Programme for International Student Assessment 2018

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καλές πρακτικές καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων
Advertisements

Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 4.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
BOHEMIA & GREECE VIP’S GROUP ... ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΛΟΣ INTERNATIONAL REAL ESTATE & INVESTMENT GROUP.
ΦΑΡΜΑΚΟΔΙΕΓΕΡΣΗ (DOPING) ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Καλές πρακτικές Ελίνα Ρέπα
Γραμμική παλινδρόμηση και Συσχέτιση: έλεγχοι με τον συντελεστή συσχέτισης r Στην ενότητα αυτή μελετάται η σχέση ανάμεσα σε δυο ποσοτικά χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Υποθρεψία Ορισμός Ταξινόμηση Συχνότητα Εκτίμηση
15/10/2017 Σχέδιο Δράσης 3C Πιλοτική εφαρμογή του Βιβλίου: «Οικονομική ευημερία για άτομα ώριμης ηλικίας» Lifelong Learning programme Φεβρουάριος 2013.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Το Cedefop με λίγα λόγια
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Η εκκλησιαστική τέχνη στη Δύση - αρχιτεκτονική -
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Ενημερωτική Συνάντηση Γονέων Μαθητών Α΄ Λυκείου Θέατρο Χωρέμη
Programme for International Student Assessment 2018
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Programme for International Student Assessment 2018
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Κίμων Χατζημπίρος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Programme for International Student Assessment 2018 Εθνικό Κέντρο PISA 2018 Κέντρο Εκπαιδευτικής έρευνας και Αξιολόγησης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού

Γενικές Πληροφορίες για το Πρόγραμμα PISA Τι είναι; Διεθνής Έρευνα που ξεκίνησε το 2000 Στην έρευνα PISA 2018 συμμετέχουν περισσότερες από 80 χώρες Το Πρόγραμμα αναπτύσσεται σε 3ετείς κύκλους (PISA 2018: 7ος κύκλος) 3η συμμετοχή της Κύπρου Από ποιον διοργανώνεται; ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) Την ευθύνη για το σχεδιασμό και την εφαρμογή της έρευνας έχει Διεθνής Κοινοπραξία οργανισμών Σε κάθε χώρα υπάρχει το Εθνικό Κέντρο PISA Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης (ΚΕΕΑ) - Εθνικό Κέντρο PISA 2018 για την Κύπρο

Γενικές Πληροφορίες για το Πρόγραμμα PISA Σε ποιους απευθύνεται; 15χρονους μαθητές (τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης) Το κριτήριο επιλογής των μαθητών αφορά αυστηρά στην ηλικία των παιδιών άσχετα με την τάξη στην οποία φοιτούν. Ποια τα κίνητρα των μαθητών; ΔΕΝ συνδέεται με καμία μορφή βαθμολόγησης του σχολείου ΔΕΝ ανακοινώνονται τα αποτελέσματα στους μαθητές Καλλιέργεια θετικών στάσεων απέναντι στην έρευνα Εσωτερική παρώθηση για επιτυχία

Γενικές Πληροφορίες για το Πρόγραμμα PISA Τι αξιολογεί; Αξιολογεί την επίδοση: στην κατανόηση κειμένου στα μαθηματικά στις φυσικές επιστήμες Επίπεδα Εγγραμματισμού - Δεξιοτήτων

Γενικές Πληροφορίες για το Πρόγραμμα PISA Επίπεδα εγγραμματισμού Το Πρόγραμμα χρησιμοποιεί επίπεδα εγγραμματισμού, για να περιγράψει τις κατηγορίες των δεξιοτήτων που είναι ικανοί να χρησιμοποιούν οι μαθητές στο κάθε επίπεδο για κάθε γνωστικό αντικείμενο. Το επίπεδο 1 είναι το χαμηλότερο, ενώ το επίπεδο 6 το υψηλότερο Το επίπεδο 2 θεωρείται το επίπεδο αναφοράς (baseline level) Οι μαθητές που βρίσκονται στο επίπεδο αυτό μόλις αρχίζουν να παρουσιάζουν βασικές ικανότητες, οι οποίες θα τους επιτρέψουν στο μέλλον να συμμετάσχουν αποτελεσματικά και δημιουργικά στην κοινωνική και οικονομική ζωή. Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Εξεταστική περίοδος Πιλοτική φάση Κύρια Φάση 6 Μαρτίου – 28 Απριλίου 2017 Δείγμα σχολείων Κύρια Φάση Μάρτιος-Μάιος 2018 Όλα τα σχολεία της Κύπρου

Εργαλεία συλλογής δεδομένων Δοκίμιο Αξιολόγησης* - κατανόηση κειμένου - μαθηματικά - φυσικές επιστήμες *διαφορετικοί «τύποι δοκιμίου»/συνδυασμοί ασκήσεων Έμφαση στο PISA 2018 2 ώρες Ερωτηματολόγιο μαθητή σχολείου 35 λεπτά 60 λεπτά

Δείγμα μαθητών & ανάγκες σε Αίθουσες/Εργαστήρια ΗΥ Δείγμα: 50 μαθητές 2-3 εργαστήρια ΗΥ Αν δεν είναι εφικτό, η χορήγηση της αξιολόγησης είναι δυνατό να γίνει σε ΔΥΟ μέρες. Τα εργαστήρια Η/Υ θα πρέπει να είναι διαθέσιμα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας της εξέτασης. Κριτήριο Επιλεξιμότητας: Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΜΕΤΑΞΥ 01/01/2001 - 31/12/2001

