Αυτοκινητιστής NO NAME.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A little about us Mrs Ioanna’s class 1 st Special Education School of Acharnai, Attiki.
Advertisements

Οντολογία για κινηματογραφικές ταινίες σε DAML+OIL Φλουρή Καλλιρρόη Μουστάκας Ιωάννης Χατζόπουλος Κώστας.
Tomcat Θ. Βαρβαρίγου Καθηγήτρια ΕΜΠ Τηλ
Τει κεντρικης μακεδονιας Τμημα διοικηςη επιχειρηςεων
ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
Π ΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Α ΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Μ Κ ΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ ΑΡΑΒΟΤΑΣ Α.Μ Γ ΕΩΡΓΙΟΣ Π ΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α.Μ D ANIEL T OPI Α.Μ
10. Αισθητήρια όργανα - Αισθήσεις Βιολογία Α’ Λυκείου.
Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον φοιτητή Αναστάσιο Ζιώγα (8458) υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας κ. Τσουρέλα Μαρίας ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015.
Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΘΑΛΗΣ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΚΟ»
Ενότητα: Αγωγιμομετρικές Τιτλοδοτήσεις Διδάσκοντες: Σογομών Μπογοσιάν, Καθηγητής Αλέξανδρος Κατσαούνης, Επίκουρος Καθηγητής Δ. Σωτηροπούλου, Εργαστηριακό.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΛΟΥΜΗΣ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Εμφιαλωμένο νερό 1.Διαχείρηση πηγών 2.Κόστος 3.Ποιότητα και ασφάλεια για τον καταναλωτή 4.Το εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα-Απόστολος.
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑΣ ΕΛΙΑΣ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ο ΕΠΑ.Λ. ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ.
ICAO DG Regulations IMDG Code ADNR RID ADR Ευρωπαϊκός Κατάλογος Αποβλήτων (Ε.Κ.Α.) Περίπου 400 κωδικοί Επικινδύνων Αποβλήτων – 6ψήφιος αριθμός με αστεράκι.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Τμήμα Τεχνολόγων Περιβάλλοντος Περιβαλλοντική Βιολογία Βιομόρια – Noυκλεϊκά οξέα & Υδατάνθρακες Περιβαλλοντική Βιολογία Βιομόρια – Noυκλεϊκά.
“ Πίνοντας ήλιο κορινθιακό ” Οδυσσέας Ελύτης Μουσική : Chopin Nocturne op.9 No.2 - Andante.
- Έλα Αναστασια πάμε βόλτα να δούμε τις βιτρίνες είναι Χριστούγεννα, θα περάσουμε τέλεια θα ψωνίσουμε ρούχα, θα πάμε στα jumbo και το κυριότερο θα πάμε.
Ενότητα 4 η Το Πεδίο των Συχνοτήτων και η έννοια του Φάσματος.
Κοινή Γεωργική Πολιτική και αγορές: τάσεις και προκλήσεις 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής Η ελληνική γεωργία σε κρίσιμο σταυροδρόμι Αθήνα, 23 Μαρτίου.
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 4
SEcuring TRansit CONtainers
«Αρχές και Θεσμοί Δικαίου»
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α’ & Β’ Δημοτικού
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης (RISCrete)
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: Αρχές Επιστήμης Περιβάλλοντος
Ενότητα 1η: Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Κεφάλαιο 6 ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ ΒΙΟΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Διακυβέρνηση με διαφάνεια και υπευθυνότητα Το αποτύπωμα
Ολική ανάκλαση ή ολική εσωτερική ανάκλαση, ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο ένα διαδιδόμενο κύμα ανακλάται κατά 100% προσπίπτοντας σε επιφάνεια που.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την επαναχρησιμοποίηση και την επανεπεξεργασία εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΒΙΟΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Βιωματικές δράσεις Β΄ Γυμνασίου Τμήμα Β2
Το περιβάλλον της MS Visual C Express Edition
2ο μάθημα βιολογίας Ομοιόσταση: το μοναδικό χαρακτηριστικό των ζωντανών οργανισμών Γεώργιος Κ. Παπαδόπουλος.
Συμβολή κυμάτων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΛΙΠΙΔΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Καλώς ορίσατε στο Hour of Code™
Του Αναστάσιου Τσορακλίδη (2928)
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 9ο
Presenttion Title My name My position, contact information or project description.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρούδας
Φυσικοί Παράγοντες.
Παντείου Πανεπιστημίου
ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
מדדי מרכזיות שכיח Mo – (Mode) חציון (Median) Md –
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο/Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αυτοκινητιστής NO NAME

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ Α. Περιγραφή του επαγγέλματος Ποια είναι ακριβώς τα πράγματα που κάνει κάποιος σε αυτή τη δουλειά ; Ποια ακριβώς καθήκοντα και υπευθυνότητες έχει ; Β. Συνθήκες και περιβάλλον εργασίας Ποιος είναι ο χώρος εργασίας ; ( υπαίθριος , εσωτερικός χώρος , κτλ ) Το ωράριο εργασίας είναι κανονικό ή όχι ; Προβλέπονται μετακινήσεις ; Είναι επικίνδυνη δουλειά ; ( κίνδυνοι ατυχημάτων , ασθενειών ; κτλ ) Υπάρχει ευκαιρία κοινωνικών επαφών και γνωριμιών ; Εργάζεται κανείς μόνος του ή με άλλους ;

Α1 Διακίνηση , εμπορευμάτων για λογαριασμό τρίτου. [Δημόσιας Δ.Χ. Χρήσης ] Α2 Καθήκον του επαγγελματία οδηγού είναι η ασφαλή μεταφορά από αποστολέα σε παραλήπτη.

