H απεικόνιση του θείου στο Ισλάμ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ EUROMEDICA ΑΡΩΓΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Advertisements

Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
1 Εισηγητής : Χαράλαμπος Γ. Πλατής  Πολιτικός – Διοικητικός Επιστήμων  M.Sc. in Health Informatics  Διδάκτωρ Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας.
Ουρανία Νόττα1 ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ Δρ ΟΥΡΑΝΙΑ ΝΟΤΤΑ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Θεσσαλονίκη 13/2/2006.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ Βιβλίο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για το Αστικό.
Το δώρο των Χριστουγέννων
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού
Νομοθετικό πλαίσιο για τα Εμπορικά Σήματα στην Ελλάδα
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση & Διαχείριση απορριμμάτων
Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Ο αγώνας για τη γυναικεία χειραφέτηση
Εργαστήρι για «Ευφυή συστήματα συμψηφισμού» Πιλοτικό πρόγραμμα εγκατάστασης έξυπνων μετρητών Από τους στόχους στην υλοποίηση Ιωάννης Παπαγεωργίου Αρχή.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
Σπιρουλίνα Η Σπιρουλίνα είναι ένα αρχεγόνο πολυκυτταρικό μικρό φύκι που εμφανίστηκε στη γη πριν από 3,5 δισεκατομμύρια χρόνια. Έχει την ικανότητα να φωτοσυνθέτει,
Γενικό Λύκειο Αναβύσσου Ερευνητική εργασία Β΄ τάξης Σχολικό έτος:
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
ΕΣΥ καθορίζεις τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
Γαλλία Κωνσταντίνα Μυλωνά.
Πως ηταν τοτε και πως ειναι τωρα
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ «Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΒΙΟΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ»
Νερό Υδάτινο αποτύπωμα Παρουσίαση: Δήμου Θεόδωρος
Πέντε παραμύθια... για να κοιμόμαστε ήσυχοι!
Γνωρίζοντας το Θεό μέσα από τις άλλες θρησκείες του κόσμου
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: 18 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΥΡΠΙΡΗ Α2 Αθήνα, Μάρτιος 2016.
Μηλιάννα Πετρουγάκη Γ’ 4
Οι Διωγμοι του Διοκλητιανου
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
«Κατάρτιση και πιστοποίηση ανέργων σε κλάδους αιχμής»
Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο
Έθιμα για το Σάββατο του Λαζάρου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ – ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Γεωργική Μηχανική. Γεωργική Μηχανική Ανάλυση δονήσεων στο κάθισμα του οδηγού των γεωργικών ελκυστήρων, κατά τη διάρκεια δοκιμών οργώματος.
Χρήσιμες Λειτουργίες στο Google Chrome
Κατασκευή σεισμογράφου Επιβλέπων Εκπαιδευτικός:
Βρες το Σωματότυπο σου!.
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου Ονοματεπώνυμο: Τμήμα: Μάθημα: Υπεύθυνος καθηγητής: Θέμα: Ημερομηνία παράδοσης: Ξιάρχου Κωνσταντίνα Γ΄2 Χημεία Κος Δημητρόπουλος.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Κίνδυνοι στο : Τα στοιχεία μας μοιράζονται με τρίτους
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Επαλ Καλλονής
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Γιατί γίνετε ένας πόλεμος ;
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Ψευδή προφίλ στο facebook
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Ιδιωτικοτητα και προσωπικα δεδομενα στο διαδυκτιο
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
ΦΑΡΜΑΓΑΛ A.E. Γαλακτοβιομηχανία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H απεικόνιση του θείου στο Ισλάμ Μάθημα Θρησκευτικών Όνομα ομάδας: Οι Τέσσερις Σωματοφύλακες Μέλη ομάδας: Μυρτώ Φαζού, Αγγελική Χαραλαμποπούλου, Αρης Διονυσόπουλος, Πελίνα Σταματάκη 2016-2017 Υπευθυνος Καθηγητης: κ. Καπετανάκης Ευαγγελικη Σχολή Σμυρνης,Β3 Γυνασιου

