Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα 08-09 / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Προβληματισμοί επί της λειτουργίας του θεσμού
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ – ΑΘΛΗΤΩΝ & ΠΙΝΑΚΕΣ ΒΑΘΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2014.
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ.
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Είναι δεδομένη η ανάγκη αλλαγών σε επίπεδο αθλητικού σχεδιασμού.
Kids’ Athletics Seminar Athens, March 10 Malek El Hebil (IAAF) am.
Επαγγελματικές λίγκες & Εθνικές Ομάδες. Δρόμοι παράλληλοι ή αντίθετοι. Η περίπτωση του Ανδρικού Βόλεϊ. Η υποστελέχωση των ομάδων της Λίγκας από νέους αθλητές.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Kids’ Athletics Seminar Athens, March 10 Malek El Hebil (IAAF) am.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Δ/ντής Φυσικής Αγωγής Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ
Εισαγωγή Στη Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
KEN ΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ – « ΕΡΓΑΛΕΙΟ » ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ Σ.Ε.Γ.Α.Σ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη ( )
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2015 Σ.Ε.Γ.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. 1.
Ονόματα Χριστοδούλου Ευαγγελία ( ) Χρυσομάλλου Ιωάννα ( )
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΡΘΡΟ 12 – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΑΡΘΡΟ 35: ΣΧΕΣΗ……………………………………………………………...
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΠΑΚΑΒ 2016
PROJECT Β’ΛΥΚΕΙΟΥ Τμήμα β2 Υπεύθυνη καθηγητρια Πίτσου Διαμάντω ΠΕΟ4.01
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ 2016 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ
Η ΚΑΤΗΓΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΡΩΝ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Kids’ Athletics Seminar
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΕΓΑΣ
Πανελλαδική έρευνα σωματείων ΣΕΓΑΣ
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΡΙΝΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ 2019 Κ14 – Κ16 – Κ18
Επιτροπή επιμόρφωσης και επιστημονικής στήριξης (ΕΠΕΠ)
ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ 2018.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΜΕΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα 08-09 / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.

Ακαδημίες Σωματείων Η νέα πραγματικότητα στο χώρου του στίβου τα τελευταία χρόνια… Επαφή με τον κλασικό αθλητισμό από 9-11 ετών μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2000. Πλέον τμήματα υποδοχής των παιδιών από την ηλικία των 6 ετών. Τεράστια η συμμετοχή παιδιών πανελλαδικά σε όλα τα Σωματεία.

Σχολική κοινότητα Επιμόρφωση Κ.Φ.Α. Ακαδημίες Σωματείων Kids’ Athletics Το Kids’ Athletics αποτέλεσε την κορωνίδα της ανάπτυξης του κλασικού αθλητισμού τα προηγούμενα 4 χρόνια! Σχολική κοινότητα Επιμόρφωση Κ.Φ.Α. Ακαδημίες Σωματείων

Αλματώδης αριθμητική συμμετοχή μικρών αθλητών σε όλα τα Σωματεία Αναγκαιότητα πλέον η οργάνωση των Ακαδημιών και η διασύνδεση αυτών των πολυπληθών τμημάτων με τα προαγωνιστικά και αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου.

Ακαδημίες Σωματείων – Αγωνιστικά Τμήματα του Συλλόγου Το ζητούμενο, λοιπόν, που προκύπτει είναι τα παιδιά που συμμετέχουν στις ακαδημίες να μπορέσουν να εξελιχθούν και να στελεχώσουν τα αγωνιστικά τμήματα των συλλόγων. Η ομαλή μετάβαση πρέπει να είναι και αποτελεί το μεγάλο στοίχημα των σωματείων αλλά και της Ομοσπονδίας. Βασική αρχή που πρέπει να διέπει την οργάνωση του συλλόγου: η αλληλένδετη και ισόρροπη ανάπτυξη ακαδημιών και αγωνιστικού τμήματος. Προϋπόθεση η σωστή οργάνωση των τμημάτων και η εκούσια πρόθεση για την ανάπτυξη του αγωνιστικού τμήματος στο σωματείο. Σχέδιο δράσης με ΚΙΝΗΤΡΑ για τα σωματεία που αναπτύσσουν ένα ορθό τρόπο λειτουργίας αλλά και ΜΕΤΡΑ για τους συλλόγους αυτούς που μένουν μόνο στη δημιουργία και λειτουργία ακαδημιών και τίποτα πέρα από αυτό.

Ο Σ.Ε.Γ.Α.Σ. έχει ήδη προτείνει το Kids’ Athletics: ως μέσο προσέλκυσης νέων αθλητών στο στίβο, αλλά και ως το κατάλληλο προπονητικό εργαλείο για τις ηλικίες 6-11 ετών. Αποφεύγεται η πρόωρη εξειδίκευση Κινητική δραστηριότητα σε ομαδική μορφή Ευχάριστη και προκλητική για το παιδί Δίνει βιώματα επιτυχίας Πολύπλευρη εξάσκηση σε όλες τις βασικές δεξιότητες του κλασικού αθλητισμού.

