera και Signature Track (Dalipi et al., 2016)) Αυτοαξιολόγηση Αξιολόγηση από ομότιμους (peer grading) (Funieru & Lăzăroiu, 2016; Majó-Petri & Kazár, 2016; Schultz, 2014; Yousef et al., 2014)

Προκλήσεις (3/3) Συλλογή μεγάλου όγκου δεδομένων Learning Analytics - βρίσκουν εφαρμογή στην προγνωστική μοντελοποίηση (Predictive Modelling) (Khalil & Ebner, 2016a) Συμβάλλουν στην επίλυση προβλημάτων των MOOCs, βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, την επίτευξη των στόχων των εκπαιδευόμενων, την υποστήριξη του σχεδιασμού και της υλοποίησης των μαθημάτων και του έργου των εκπαιδευτικών (Σοφός κ.ά. 2015; Khalil & Ebner, 2016b).

Χρηματοδότηση Δίδακτρα Παροχή πιστοποίησης και ασφάλεια διαδικασιών αξιολόγησης, προσωπική επίβλεψη και ανατροφοδότηση πρόσβαση σε στοιχεία εκπαιδευομένων μίσθωση της πλατφόρμας χορηγίες (Daniel, 2012; Gaebel, 2013; Schultz, 2014)

Το μέλλον της εκπαίδευσης Clayton Christensen: Μέσα στην επόμενη δεκαετία θα σταματήσει η λειτουργία πολλών πανεπιστημίων Sebastian Thrun: Σε 50 χρόνια θα υπάρχουν μόνο 10 πανεπιστήμια παγκοσμίως (Gaebel, 2013) Θα υποβοηθήσουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση και δεν θα την αντικαταστήσουν (Finkle & Masters, 2014; Kolowich (2014); Quan, 2015)

Συμπεράσματα Αποτελούν καινοτόμα εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση Παρέχουν ευρύ πεδίο έρευνας Αποτελούν πολλά υποσχόμενο εργαλείο για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών εκπαίδευσης

Ευχαριστώ για την προσοχή σας… Ευχαριστώ για την προσοχή σας…

Βιβλιογραφικές Αναφορές (1/3) Σοφός, Α., Κώστα, Α. & Παράσχου Β. (2015). Online Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Αθήνα: Κάλλιπος. Dalipi, F., Yayilgan, S. Y., Imran, A. S. & Kastrati, Z. (2016). Towards Understanding the MOOC Trend: Pedagogical Challenges and Business Opportunities. In International Conference on Learning and Communication Technologies (pp. 281-291), Springer International Publishing. Daniel, J. (2012). Making sense of MOOCs: Musings in a maze of myth, paradox and possibility. Journal of Interactive Media in Education, 3, 1-20. Ejreaw, A. M. & Drus, S. M. (2017). The challenges of massive open online courses (MOOCs) – a preliminary review. In J. Zulikha & N. Zakaria (Eds.), Proceedings of the 6th International Conference on Computing & Informatics (pp 473-479). Sintok: School of Computing. Finkle, T. A., & Masters, E. (2014). Do MOOCs pose a threat to higher education?. Research in Higher Education Journal, 26, 1-10. Funieru, L. M. & Lăzăroiu, F. (2016). Massive Open Online Courses (MOOCs): A Comparative Analysis of the Main Platforms. Informatica Economică, 20(2), 35-45. doi: 10.12948/issn14531305/20.2.2016.04

Βιβλιογραφικές Αναφορές (2/3) Gaebel, M. (2013). MOOCS Massive Open Online Courses. European University Associatio, 2-16. Halawa, S., Greene, D. & Mitchell, J. (2014). Dropout Prediction in MOOCs using Learner Activity Features. Experiences and best practices in and around MOOCs, 7, 3-12. Hollands F. M. & Tirthali, D. (2014). Why do Institutions οffer MOOCs?. Online Learning, 18(3), 1-20. Jansen, D. & Schuwer, R. (2015). Institutional MOOC Strategies in Europe: Status Report Based on a Mapping Survey Conducted in October–December 2014. Retrieved June 16, 2017, from https://eadtu.eu/documents/Publications/OEenM/Institutional_MOOC_strategies_in_Europe.pdf Khalil, M. & Ebner, M. (2016b). What massive open online course (MOOC) stakeholders can learn from learning analytics?. Learning, design, and technology: An international compendium of theory, research, practice, and policy, 1-30. Khalil, M., & Ebner, M. (2016a). Learning Analytics in MOOCs: Can Data Improve Students Retention and Learning?. In EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology (pp. 581-588). Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). Kolowich, S. (2014). Conventional online education will absorb MOOCs, 2 reports says. The Chronicle of Higher Education. Retrieved July 22, 2017, from, http://www.chronicle.com/blogs/wiredcampus/conventional-online-higher-education-will-absorb- moocs-2-reports-say/52603

Βιβλιογραφικές Αναφορές (3/3) Liyanagunawardena, T. R. (2015). Massive Open Online Courses. Humanities , 4, 35–41. doi: 10.3390/h4010035 Majó-Petri, Z. & Kazár, K. (2016). The MOOC Business Model: the e-Business and Autonomous Work Inflection Point in Higher Education?. Journal L Association 1901 SEPIKE, 14, 102-108. Malathi, S. (2015). Comparative Analysis of Massive Open Online Course (MOOC) Platforms. In Proceedings of the Fourth International Conference on Global Business, Economics, Finance and Social Sciences, 18-20 December 2015, Kolkata India. Plourde, M. (2013). MOOC, every letter is negotiable. Retrieved July 19, 2007, from https://www.flickr.com/photos/mathplourde/8448541815 Quan, Y. (2015). MOOC: challenges or opportunities for traditional classes in China’s higher education? International Journal of Arts and Commerce, 4(4), 155-160. Schultz, E. (2014). The potential and problems of MOOCs: MOOCs in the context of digital teaching. Beiträge zur Hochschulpolitik, 2, 10-60. Siemens, G. (2013). Massive open online courses: Innovation in education. Open educational resources: Innovation, research and practice, 5, 5-15. Yousef, A. M. F., Chatti, M. A., Schroeder, U., Wosnitza, M. & Jakobs, H. (2014). A Review of the State-of-the- Art. In Proceedings of CSEDU2014, 6th International Conference on Computer Supported Education (pp. 9-20).