ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2017-18 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι ανισότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας και ο ρόλος των Δημοτικών Βιβλιοθηκών Αντώνης Φραγγεδάκης ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΟΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΙΒΛΙΟΥ.
Advertisements

Harvard ManageMentor ® Υπολογίζοντας τα Κόστη. 2 Harvard ManageMentor: Υπολογίζοντας τα Κόστη Θέματα Συζήτησης  Υπολογίζοντας τα κόστη των πωληθέντων.
Harvard ManageMentor ® Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων.
Harvard ManageMentor ® Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα.
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
Χαρίδημος Κ. Τσούκας Καθηγητής Στρατηγικής Διοίκησης στην Έδρα Columbia Ship Management Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης Πανεπιστήμιο.
Harvard ManageMentor ® Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις στην αλλαγή.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Sivan H. , Who was Egeria? Piety and Pilgrimage in the Age of Gratian, Harvard Theological Review 81/1 (1988),
ΤΟ FACEBOOK ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ Είμαστε Ο Ανέστης,η Ελένη και ο Λευτέρης και θα σας μιλήσουμε για το facebook στις μέρες μας…!!!
Μάθημα 6ο. Οι Πρωτοπόροι Κρατήρας Ευφρονίου. Λούβρο
Οργανωσιακή Συμπεριφορά Ενότητα 5: Η Φύση Παρεμβαίνει - Μέρος Β’ Ιωάννης Σαλμόν Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
2 ο ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ/Β΄πτ ΓΕΡΑΓΟΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΚΑΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 13 ο: Δομή της αγοράς και ανταγωνισμός.
Erick Erikson ( ) Αργυρούλα Καλαϊτζάκη Επικ. Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας.
Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 10: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας – Μέρος 3 ο Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΙ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ.
Επιπλέον διάβασμα. Taylor, A. (1998) “ προσαρμογή στις αλλαγές των καιρών ”, fortune. Chan Kim, W. and Mauborgne, R. (2002) “Charting your company’s future”,
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ E.ERIKSON, D.WINNICOTT, L.KOHLBERG ΚΑΙ J.FOWLER ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΣΧΟΛΕΙΟ). ΕΘΝΙΚΟ.
Νεότερη Ηθική Φιλοσοφία Ενότητα 7η: Εισάγεται η έννοια της ηθικής αίσθησης. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟ FACEBOOK
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Νοσηλευτικής
Τεχνικές εκτίμησης περιβαλλοντικών κινδύνων - διαχείριση κρίσεων Ι
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ηθική της ιατρικής έρευνας σε παιδιά
ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι πανομοιότυπες οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται και στα.
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Σκοπός και στόχος διαλέξεων
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ VON NEUMANN
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Ο Χορός ως Φυσική Δραστηριότητα
Δράμα Επιμέλεια: Λαφαζάνη Πολυχρονία
Νεότερη Ηθική Φιλοσοφία
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Νεότερη Ηθική Φιλοσοφία
Νεότερη Ηθική Φιλοσοφία
Harvard Theological Review 81/1 (1988), 59-72
Επιστημονική Εκδήλωση
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Microsoft Word.
Η Ιστορία των υπολογιστών
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Έλληνες Μαθηματικοί της Αρχαιότητας
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΠΕ Παν
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ι. Ιστορία της Πληροφορικής – Κυβερνητικής
Learning-Teaching- Training activities
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Στο τμήμα αυτό του μαθήματος προτείνεται και εφαρμόζεται ένα τριεπίπεδο πλαίσιο ανάλυσης και κριτικής θεώρησης Αναλυτικών Προγραμμάτων.
Βιοστατιστική (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή
Μαθησιακή Ικανότητα και Εξέλιξη
Τ. Ε. Ι. Αθήνας Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι «πανομοιότυπες» οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται στη συνέχεια,
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
1S 4h 1h 0h 3h 2h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 20h 22h 21h 23h
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΏΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΩΝ
Ο Karl Marx και η Πολιτική Οικονομία στην Ελλάδα Εκδήλωση Περιοδικού Ξενοφών, 3o Τεύχος Πανεπιστήμιο Πειραιά, Θεόδωρος Μαριόλης Τμήμα Δημόσιας.
Δρ. Μαρκογιαννάκης Αντώνιος Νοσοκομειακός Φαρμακοποιός
J. Bruner: η διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΟΙ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2017-18 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΑΙΣΩΠΟΣ : ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΜΟΣ

Σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για τις πωλήσεις Αντί να αναγκάζεις κάποιον να κάνει κάτι, κάνε τον να θέλει να το κάνει. Κανείς δεν κάνει κάτι εαν δεν έχει προσωπικό όφελος. Εαν δε μαθαίνεις από τις αποτυχίες σου, θα γίνονται όλο και περισσότερες. Εαν μαθαίνεις από τις αποτυχίες σου, θα γίνονται όλο και λιγότερες.

Σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για τις πωλήσεις Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν χαρακτηριστικά, αγοράζουν οφέλη! Οι άνθρωποι επιζητούν την επιτυχία Προσδοκίες > Πραγματικότητα -> Απογοήτευση Προσδοκίες = Πραγματικότητα -> Ικανοποίηση Προσδοκίες < Πραγματικότητα -> Ενθουσιασμός!

Τί είναι ο πελάτης ;

Πελάτης είναι ο άνθρωπος που θέλει να ικανοποιεί τις ανάγκες του και τα αισθήματά του με προϊόντα & υπηρεσίες.