Το Κοράνι δεν απαγορεύει την απεικόνση του Μωάμεθ. Μπορεί να ακουστεί παράδοξο από όσους δεν γνωρίζουν σε βάθος τα δογματικά ζητήματα της μουσουλμανικής πίστης, όμως πουθενά στο Κοράνι δεν απαγορεύεται ρητά η απεικόνιση του Μωάμεθ. Μάλιστα παλαιότερα, τουλάχιστον από τον 13ο μ.Χ. αιώνα, υπήρχαν αρκετά θρησκευτικά χειρόγραφα με ζωγραφιές του προφήτη, ώστε να είναι πιο εύληπτη η μετάδοση της θρησκείας του Αλλάχ.

Τι σημαινει Ισλάμ. Η αραβική λέξη «Ισλάμ» σημαίνει «υποταγή» και χρησιμοποιείται από τους μουσουλμάνους ως «υποταγή στον Θεό». Εκείνοι που αποδέχονται την θρησκεία του Ισλάμ (τη στάση υπακοής, εξάρτησης και αφοσίωσης στον Θεό) ονομάζονται «μουσλίμ» (muslim), που σημαίνει «υποταγμένος», δηλαδή «υποταγμένος στον Ύψιστο».

Τι αναφέρει το Κορανι. Στην πραγματικότητα το Κοράνι αναφέρει απλώς ότι οι τρεις μεγάλες μονοθεϊστικές θρησκείες, που είναι το ισλάμ, ο ιουδαϊσμός και ο χριστιανισμός, έχουν ως κοινό γνώρισμα την αποδοχή του ενός και μοναδικού Θεού και την απαγόρευση της απεικόνισής του

Τα ‘Χαντιθ’ και η χρήση τους Τότε όμως, πώς προέκυψε η πεποίθηση ότι η απεικόνιση του προφήτη απαγορεύεται δια ροπάλου ; Η απάντηση είναι ότι προέκυψε από τα «χαντίθ», δηλαδή τις γραπτές συλλογές «με τον λόγο και τις πράξεις του προφήτη ή την έγκρισή του για ό,τι ειπώθηκε ή τελέστηκε ενώπιόν του». Γενεές ιεροσπουδαστών συγκρότησαν τουλάχιστον έξι μεγάλες τέτοιες γραπτές συλλογές οι οποίες έρχονται αμέσως δεύτερες σε σημασία για την μουσουλμανική πίστη μετά από το ίδιο το Κοράνι.

Τα ‘Χαντιθ’ και η ταυτότητα του Ισλαμ. Πολλά χαντίθ αναφέρουν ότι «την Ημέρα της Τελικής Κρίσεως όσοι έχουν στη ζωή τους ζωγραφίσει ανθρώπους ή ζώα θα εξαναγκαστούν να τους εμφυσήσουν ζωή». Ο προφήτης ήταν, φυσικά, άνθρωπος και στη βάση τέτοιων κειμένων αναπτύχθηκε ανά τους αιώνες η αντίληψη ότι συνιστά αμαρτία η απεικόνιση της μορφής του. Είναι όμως και ζήτημα ενίσχυσης της «διαφορετικής» θρησκευτικής ταυτότητας του ισλάμ. Πολλοί ειδικοί εκτιμούν ότι η απαγόρευση επιβλήθηκε στον μουσουλμανικό κόσμο ως αντίβαρο στις εικαστικές τέχνες, θρησκευτικές και κοσμικές, που αναπτύχθηκαν πολύ στις χριστιανικές κοινωνίες της Δύσης.

Ευχαριστούμε για την υπομονη σας. Εδώ Θα βρείτε κάποια από τα site, από τα όποια πήραμε κάποιες πληροφορίες. http://www.slideshare.net/JohnMour1/ss-29008385 www.thetoc.gr/diethni/article/to-korani-den-apagoreuei-tin-apeikonisi-tou-mwameth