ΜΑΘΑΙΝΩ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ, ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Διαδικασία εγκατάστασης SPSS Κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο «Ο Υπολογιστής μου» 2. Κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο του CD-ROM.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ DOS (Disk Operating System)
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με θέμα την ασφάλεια στο Διαδίκτυο An educational game to learn about safer internet Ελληνική έκδοσηEnglish version Created by Anastasia.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Αξιοποίηση "Διαύγειας" στη διακίνηση εγγράφων G2G Αποτελέσματα πρακτικής εμπειρίας στη Γεν. Γραμ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων Εισηγητής: Βασίλης Γιαννακόπουλος.
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)
Οπτικός Προγραμματισμός  Add to Project : Ενσωμάτωση σε ένα project ενός ήδη υπάρχοντος unit και της φόρμας του ή και άλλων αρχείων (.res,.pas, …). Το.
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
4 Ιανουαρίου 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ 1 ΤΥΠΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Π.Θ. – ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΤΥΠΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ FORMAL.
(Γ’ ΚΠΣ, ΕΠΕΑΕΚ, Μέτρο 2.1, Ενέργεια 2.1.1, Κατηγορία Πράξεων θ)
A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εισαγωγή στον Robot Simulator HY-475/575. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Αρχιτεκτονική Εγκατάσταση Περιήγηση.
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΥΛΙΚΟΥ – ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ
Σύστημα Ηλεκτρονικής Παράδοσης Τεκμηρίων Ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικής παράδοσης τεκμηρίων στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Μάριος Μαυρίδης.
Αυτό το ποίημα γράφτηκε από μια έφηβη που πάσχει από καρκίνο.
Ο ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑΣ
1/11/ 2005 ΥΠΟΕΡΓΟ # 3 Θεματικές Βάσεις: 1.Μετανάστευση 2.Όψεις της Κοινωνικής & Οικονομικής Ανισότητας.
Η ζωή μας σήμερα γύρω από τους υπολογιστές
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
Το Moodle ως γνωστικό εργαλείο
Αρχεία και φάκελοι: η θεωρία. … δείξτε λίγη υπομονή… Καλημέρα !!
Α-Β Γυμνασίου Επιμέλεια: Ν.Αναστασάκης
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
St Joan of Arc School Bullying A:B: χαρούμενουςενθουσιασμένους #1 Πώς σας κάνει να αισθάνεστε, το Bullying; C:D: στενοχωρημένουςγλεντζέδες.
Χρήση του.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
Spring 2007 Γ. Γεωργαλής, Σ. Δουμπουλάκης, Μ. Ζηδιανάκης, Θ. Μπουρδένας 1 ΗΥ-340 Γλώσσες και Μεταφραστές Φροντιστήριο Virtual Machine.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Κίνδυνοι: 1.Λήψη ανεπιθύμητων Μηνυμάτων (Spam) 2.Phising 3.Κίνδυνος μόλυνσης Ηλεκτρονικών Ιών.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Ubuntu / LTSP / sch-scripts Εγκατάσταση και Διαχείριση Σχολικών Εργαστηρίων με Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα Γεωργόπουλος Άλκης Σιάχος Γιάννης.
Λειτουργικά Συστήματα Ενότητα # 4: Συστήματα Αρχείων Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ-ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ
Οι Ιοί των υπολογιστών.
Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (Electronic Mail )
Οργάνωση αρχείων & φακέλων
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Α2 β΄ τετράμηνο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (ΠΕΣΥΠ) ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ Εργασία στο Μάθημα: «Οργανωτική Ψυχολογία, διαχείριση.
Εισαγωγή στη Java Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java
Ransomeware.
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
Αυτό το ποίημα γράφτηκε από μια έφηβη που πάσχει από καρκίνο.
Του Αναστάσιου Τσορακλίδη (2928)
ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ένα σύστημα αξιολόγησης των ανθρώπινων πράξεων. Η ανάπτυξη της ηθικότητας αποτελεί το βασικό πυρήνα της διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού.
Προλεγόμενα Τα βιβλία είναι πουλιά αποστεωμένα, αναιμικά, πειναλέα, που πλανώνται ανάμεσα στο πλήθος ψάχνοντας με μανία κάποιο πλάσμα με σάρκα και οστά.
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
شناسنامه درس نام درس: مالیه عمومی و بودجه
Λειτουργικά Συστήματα
Audacity lesson.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΜΟΝΑΔΑ Γ΄
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ
Ασφάλεια ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ δημοτικο σχολειο αγιου γεωργιου βοιωτιασ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ
Net neutrality στο διαδίκτυο/ Κανονισμόσ ΕΕΤΤ Ανοικτού διαδικτύου(Εξειδίκευση θεμάτων Καν.(ΕΕ) 2015/2120) ΠΜΣ Ανταγωνισμού και Άυλων Αγαθών
Παρουσίαση Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Ψυχολογίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΑΙΝΩ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ, ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΕΡΦΑΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΘΑΙΝΩ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ, ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ

ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ Δεν αποκαλύπτω ποτέ το πραγματικό μου όνομα την ηλικία μου τη διεύθυνσή μου Άλλα στοιχεία με τα οποία μπορεί κάποιος να με βρει. Όλες οι παραπάνω πληροφορίες μπορούν να αξιοποιηθούν από κακόβουλα άτομα. ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ

ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ Ποτέ δεν ανοίγω αρχεία που το όνομά τους τελειώνει σε .exe Ρωτάω κάποιον μεγαλύτερο τι να κάνω. ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ

ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΩ Ι- ΜΕΪΛ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ Δεν ανοίγω ι- μέιλ από αγνώστους. Μπορεί να κρύβουν ιούς. Ενημερώνω τους γονείς μου και τα διαγράφω. ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΩ Ι- ΜΕΪΛ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ

ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ Δε δημοσιεύω φωτογραφίες ή φωτογραφίες φίλων μου. Με τα σύγχρονα μέσα μπορούν να γίνουν αντικείμενο επεξεργασίας και να δω τον εαυτό μου να κάνει πράγματα που δεν τα έκανα ποτέ, αλλά που θα με προσβάλλουν στην οικογένειά μου και στους φίλους μου. ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ

ΔΕ ΣΥΝΑΝΤΩ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Καταλαβαίνω ότι άτομα που συναντώ στο διαδίκτυο μπορεί να… Λένε ψέματα Να έχουν κακούς σκοπούς Η γνωριμία μέσω διαδικτύου δε σημαίνει ότι πρέπει να δείχνω εμπιστοσύνη ΔΕ ΣΥΝΑΝΤΩ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ… Οι έμπειροι χρήστες των υπολογιστών μπορούν να βρουν από πού έρχεται ένα μήνυμα που στέλνω. Ό,τι βάζω στο διαδίκτυο σχόλια, φωτογραφίες κτλ. μπορεί κάποιος άλλος να τα «κατεβάσει» και να τα αποθηκεύσει. ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ…

Αν πάρω ένα μήνυμα που μου φαίνεται αλλόκοτο ή κακόβουλο, δεν απαντώ. Δεν απαντώ σε ηλεκτρονικά μηνύματα αγνώστων. Πάντα χρησιμοποιώ πρόγραμμα προστασίας κατά των ιών (αντιβάιρους) Δεν αφήνω τον υπολογιστή μου αναμμένο και συνδεδεμένο με το ίντερνετ, όταν δεν τον χρησιμοποιώ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ E-MAILS

Δεν δίνω τον κωδικό μου σε κανέναν, ούτε στους φίλους μου. Τον δίνω μόνο στους γονείς μου. ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ

ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ Ακολουθώ τους κανόνες στους οποίους έχω συμφωνήσει με τους γονείς μου. Δεν τους παραβαίνω ούτε όταν βρίσκομαι σε χώρους εκτός σπιτιού, π.χ. στο σπίτι ενός φίλου. Βγαίνω έξω και παίζω με τους φίλους μου. ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