Αρχιτεκτονικοσ σχεδιασμοσ και νεεσ τεχνολογιες ι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας παπάς οδηγεί προς την ενορία του, όταν βλέπει στο δρόμο μία καλόγρια γνωστή του. Ο παπάς σταματάει και της λέει :
Advertisements

Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Πασχα!!!!.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
1) Αρχαία μνημεία και έργα γλυπτικής με σπουδαία ιστορία.
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Σημαντικές εκκλησίες και Τεμένη στη πόλη της Λευκωσίας
ΕΛΕΝΗ.  Η Αγορά ήταν, στις αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές πόλεις, το οικονομικό, διοικητικό, κοινωνικό και πνευματικό κέντρο του άστεως. Στην αγορά γινόταν.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
Ο τεχνολόγος (γραφικών τεχνών) και οι τομείς απασχόλησής του:
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Οι Έλληνες κατακτούν τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Τα σχολεία άνοιξαν! «Γνωρίζοντας τις γωνιές της τάξης μου!»
Πέρα από τον μύθο!!!!.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μαρία Αμπατζή Ε2 Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
30. Μια πρώτη γνωριμία με τους Ρωμαιοκαθολικούς χριστιανούς
Σύγχρονα κτίρια που έχουν επηρεαστεί
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Προετοιμασία της Βιβλικής
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΜΠΕΖΕΣΤΕΝΙ.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
Script στησίματος των γρίφων
Σημείο στάσης και εύρεσης στοιχείων που θα οδηγήσουν τον παίκτη στο επόμενο προορισμό.
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι
Εβραϊκό μουσείο Θεσσαλονίκης
Κυρτση χαν - «υψιλον».
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Πριν πάνω από 60 χρόνια, μια βάρβαρη πρακτική εξόντωσης ανθρώπων, υπήρξε ένα από τα περισσότερο τεκμηριωμένα ιστορικά γεγονότα...
Ένας παπάς οδηγεί προς την ενορία του, όταν βλέπει στο δρόμο μία καλόγρια γνωστή του. Ο παπάς σταματάει και της λέει :
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχιτεκτονικοσ σχεδιασμοσ και νεεσ τεχνολογιες ι Ομάδα 1 Μικροομάδα 7: Βλάχου Δήμητρα Βραγγάλα Καλλιόπη Κόνια Μαρία

ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ – ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ – ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

ΙΣΤΟΡΙΑ Ο παίκτης βρίσκεται απέναντι από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης. Στο προαύλιο του Ωδείου κάποιοι μαθητές παίζουν κάποια εμβατήρια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, αυτά που ακούγονταν και στην πόλη της Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο που έγινε η μεγάλη πυρκαγιά. Ο πυροσβέστης ακούει τα εμβατήρια αυτά και μπαίνει στον προαύλιο χώρο, πλησιάζοντας τα παιδιά και ελπίζοντας να βρει κάποιο στοιχείο. Όταν τους πλησιάζει, ένα από τα παιδιά του δίνει ένα βιβλίο μουσικής και τον ρωτάει αν μπορεί να το επιστρέψει στη βιβλιοθήκη. Έτσι, ο πυροσβέστης μπαίνει στο Ωδείο και βρίσκει τη βιβλιοθήκη που βρίσκεται στο υπόγειο. Εκεί, όταν πάει να τοποθετήσει το βιβλίο στη σωστή του θέση με βάση τον κωδικό του συνειδητοποιεί ότι ένα άλλο βιβλίο βρίσκεται λανθασμένα τοποθετημένο στη θέση αυτή. Το βιβλίο αναφέρεται στους λατινικούς ψαλμούς και ανοίγοντας το ο παίκτης βρίσκει ένα σημείωμα, το οποίο γράφει μία φράση στα λατινικά. Ο παίκτης καταλαβαίνει πως πρόκειται για ένα στοιχείο και πως τα παιδιά εσκεμμένα τον οδήγησαν στο συγκεκριμένο μέρος της βιβλιοθήκης αλλά δεν μπορεί να μεταφράσει τη φράση. Καθώς το βιβλίο αναφέρεται σε λατινικούς ψαλμούς καταλαβαίνει πως θα βρει τη λύση στην Καθολική Εκκλησία Αμιάντου Συλλήψεως της Θεοτόκου που βρίσκεται λίγο δίπλα. Τέλος, πηγαίνοντας στην Εκκλησία βρίσκει τον Καθολικό ιερέα, ο οποίος του μεταφράζει τη λατινική φράση. Η φράση λέει ‘’ Εκεί που ο χρόνος σταμάτησε ‘’. Ο πυροσβέστης καταλαβαίνει ότι ο επόμενος σταθμός του είναι η Στοά Μαλακοπή , όπου το ρολόι σταμάτησε στις 11 και 5 το 1978, κατά τον μεγάλο σεισμό που έγινε στη Θεσσαλονίκη.

ΚΡΑΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Θέση κτιρίου : Φράγκων και Λέοντος Σοφού 546 Λόγοι επιλογής : Ιστορικό κτίριο της Θεσσαλονίκης- Από τα ελάχιστα κτίρια που διασώστηκαν στην πυρκαγιά του 1917. Σύνδεση κτιρίου και γρίφου : Τα στοιχεία που βρίσκει ο παίκτης στο συγκεκριμένο κτίριο σχετίζονται έντονα με τη λειτουργία του. Στοιχείο 1 : Εμβατήριο Στοιχείο 2 : Σημείωμα σε βιβλίο που σχετίζεται με τη μουσική Χαρακτήρες : Οι χαρακτήρες που συναντάμε είναι οι μαθητές του ωδείου που παίζουν το εμβατήριο και ένας εκ των οποίων δίνει το βιβλίο στον πυροσβέστη. Ο ρόλος τους είναι καθαρά βοηθητικός και δεν γνωρίζουμε πολλά για την ψυχοσύνθεση τους. Σημαντικά σημεία : - Εμβατήριο - Μετάβαση στη βιβλιοθήκη με σκοπό ο παίκτης να αφήσει το βιβλίο. - Εύρεση βιβλίου ( Λατινικοί Ψαλμοί ) και σημειώματος.

ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΜΙΑΝΤΟΥ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ Θέση κτιρίου : Φράγκων 19 Λόγοι επιλογής : Ιδιαίτερη μορφολογία – Ιστορικό ενδιαφέρον – Κτίριο που διασώστηκε από την πυρκαγια. Σύνδεση κτιρίου και γρίφου : Σημείο επίλυσης του γρίφου που δόθηκε στο Κρατικό Ωδείο με τη βοήθεια του ιερέα – Σύνδεση μεταξύ της λατινικής γλώσσας στην οποία είναι γραμμένος ο γρίφος και του Καθολικισμού. Χαρακτήρες : Συναντάμε τον ιερέα της Καθολικής Εκκλησίας που έχει, επίσης, μόνο βοηθητικό ρόλο. Σημαντικά σημεία : - Μετάφραση του γρίφου από τον ιερέα. - Επίλυση του γρίφου από τον παίκτη.