Β1 Ο χώρος εργασίας είναι επι το πλείστον η καμπίνα του οχήματος Β1 Ο χώρος εργασίας είναι επι το πλείστον η καμπίνα του οχήματος. ΄Ομως κατά την φορτο-εκφόρτωση τότε ο χώρος εργασίας είναι πολλές φορές η ύπαιθριος. Β2 Τα ωράρια που προβλέπει ο νόμος πρέπει να τηρούνται απο τον οδηγό. Β3 Η μετακίνηση είναι ο σκοπός του επαγγέλματος αυτού. Β4 Οι κίνδυνοι είναι πολλοί . Μπορεί να προκληθούν και απο τον ίδιο τον οδηγό αλλά και απο κάποιον άλλο που παίρνει μέρος στην άσφαλτο π.χ. Τροχαίο ατύχημα. Β5 Οι κοινωνικές επαφές και γνωριμίες είναι ένα μεγάλο προτέρημα. Β6 Συνήθως βρίσκεται μόνος του στο χώρο εργασίας του.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ Γ. Προσωπικές Δεξιότητες- Ικανότητες – Ενδιαφέροντα 1.Χρειάζονται ειδικές ικανότητες- δεξιότητες σ’αυτή τη δουλειά ; ( Ικανότητες : αντίληψη , μνήμη , αισθητηριακές ικανότητες , σωματικά χαρακτηριστικά , μηχανικές ικανότητες , γλωσσικές- μαθηματικές ικανότητες ,παρατηρητικότητα , φαντασία , καλλιτεχνικές ικανότητες , ευελιξία , προσαρμοστικότητα , χρήση Η/Υ , συνεργασία , ανάληψη πρωτοβουλιών , λήψη απόφασης , καινοτομίας , διαχείρισης και οργάνωσης χρόνου κτλ ) – 2.Ποια στοιχεία της προσωπικότητας αξιοποιούνται κατά την άσκηση του συγκεκριμένου επαγγέλματος ; ( αυτοπειθαρχία , εντιμότητα , αλτρουϊσμός , φιλία , αυτοπεποίθηση , αξιοπρέπεια , ελευθερία , εμπιστοσύνη , μόρφωση , γόητρο , ανάληψη πρωτοβουλιών , δράση κτλ )

Γ1. Για να ξεκινήσει κανείς αυτήν την δουλειά πρέπει να είναι κάτοχος επαγγελματικής άδειας οδήγησης. Η Σωματική κατάσταση θα πρέπει να είναι πάρα πολύ καλή , όπως και η αντίληψη για να μπορεί να προβλέπει καταστάσεις.Θα είναι ένα μεγάλο προσόν αν έχει και γνώσεις τεχνικού επιπέδου.Αν οι μεταφορές γίνονται και εκτός Ελλάδος θα βοηθούσε πολύ αν γνώριζε και Αγγλικά. Γ2. Είναι ένα επάγγελμα που απαιτεί εμπιστοσύνη , φιλία .Ο οδηγός θα πρέπει να είναι έτοιμος να αναλάβει πρωτοβουλίες όταν χρειαστεί.

Δ. Εκπαιδευτικά και άλλα τυπικά προσόντα . Δ. Εκπαιδευτικά και άλλα τυπικά προσόντα . 1.Τι είδους εκπαίδευση απαιτείται για αυτήν την εργασία ; 2.Χρειάζεται γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών ; 3.Ποιες άλλες γνώσεις χρειάζονται ; 4.Χρειάζεται κάποια επιμόρφωση ή εξάσκηση για να ασχληθείς με αυτό το επάγγελμα ; 5.Χρειάζεται άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ή πιστοποίησης από κάποιο φορέα ;

Δ1. Επαγγελματική άδεια οδήγησης και Π. Ε. Ι Δ1. Επαγγελματική άδεια οδήγησης και Π.Ε.Ι.[Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας] Δ2. Η γνώση ξένων γλωσσών δεν είναι απαραίτητη.Είναι όμως προσόν. Δ3. Η γνώση για ορισμένους για την χρήση Ψηφιακού Ταχογράφου είναι απαραίτητη. Δ4. Είναι ένα επάγγελμα που δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις ή σπουδές. Δ5. Για τους αυτοκινητιστές είναι υποχρεωτική η κατοχή άδειας εξασκήσεως επαγγέλματος.

