Ακούω – Προσέχω -Αφουγκράζομαι Δημητριάδης Δ., M.Sc. Public Health, P. Dipl. Adult Learning Κωστοπούλου Θ., M.Sc. Προσθετική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
ΕΡΓΑΛΕΙΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΙΧΙΩΤΗΣ Διευθύνων εταίρος.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Aναπαραστάσεις ασθένειας
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Θεωρία U: Ηγεσία από το μέλλον καθώς αυτό αναδύεται Dr. C. Otto Scharmer MIT Sloan School of Management
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Συμβουλές για επιτυχημένη Πτυχιακή/Διατριβή Γεώργιος Χατζημηλιούδης Κε.Δι.Μα. Ταχύρρυθμα μαθήματα Εαρινό Εξάμηνο
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Η γαλοπούλα.
Η γαλοπούλα.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
Designing a life worth living Αθήνα, 18 Νοεμβρίου 2011 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ «Προσέγγιση Οδοντιατρικού Ασθενούς» «Τεχνικές Life Coaching για τον Ιδανικό.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
Νίκος Πατσέλης Σύμβουλος Απασχόλησης Επιστημονικός Υπεύθυνος Career In Progress Μαθαίνω να αλλάζω.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
Κωστής Χαρδαλιάς Νοσηλευτής, MSc Health Informatics Υποψήφιος Διδάκτορας Τμ. Νοσηλευτικής, ΕΚΠΑ.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Ως κοινωνικό ον ο άνθρωπος σε όλη την πορεία της ζωής του συνάπτει σχέσεις. Στάση πρώτη, οι καθρέφτες του, οι γονείς. Έπειτα, το ευρύτερο.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Future events (revision) Health and body
Μαθηματικα στην κουζινα
Εικονομηνύματα Παιχνίδι & Γνώση.
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Εφηβική ηλικία Ποιος είμαι Με ποιους είμαι
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ: ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακούω – Προσέχω -Αφουγκράζομαι Δημητριάδης Δ., M.Sc. Public Health, P. Dipl. Adult Learning Κωστοπούλου Θ., M.Sc. Προσθετική

επιβεβαίωση παλιών απόψεων & οπτικών επιστρατεύοντας γνωστά πλαίσια Βλέπω-Ακούω Ενεργώ Οδηγούμαι σε επιβεβαίωση παλιών απόψεων & οπτικών επιστρατεύοντας γνωστά πλαίσια ως συνήθως Είμαι στο Κέντρο του κόσμου μου προσέχοντας τα νέα στοιχεία και τις διαφορές αμφισβήτηση λόγω νέων δεδομένων με το Μυαλό Πάω στη Περιφέρεια του κόσμου μου με συναισθηματική Ενσυναίσθηση επαφή και κατανόηση οπτικής άλλου με την Καρδιά Βγαίνω από τον κόσμο μου & μπαίνω στον δικό σου νιώθοντας αυτό που ζητά να εκδηλωθεί αλλαγή ταυτότητας & κατανόηση του καινούργιου με τη Θέληση Υπάρχω στο Παρόν, που γεννά νέους κόσμους

Η Επίκριση Ο Κυνισμός Ο Φόβος Είμαι στο Κέντρο του κόσμου μου Πάω στη Περιφέρεια του κόσμου μου Ο Κυνισμός Βγαίνω από τον κόσμο μου & μπαίνω στον δικό σου Ο Φόβος Υπάρχω στο Παρόν, που γεννά νέους κόσμους

OPEN MIND OPEN HEART OPEN WILL

U - Theory Καινοτομία & Αλλαγή σε Βάθος C. Otto Scharmer MIT - Presencing Institute What I would like to do is to share some work in progress. Three streams of experience Απόδοση: Μιχιώτης Στέφανος Οργ. Σύμβουλος

U – Theory: Καινοτομία & Αλλαγή σε Βάθος Αποτέλεσμα Τι Διαδικασία Πώς What I would like to do is to share some work in progress. Three streams of experience Πηγή ???

U – Theory: Καινοτομία & Αλλαγή σε Βάθος Τελειωμένος Πίνακας Κατεργασία Ζωγραφικής What I would like to do is to share some work in progress. Three streams of experience Λευκός Καμβάς Τυφλό σημείο: Το εσωτερικό μέρος απ’ όπου λειτουργούμε

U – Theory: Καινοτομία & Αλλαγή σε Βάθος What I would like to do is to share some work in progress. Three streams of experience Ποια ερώτηση υπάρχει στην καρδιά της εργασίας σου;

4 επίπεδα στη σχέση οδοντίατρου και ασθενούς Απλή συναλλαγή Ασθενής: Έχω ένα πρόβλημα και χρειάζομαι βοήθεια Οδοντίατρος: Η δουλειά μου είναι να το λύσω Συμβουλή ειδικού Ασθενής: Χρειάζομαι να μου πεις τι πρέπει να αλλάξω Οδοντίατρος: Εστιάζω στις συνήθειες που συνδέονται με το πρόβλημα Αποκάλυψη μοτίβων Ασθενής: Ποιες αντιλήψεις βρίσκονται πίσω από τη στάση μου; Οδοντίατρος: Δημιουργώ ένα ασφαλές περιβάλλον στοχασμού Μετασχηματισμός Ασθενής: Αποχωρισμός παλαιάς ταυτότητας – Είσοδος σε νέα Οδοντίατρος: Εμπλοκή σε μία σχέση αμοιβαίας επιρροής

Ακούω – Προσέχω -Αφουγκράζομαι Δημητριάδης Δ., M.Sc. Public Health, P. Dipl. Adult Learning Κωστοπούλου Θ., Οδοντίατρος