Κύριο στοιχείο διερεύνησης και καταγραφής ο τρόπος μετάβασης από τις ακαδημίες στο αγωνιστικό. Βασικός προβληματισμός που θα αναδείξει τον σκοπό της λειτουργίας των ακαδημιών και τη φιλοσοφία του Σωματείου για τον αγωνιστικό αθλητισμό..

Πρόγραμμα δράσεων Συμμετοχή σε αγώνες μικρών ηλικιών. Γνωριμία με τους μεγαλύτερους αθλητές του τμήματος. Παρακολούθηση των προπονήσεων της αγωνιστικής ομάδας. Προπόνηση με το αγωνιστικό τμήμα. Οργανωμένη επίσκεψη σε αγώνες, επαφή με αθλητές σχεδιασμού και εθνικών ομάδων. Ειδικός πίνακας αναρτήσεων ανακοινώσεων. Συμμετοχή σε αγώνες, καταγραφή των επιδόσεων, ανάρτηση στον πίνακα ανακοινώσεων.

Ο ρόλος της Ε.Α.Σ. και του Τεχνικού Συμβούλου Διοργανώσεις Kids’ Athletics Ε.Α.Σ. Αγωνιστικές δράσεις σε πόλεις-κέντρα της Ε.Α.Σ. Σχολική κοινότητα Ε.Α.Σ.-Σωματεία Κεντρική εκδήλωση Δήμοι, Περιφέρειες

Τεχνικός Σύμβουλος Δημιουργία αρχείου καταγραφής από τον Τεχνικό Σύμβουλο των Σωματείων που διατηρούν ακαδημίες και ταυτόχρονα αγωνιστικά τμήματα. Στατιστικά στοιχεία ανά έτος των παιδιών που συμμετέχουν σε διοργανώσεις ακαδημιών, στους διασυλλογικούς αγώνες μικρών κατηγοριών (Μίνι, Παμπαίδες-Παγκορασίδες Β΄). Στοιχεία αξιολόγησης του σωματείου, στοιχεία συμμετοχών αθλητών σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα και Διασυλλογικούς αγώνες. Δημιουργία δείκτη συσχέτισης με τις συμμετοχές σε αξιολογήσιμους αγώνες της Ομοσπονδίας και σε αγώνες ακαδημιών. Στατιστικά στοιχεία αξιολόγησης των δεικτών αυτών και προτροπή για την ανάδειξη νέων αθλητών από τις ακαδημίες.

Σωματεία – Ακαδημίες ή σωματεία αγωνιστικής κατεύθυνσης? Σωματεία με αγωνιστικό προσανατολισμό, με στόχο την επάνδρωση των αγωνιστικών τμημάτων και τη δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή στις αγωνιστικές κατηγορίες και αγώνες. Σωματεία που σαν κύριο στόχο έχουν την δημιουργία ακαδημιών, χωρίς αγωνιστικό προσανατολισμό, χωρίς στόχους για εξέλιξη αγωνιστικών τμημάτων αλλά μόνο τη λειτουργία τμημάτων μικρών ηλικιών που δεν εισέρχονται καν σε αγωνιστικές κατηγορίες του Σ.Ε.Γ.Α.Σ.

Χρήση των αθλητικών εγκαταστάσεων. Είναι πλέον αναγκαιότητα να διασφαλιστεί ο αγωνιστικός χαρακτήρας του σωματείου τοπικά αλλά και σε πανελλήνιο επίπεδο! Χρήση των αθλητικών εγκαταστάσεων. Υποχρεωτική διεξαγωγή αγώνων με συμμετοχή και μεγαλύτερων κατηγοριών. Δημιουργία «Μητρώου Αγωνιστικής Δράσης» με ευθύνη του Τεχνικού Συμβούλου. Οργάνωση ετήσιου προγράμματος αγώνων, τοπική αξιολόγηση των ακαδημιών. «Τελική φάση πόλεων».

Συμπερασματικά, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σημερινής πραγματικότητας το σωματείο με οργανωμένες πλέον ακαδημίες. Χωρίς αυτές είναι πολύ δύσκολο να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της εποχής. Το μεγάλο ζητούμενο είναι αυτός ο τεράστιος όγκος παιδιών και ο μεγάλος αριθμός αθλητών που συμμετέχουν στις ακαδημίες των σωματείων να αποφέρουν καρπούς και αγωνιστικά τα επόμενα χρόνια.

Σας ευχαριστώ!