JAVA Basics Εβδομάδα Νο. 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Καρακίτσος Ηλίας ΑΜ 614 Ιωάννου Ελένη ΑΜ 647.
Advertisements

#develop The open source IDE for.NET. Τι είναι το #develop? o Διαβάζεται SharpDevelop. o Είναι ένα opensource IDE για το.ΝΕΤ platform. o Είναι μία συλλογή.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Εργαλεία.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Συμβουλευτική Ψυχολογία
ΠΑΡΑΤΗΡΩNTAΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το περιβάλλον της MS Visual C Express Edition
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Swing II Εβδομάδα Νο. 6.
Προχωρημένος Προγραμματισμός
JAVA – Basic OOP Principles
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Εκπαιδευτική ρομποτική
Εισαγωγή στους Η/Υ και στο περιβάλλον της Compaq Visual Fortran
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διάλεξη #10: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

JAVA Basics Εβδομάδα Νο. 1

Σημερινό μάθημα Εισαγωγή στο Netbeans IDE Ασκήσεις

Εισαγωγή στο Netbeans (1/6) Δημιουργία ενός νέου project Ανοίξτε το Netbeans IDE Επιλέξτε File New Project… Στον wizard που ανοίγει επιλέξτε την κατηγορία Java Java Application και πατήστε next

Εισαγωγή στο Netbeans (2/6) Στην σελίδα “Name and Location” του οδηγού, κάντε τα εξής Στο πεδίο “Project Name” δώστε HelloWorldApp Στο πεδίο “Create Main Class” δώστε helloworldapp.HelloWorldApp Πατήστε “Finish”.

Εισαγωγή στο Netbeans (3/6) To project έχει δημιουργηθεί και έχει ανοιχθεί στo Netbeans IDE και πρέπει να βλέπετε τα ακόλουθα στοιχεία: Το παράθυρο ‘Projects’, το οποίο περιέχει μια δενδροειδή δομή των στοιχείων του project, συμπεριλαμβανομένου των πηγαίων αρχείων, των βιβλιοθηκών που χρειάζεται ο κώδικας σας, κτλ. Τον “Source Editor” με ένα το αρχείο HelloWorldApp ανοικτό. Το παράθυρο ‘Navigator’, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να περιηγηθείτε γρήγορα μεταξύ των στοιχείων εντός του αρχείου που επεξεργάζεστε.

Εισαγωγή στο Netbeans (4/6) Προσθέστε κώδικα στο project σας: Μέσα στην main αφαιρέστε την γραμμή “// TODO code application logic here” Στην θέση της γράψτε “ System.out.println(“Hello World”); ” Κάντε compile το project σας: Στο παράθυρο “projects” στον τίτλο του project σας πατήστε δεξί click Clean and Build

Εισαγωγή στο Netbeans (5/6) Αν στο παράθυρο “Output” δείξει την παρακάτω εικόνα τότε έχετε κάνει compile επιτυχώς το project σας (BUILD SUCCESSFUL). Αν στο παράθυρο “Output” δείξει την παρακάτω εικόνα τότε πιθανόν έχετε κάποιο συντακτικό λάθος στον κώδικά σας (BUILD FAILED).Διορθώστε το και ξανακάντε “Clean and Build”

Εισαγωγή στο Netbeans (6/6) Εκτελέστε το project σας: Στο παράθυρο “projects” στον τίτλο του project σας πατήστε δεξί click Run Στο παράθυρο “Output” θα πρέπει να δείτε την πρόταση “Hello World!

Ασκήσεις (1/2) Να δημιουργήσετε εφαρμογή όπου θα τυπώνει Kalo eksamino!!! Να δημιουργήσετε εφαρμογή όπου θα τυπώνει 10 φορές Να δημιουργήσετε εφαρμογή όπου θα δημιουργεί και θα γεμίζει ένα πίνακα ακεραίων 20 θέσεων και έπειτα θα τον τυπώνει Να δημιουργήσετε εφαρμογή η οποία θα δημιουργεί και θα γεμίζει ένα πίνακα ακεραίων 20 θέσεων και έπειτα θα τυπώνει μόνο τις άρτιες τιμές του.

Ασκήσεις (2/2) Να υλοποιηθεί πρόγραμμα το οποίο θα αποθηκεύει σε ένα πίνακα ακεραίων με όνομα maxValues 5 θέσεων τις πέντε μεγαλύτερες τιμές από ένα πίνακα ακεραίων με όνομα array 50 θέσεων. Ο πίνακας με όνομα array θα γεμίζει με τυχαίες τιμές από το 0 έως το 99 τις οποίες θα τυπώνει στο output. O πίνακας με όνομα maxValues θα πρέπει έχει ταξινομημένες τις μεγαλύτερες τιμές κατά φθίνουσα σειρά. Στο τέλος του προγράμματος να τυπώνονται στην έξοδο τα δεδομένα του πίνακα με όνομα maxValues. Για την παραγωγή μιας τυχαίας τιμής από το 0 έως το 99 χρησιμοποιήστε την παρακάτω εντολή: int x = (int) ( Math.random() * 100 )

Χρήσιμα Links The Java Tutorials - Trail: Getting Started http://download.oracle.com/javase/tutorial/getStarted/index.html «This trail provides everything you'll need to know about getting started with the Java programming language.» The Java Tutorials - Trail: Learning the Java Language Lesson: Language Basics http://download.oracle.com/javase/tutorial/java/nutsandbolts/index.html «Language Basics describes the traditional features of the language, including variables, arrays, data types, operators, and control flow.»

Επόμενο μάθημα Τι είναι αντικείμενο? Τι είναι κλάση? Ανάλυση Τι είναι κλάση? Περιγραφή Αντικειμένων Κλάσεις Κατασκευαστές Setters, Getters Δημιουργία Αντικειμένων

Τέλος διαφανειών See you next time! The end