Πρόγραμμα Ημέρας Διεξαγωγής της Εξέτασης Δραστηριότητα Χρόνος Χρήσης του Εργαστηρίου Χρόνος Μαθητών Ετοιμασία εργαστηρίου ηλεκτρονικών υπολογιστών 60 λεπτά (περίπου) Δεν ισχύει Κωδικοί πρόσβασης μαθητών και παρουσίαση της εξέτασης 15 λεπτά (περίπου) Γενική Εισαγωγή 5 λεπτά (περίπου) Πρώτα 60 λεπτά του δοκιμίου 60 λεπτά (ακριβώς) Σύντομο διάλειμμα (επί τόπου) Γενικά ΟΧΙ περισσότερο από 5 λεπτά Γενικά ΟΧΙ περισσότερο από 5 λεπτά Εισαγωγή στο 2ο Μέρος του Δοκιμίου Επόμενα 60 λεπτά του δοκιμίου Διάλειμμα 15 λεπτά Ερωτηματολόγιο Μαθητή 35 λεπτά (περίπου) Ολοκλήρωση της χορήγησης, συγκέντρωση και μεταφορά δεδομένων Συσκευασία υλικού και τακτοποίηση του εργαστηρίου 30- 40 λεπτά (περίπου) Σύνολο 6 ώρες (περίπου) 3 ώρες 30 λεπτά (περίπου)

Ρόλος σχολείων Προπαρασκευαστικές Ενέργειες Καλλιέργεια θετικού κλίματος ανάμεσα σε καθηγητές και μαθητές – Συμβολή Υπευθύνου Τμήματος Αξιοποίηση ενημερωτικού υλικού (τρίπτυχα, αφίσες, ιστοσελίδα) Ενίσχυση της σοβαρής αντιμετώπισης της εξέτασης - περιορισμός φαινομένου αναπάντητων ερωτημάτων Ενημέρωση και ενθάρρυνση για αξιοποίηση του αποδεσμευμένου εξεταστικού υλικού από τους καθηγητές των εμπλεκόμενων ειδικοτήτων. Ενημέρωση Γονέων Θα σας δοθεί επιστολή προς τους γονείς Συναίνεση γονέων (Επίτροπος Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) Δικαίωμα άρνησης συμμετοχής Εθνικό Κέντρο PISA 2018

Ημέρα διεξαγωγής της εξέτασης Ρόλος σχολείων Ημέρα διεξαγωγής της εξέτασης Σαφείς (…ως αυστηρές) οδηγίες για τήρηση των διαδικασιών και των χρονοδιαγραμμάτων την ημέρα της εξέτασης Επιτήρηση από καθηγητές του σχολείου κατά τη διεξαγωγή της εξέτασης (πρόγραμμα/σε όλες τις αίθουσες) Καθηγητές Πληροφορικής θα χρειαστούν στην έναρξη της εξέτασης για παροχή βοήθειας Κινητά τηλέφωνα - Ότι ισχύει στις Παγκύπριες Εξετάσεις (εκτός αίθουσας ή στην έδρα) Εθνικό Κέντρο PISA 2018

Διευκρίνιση! Η χορήγηση των δοκιμίων θα γίνει από προσωπικό που θα ορίσει και θα εκπαιδεύσει το Εθνικό Κέντρο PISA – όχι από καθηγητές. Καθηγητές: Αναγκαία η επιτήρηση στις αίθουσες χορήγησης

Προώθηση Έρευνας Ενημέρωση των: Υλικό προώθησης της έρευνας PISA 2018 Καθηγητών Μαθητών Γονέων Υλικό προώθησης της έρευνας PISA 2018 Αφίσες Τρίπτυχα Ιστοσελίδα Επιστολή προς τους γονείς

Προώθηση Έρευνας Ενημερωτικό τρίπτυχο Αφίσα

Προώθηση Έρευνας http://keea-pisa.pi.ac.cy/pisa/

Από την ιστοσελίδα… Χρήσιμες πληροφορίες Βίντεο

Βίντεο Ηow does PISA work? https://youtube/i4RGqzaNEtg

Ιστοχώρος για σχολεία

Αξιοποίηση αποδεσμευμένου εξεταστικού υλικού Το αποδεσμευμένο εξεταστικό υλικό είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρήσιμο για σκοπούς εξοικείωσης των μαθητών με το περιεχόμενο και τη φύση των ασκήσεων της αξιολόγησης PISA. α) Οι καθηγητές να αξιοποιήσουν στα μαθήματά τους τουλάχιστον μία άσκηση τον μήνα, ανά ειδικότητα. β) Να ενθαρρυνθούν οι μαθητές να εξασκηθούν με το υλικό, στον ελεύθερό τους χρόνο – ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΟ ΔΔΚ. (γ) Σημαντική η εξοικείωση με την ηλεκτρονική μορφή του τεστ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Αποδεσμευμένο υλικό

Παραδείγματα ασκήσεων στο χαρτί ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ηλεκτρονική μορφή ασκήσεων Προσοχή! Μόνο στις Φυσικές επιστήμες υπάρχει αποδεσμευμένο υλικό (παρόλο που ΟΛΗ η εξέταση θα είναι στον ΗΥ)

http://www.oecd.org/pisa/test/

Επικοινωνία με Εθνικό Κέντρο PISA 2018 email: pisa_cyschools@cyearn.pi.ac.cy Εθνική Συντονίστρια: Γιασεμίνα Καραγιώργη (22 402317) Ομάδα Εργασίας: Μοδεστίνα Μοδέστου (22 402456) Χριστιάνα Νικολάου (22 402458) Άντρος Πολυδώρου (Θέματα Η/Υ) (22 402455) Φαξ: 22 560118 Εθνικό Κέντρο PISA 2015