Ε. ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ Ε. ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ Υλικές ή άλλες αμοιβές 1.Ποιος είναι ο μέσος μηνιαίος μισθός ; 2.Υπάρχουν επιπλέον αμοιβές ; ( πριμ ) 3.Υπάρχουν άλλα πλεονεκτήματα, εκτός των αμοιβών, από την εργασία αυτή ; ( π.χ. παροχή αυτοκινήτου , επιδόματα , εκπτώσεις κτλ. )

Ε1. ΄Ενας ικανοποιητικός μισθός κειμένεται απο 1200-1500 Ευρώ. Ε2. Δυστυχώς πρίμ δεν υπάρχουν. Ε3. ΟΧΙ. Το μονο πλεονέκτημα είναι η αμοιβή.

ΣΤ. Προοπτικές Εργασίας 1.Προβλέπεται προσφορά εργασίας στο επάγγελμα αυτό ; 2.Είναι μόνιμη απασχόληση ; 3.Μπορεί κάποιος να ασκήσει αυτό το επάγγελμα ως ελεύθερος επαγγελματίας ; 4.Υπάρχει η δυνατότητα προαγωγής ή εξέλιξης σε αυτή τη δουλειά ; 5.Μπορεί κάποιος να ασκήσει αυτό το επάγγελμα στην πόλη όπου επιθυμεί να ζήσει ; 6.Ποιο προβλέπεται να είναι το μέλλον αυτού του επαγγέλματος ;

ΣΤ1. Η προσφορά και η ζήτηση είναι καθημερινότητα της ελεύθερης αγοράς. ΣΤ2. Πολλές φορές είναι μόνιμη η απασχόληση ΣΤ3. Ναι βεβαίως . Τον τελευταίο καιρό υπάρχουν και οδηγοί με παροχή υπηρεσιών. ΣΤ4. Σε μεγάλες μεταφορικές εταιρείες υπάρχει η δυνατότητα προαγωγής σε συντονιστή φορτίων. ΣΤ5. Σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη μπορεί να ασκηθεί το συγκεκριμένο επάγγελμα. ΣΤ6. ΄Οσο υπάρχουν εμπορεύματα που μετακινούνται θα υπάρχουν και φορτηγά που θα τα μεταφέρουν.

Ζ. Επιλογή του επαγγέλματος 1.Επιλέξατε μόνος το επάγγελμα που ασκείτε ; ΝΑΙ ΟΧΙ 2.Το οικογενειακό σας περιβάλλον επηρέασε αυτή την επιλογή σας ; ΝΑΙ ΟΧΙ

3.Το φύλο σας , επηρέασε την επιλογή του επαγγέλματός σας ; ΝΑΙ ΟΧΙ ΝΑΙ ΟΧΙ 4.Αν ξεκινούσατε από την αρχή θα επιλέγατε το ίδιο επάγγελμα ; ΝΑΙ ΟΧΙ 5.Επηρεάζει η εργασία που ασκείτε τη ζωή σας . ( ωράριο , αμοιβή , διακοπές , οικογένεια , φίλους κ. α. ) 6.Θα συνιστούσατε σε ένα νέο άτομο να ακολουθήσει το επάγγελμα που ασκείτε ; 7.Ανταποκρίνεται το επάγγελμα που ασκείτε στην αρχική εικόνα που είχατε σχηματίσει ;

Scania (βασιλιάς του δρόμου) Μερικά είναι λίγο πιο παλιά αλλά μερικά είναι μοντέλα του 2015

Τα Scania απο μέσα (καμπίνα οδηγού)

Ο βασιλιάς στο ''Special Edition'' Ειδική παραγγελία που κοστίζει 70,000 ευρω παραπάνω απο το κανονικό. Υ.Γ. Μπάρες με λάμπες και τις αερογραφίες τις προσθέτει ο ιδιοκτήτης.

Ο βασιλιάς στο ''Special Edition''

DAF XF 95,105,106

Το DAF (ολλανδός) απο την καμπίνα οδηγού

Τα τζούμπο (JUMBO) φορτηγά ΄Εχουν πιο κοντό σασσί και πιο πολύ χώρο για το φορτίο.

Ο σχεδιασμός ενός τζούμπο (JUMBO)

Τα ''Container''(το κουτί)

Το ψυγείο (frigo) φτάνει μέχρι -30 βαθμούς και μεταφέρει προιόντα που χρειάζονται μια ανάλογη θερμοκρασία.

Η κουρτίνα (μουσαμάς).Μεταφορά παντός τύπου εκτός από πρoιόντα υγρά,η που χρειάζονται σταθερή θερμοκρασία.

Η Ανατροπή: μονό/δυμπούκαλες, μεταφέρουν ό,τι είναι χύμα

Το πάτωμα χρειάζεται για όλες της χρήσεις, για μεταφορές απο το Α μεχρι το Ω

Τέλος εργασίας Σάρα Ντούκα Φανή Μπιτσάκη Δημήτρης Τσούλος Παναγιώτης Πεντέρης