Η καινοτομία και η δημιουργικότητα στη Διά Βίου Μάθηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Συμβολή της Τέχνης στην Εκπαίδευση
Advertisements

Ζωγραφική με Φως Ναταλία – Ελένη Πίτλιγερ Οκτώβριος 2012
Πρόγραμμα Ε-Twinning Καρτσιώτου Θωμαϊς Δασκάλα της Δ2 τάξης
ΗΛΙΟΣ Ο Ήλιος είναι ο αστέρας του ηλιακού μας συστήματος. Είναι σχεδόν μια τέλεια σφαίρα με διάμετρο 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα (109 φορές περισσότερο.
Ηλιάδη Αμαλία Κ., φιλόλογος-ιστορικός (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ’ το Α.Π.Θ.) Χώρος εργασίας: Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Τρικάλων Δ/νση κατοικίας:
«Χρήση του εργαλείου Wiki για το e-Twinning Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα: Οικοσυστήματα γύρω μας – Μαθητές/τριες από την Ελλάδα και την Πολωνία οδηγούνται.
Ο ρόλος του Φυσικού Ιατρικής στην Ακτινοθεραπευτική Ογκολογία
ΠΑΡΙΣΙ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
Starry Night by Vincent van Gogh. Harmony in Red by Henri Matisse.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ και ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Αυτοκτονία 10 Σεπτεμβρίου Φώτου Ελένη Ψυχολόγος Υπ. Διδάκτωρ Δ.Π.Θ.
ΟΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Καλλιτεχνική εκπαίδευση εκπαιδευτικών και Δημιουργίες εικαστικών.
Γραμμή.
Kelompok: a)Angelia Heriyanto/7B/4Angelia Heriyanto/7B/4 b)Dhany Setiawan//7B/8Dhany Setiawan//7B/8 c)Erina Octavio/7B/10Erina Octavio/7B/10 d)FX Karsten/7B/14FX.
ΙΙΙ. Καλλιτεχνική Αξία Z ητήματα στη Σύγχρονη Φιλοσοφία της Τέχνης.
Προτάσεις και μεθοδολογικά εργαλεία για την προσέγγιση της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ Λυκείου Βασιλική Δεμερτζή.
Συναισθήματα.
Θεωρία των Χρωμάτων.
Ελ Γκρέκο.
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
Πάμπλο Πικάσο Κυβισμός
Μουσικό Σχολείο Λάρισας για το μάθημα των Εικαστικών Με αφορμή την έκθεση “Forgetting Velázquez. Las Meninas © Museu Picasso / 2008”
Αποκοπή – επικόλληση, η τέχνη του Κολάζ
& Η Αξιολόγηση στο Μουσείο Μαρία Οικονόμου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Επίσκεψη στη Μαθηματοχώρα» (Multi-Intelligent Maths) Σχ. Έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Φλίγκου Ιωάννα, ΠΕ70 Συνεργαζόμενοι:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η ιστορία της Τέχνης τους τελευταίους δυο αιώνες - Pablo.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Pablo Picasso - Giorgio Vasari - Πρόδρομοι της Ιστορίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας ΑΞΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Καβακλή Ευαγγελία Μεταπτυχιακή Διατριβή « Η αξιοποίηση.
Φυσικοθεραπεία σε ειδικές πληθυσμιακές μονάδες Ενότητα 9: Ιαματικά λουτρά και 3 η ηλικία Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
2 0 ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ : ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:...
ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ 7 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γεράκα Γλυκερία, ΠΕ10.
Το ψηφιακό σενάριο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «Αίσωπος»: Εμπειρίες από το σχεδιασμό και την υλοποίηση του Έργου Βασιλική Μητσικοπούλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Εξπρεσιονισμός Καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχτηκε το Ο όρος εξπρεσιονισμός προέρχεται από τον λατινικό όρο “expressio” που σημαίνει “έκφραση”. Σε.
Η τέχνη στον πρώιμο 20ό αιώνα. Φωβισμός Henri Matisse Γυναίκα με καπέλο 1905 Λάδι σε καμβά 2 ft. 7 3/4 in. x 1 ft. 11 1/2 in.
PICASSO( ). Βιογραφία Ο πατέρας του ονομαζόταν Χοσέ Ρουίθ ι Μπλάσκο και ήταν επίσης ζωγράφος ενώ μητέρα του ήταν η Μαρία Πικάσο για Λόπεθ. Γεννήθηκε.
OPPENHEIM MERET ΑΛΙΚΗ ΜΕΝΤΖΕΛΟΥ. ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ “Μανιφέστο του Σουρεαλισμού”, του Andre Breton (1924) Καλλιτεχνικό κίνημα που απομακρύνεται από την εξωτερική.
Έπιμέλεια : Μαρία Γεωργακούλια - φιλόλογος
ΚΥΒΙΣΜΟΣ πικασο.
Infofarm Ενημέρωση Εξελίξεων και Διαφημίσεων στον FarmManager
Συγγραφή και Παρουσίαση ερευνητικών εργασιών
Συστήματα Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
ΕΙΡΗΝΗ-ΠΟΛΕΜΟΣ. ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αο ΤΟΣΙΤΣΕΙΟ-ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΚΑΛΗΣ
Ενάντια στον πόλεμο με ζωγραφική , ποίηση & τραγούδια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ (TERIADE)
Ο Ήλιος στην Τέχνη.
ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ & ΠΙΚΑΣΟ (PICASSO)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
ΜΕ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
A4 Project Α΄ τετράμηνου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βεστάκη Μαρία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Δημιουργικότητα και αποκλίνουσα σκέψη
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
18/9/2018.
1) Όταν λέμε ότι κάποιος λέει ψέματα επειδή είναι ψεύτης:
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕ. Λ. Ν. Ιωνίας. Διευθυντής: κ
Μαθηματικά και Τέχνη Σε απόλυτη συμφωνία Ντούνης Κωνσταντίνος
MATEMATIKA LIKOVNA KULTURA Slaven Jurić, mag.educ.art
EnvEng TUC: Digital Art of Science
του ΚΕΣΥΠ Καλλιθέας Αικ. Κορδονούρη
Σημειολογική μέθοδος Θεωρίες ως προϋποθέσεις για τη σημειολογική ιστοριογραφία της τέχνης: Σημειωτική - Σημειολογία & Στρουκτουραλισμός = Φιλοσοφική θεωρία.
ΨΧ06 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5 : ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η καινοτομία και η δημιουργικότητα στη Διά Βίου Μάθηση Η καινοτομία και η δημιουργικότητα στη Διά Βίου Μάθηση Αλέξης Κόκκος

ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την τεχνολογία Ψηφιακή ικανότητα Μεταγνωστικές ικανότητες Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη Αίσθημα πρωτοβουλίας και επιχειρηματικότητα Πολιτιστική γνώση και έκφραση

Δημιουργικότητα είναι η δραστηριότητα που οδηγεί σε ιδέες ή λύσεις: Πολλαπλές (σε αντίθεση με τη ‘μία σωστή’) Καινοτόμες ή εναλλακτικές Ποικίλες (με πολλαπλούς συνδυασμούς γύρω από το ίδιο θέμα)

Ερευνητικό ερώτημα: Την ικανότητα για δημιουργικότητα τη διαθέτουν μόνο λίγα, προικισμένα άτομα;

Ερευνητικό Ερώτημα: Η δημιουργικότητα μπορεί να διδαχθεί;

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ Ενθαρρύνεται η εξερεύνηση / αναζήτηση εναλλακτικών τρόπων σκέψης. Η ποικιλομορφία και η απόκλιση είναι αποδεκτές. Υποστηρίζεται η ανάληψη πρωτοβουλιών. Η ευελιξία σε ιδέες είναι καλοδεχούμενη. Η ανάληψη ρίσκου και ο αυθορμητισμός είναι επιθυμητά.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ Συζήτηση Παιχνίδι ρόλων Διάλογος / Ερωτήσεις-απαντήσεις Προσομοίωση Καταιγισμός ιδεών Επίλυση προβλημάτων Συστηματική παρατήρηση μιας συγκεκριμένης πρακτικής Συστηματική παρατήρηση ενός έργου τέχνης

«Γυναίκα με περιστέρια» Picasso