Τί είναι το προϊόν ;

Προϊόν (υπηρεσία) είναι το μέσο που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος για την ικανοποίηση των αναγκών του και των αισθημάτων του.

Τα επίπεδα του προϊόντος

Τί είναι ο πωλητής ;

Πωλητής είναι εκείνος που βοηθά τον άνθρωπο να ικανοποιήσει τις ανάγκες του και τα αισθήματά του, προτείνοντάς του τα κατάλληλα προϊόντα & υπηρεσίες.

Σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για τις πωλήσεις Η δουλειά είναι «δουλεία». Η εργασία είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό και προσφέρει δύο πράγματα, καλά αισθήματα και χρήματα. Να μη σκέπτεσαι τα χρήματα στην εργασία σου αλλά πως θα κάνεις σωστά αυτό που έχεις αναλάβει. Τα χρήματα θα έρθουν μόνα τους.

Γιατί είναι ωραίο το επάγγελμα του πωλητή ; Ψυχολογία,ανθρώπινη συμπεριφορά, γλώσσα του σώματος, παρακίνηση, μάρκετινγκ. Η πώληση βρίσκεται παντού – στό δάσκαλο, στο γονιό, στις επιστήμες, στις τέχνες, στην πολιτική, στον αθλητισμό.

Σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για τις πωλήσεις Όλοι θέλουν να αγοράζουν, κανένας δε θέλει να του πουλάνε. Ο μόνος τρόπος να δείχνεις ένα καλό εαυτό, είναι να τον έχεις. Να δημιουργείς ικανοποιημένους πελάτες. Σταματάω να πουλάω και αρχίζω να βοηθάω τους άλλους να αγοράζουν. Όταν δε γίνεται μια πώληση, την ευθύνη την έχει ο πωλητής.

Σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για τις πωλήσεις Ξεχνάω την πώληση και ενδιαφέρομαι για τις ανάγκες και τα αισθήματα του άλλου. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν σημαίνουν τίποτα εαν δεν σημαίνουν κάτι για τον πελάτη.

Στη γλώσσα των πωλήσεων... Νέο Προϊόν : Διαφορετικό χρώμα από το προηγούμενο! Τελείως Νέο Σχέδιο : Τα ανταλλακτικά δεν ταιριάζουν στο προηγούμενο μοντέλο! Δοκιμασμένο στην Αγορά : Ο κατασκευαστής δεν έχει εξοπλισμό δοκιμών! Ιδιαίτερα Βελτιωμένο : Δεν δούλευε την πρώτη φορά!

Έξι στάδια της πώλησης Αναζήτηση του πελάτη Προετοιμασία συνάντησης Προσέγγιση του πελάτη Παρουσίαση του προϊόντος Χειρισμός αντιρρήσεων Κλείσιμο πώλησης

Βασικά αγοραστικά κίνητρα Ορθολογικά Κίνητρα Κέρδος Καλή Υγεία Ασφάλεια Χρόνος Φροντίδα Συναισθηματικά Κίνητρα Αγάπη Εικόνα, κοινωνική αναγνώριση Φόβος, «εκτός εποχής» Ματαιοδοξία Ζήλια Ποιά κίνητρα υπερτερούν ; Συναισθηματικά 84% !!!(Harvard)

Κανόνες Επιτυχημένης πώλησης-1 Πουλάμε σε ανθρώπους Κάθε αγοραστής είναι μοναδικός Κάθε παρουσίαση είναι διαφορετική Γνωρίστε τον αγοραστή Πουλάμε τον εαυτό μας Δημιουργία εμπιστοσύνης στον πωλητή Σύμβουλος του πελάτη Ρωτάμε Ακούμε με προσοχή Μεταφράζουμε τα χαρακτηριστικά σε οφέλη

Κανόνες Επιτυχημένης πώλησης-2 Δεν βασιζόμαστε μόνο στη λογική Γνωρίζουμε αποτελεσματικά το προϊόν μας Προσδιορίζουμε τα ειδικά πλεονεκτήματα του προϊόντος Πουλάμε αξία, όχι τιμή Δεν υποβιβάζουμε τα ανταγωνιστικά προϊόντα Κάνουμε αποτελεσματική παρουσίαση

Αντιρρήσεις Είναι πολύ ακριβό Θα ήθελα να το ξανασκεφτώ Κάνω τη δουλειά μου και με αυτά που έχω Δεν το θέλω γιατί....

Γιατί ο αγοραστής έχει αντιρρήσεις ; Δεν έχει αποδεχτεί την ανάγκη του προϊόντος Βλέπει άλλες προτεραιότητες Μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη του με άλλο προϊόν Υπάρχουν εμπόδια στην απόφαση Μειωμένη πληροφόρηση Τιμή δεν φαίνεται λογική Δε θέλει να βιαστεί Κάτι τον φοβίζει Θέλει να φανεί «δύσκολος»

Διαχείρηση των αντιρρήσεων...σε τρία στάδια! Ψυχολογικό (προετοιμασία του πελάτη να «ακούσει») Να ηρεμήσει Να καταλάβει Να οικοδομήσει αρμονική σχέση μαζί μας Να σώσει τα προσχήματα Εξήγηση Λογικά επιχειρήματα που κάμπτουν την αντίρρηση Διευκρίνηση Ερώτηση για το εαν ο πελάτης έχει κατανοήσει πλήρως την οφέλεια

Παράδειγμα : Μου αρέσει το προϊόν σας αλλά η τιμή είναι υψηλή! Τί εννοεί υψηλή ; υψηλότερη από του ανταγωνισμού υψηλότερη από ότι περίμενε υψηλότερη από τον προϋπολογισμό του