Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
Advertisements

6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Λουξεμβούργο Εργασία για το μάθημα της Γεωγραφίας Μάριος Ανδρούτσος Τμήμα: Β1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαλάμου Κωνσταντίνα Σχ. Έτος:
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
דוגמאות - תנועה במישור בהשפעת כוח קבוע
ΤΕΣΤ - Ανάγνωσης Αποκωδικοποίηση – Ευχέρεια – Μορφολογία-Σύνταξη – Κατανόηση Λαμπάκη Σοφία, Ειδική Παιδαγωγός, ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Έβρου.
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Εισαγωγικές έννοιες στην μηχανική των υλικών
Διανύσματα και Συστήματα Συντεταγμένων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ηθη και εθιμα του τοπου μας
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Ενότητα 1η: Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ.
Βασικές Αρχές Γεωδαισίας –Τοπογραφίας (Θ)
Ειδικά Μαθηματικά Ενότητα 9: Εξισώσεις υπερβολικού τύπου
Exo 2 : Résoudre sin x = - ½ dans R puis I = [ - 6π ; - (5/2)π ].
Σας προτείνουμε οχτώ Διαφορετικές συνταγές ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Μετασχηματισμοί των κυματισμών
Βασικός Μηχανισμός Διωστήρα-Στοφάλου.
Χωρητικότητα ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
οικογενειακής επιχείρησης
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
آب و هواشناسی تابش.
موضوع ارائه : نظريه تقريب. موضوع ارائه : نظريه تقريب.
5.5 – Multiple-Angle and Product-to-Sum Identities
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
العنوان الحركة على خط مستقيم
Απλή Αρμονική Ταλάντωση
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ)
Тербелістер мен толқындар
Сабақ тақырыбы: §10.7. Магнит өрісіндегі тогы бар контур.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Өтілген материалдарға шолу
Атырау облысы, Индер ауданы, Өрлік селосы
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Тригонометриялық функциялардың графиктері.
Тригонометриялық функциялар.
NSA Pom-Berry Cascade NSA Pom-Berry Cascade NSA Pom-Berry Cascade
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға және
Do Now: 3) y = -1/2cos (x - π/2) + 3 4) y = 25sin (x + 2π/3) - 20
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΟΡΜΗ –ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΜΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός -Υπεύθυνος ΚΕ.ΣΥ.Π. Βέροιας Φωτίου Νικόλαος, Εκπαιδευτικός -Υπεύθυνος ΚΕ.ΣΥ.Π. Κατερίνης Καζαντζίδης Σάββας, Εκπαιδευτικός -Υπεύθυνος ΚΕ.ΣΥ.Π. Νεάπολης Λούκα Μαριάνα, Εκπαιδευτικός Διευθύντρια Γυμνασίου Πλατέος Η Νεανική Επιχειρηματικότητα μέσα από τα Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας

Τα χρόνια της …Αθωότητας! Παράλυση - ατολμία

Νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης.

Νέες εποχές στην εργασία: Μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις. Εξωστρέφεια. Εκπαίδευση

Αγωγή Σταδιοδρομίας Έρχεται συμπληρωματικά να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες για: ενεργοποίηση, κριτική προσέγγιση και συμμετοχή του ίδιου του ατόμου σε θέματα που, είτε βραχυπρόθεσμα, είτε μακροπρόθεσμα, άμεσα το αφορούν και σχετίζονται με τη ζωή του.

Δημιουργία επιχείρησης.

Κριτήρια Επιλογής προϊόντος: Ασφαλές (ως προς την χρήση αλλά και τη διαδικασία παραγωγής). Υλοποιήσιμο με τους οικονομικούς πόρους που διαθέτουμε. Δυνατότητα παραγωγής του με τα υπάρχοντα μέσα και γνώσεις.

Καταιγισμός ιδεών Οι μαθητές προτείνουν ιδέες που πληρούν τα κριτήρια: Ασφάλειας, οικονομικών πόρων, μέσα – γνώσεων. Επιλέγουμε το προϊόν μετά από ψηφοφορία.

Ανάληψη ρόλων Κάθε μαθητής επιλέγει ομάδα και θέση μέσα στην ομάδα. Αναζητά πληροφορίες προτείνει ενέργειες – δράσεις ενεργεί.

Δημιουργία εικονικής Επιχείρησης ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ Sweet Sin 4ο ΓΕΛ Βέροιας 2013 - 14

Τμήμα: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ Sweet Sin  Τμήμα: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ   

Τμήμα: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ Sweet Sin  Τμήμα: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ   

Τμήμα: ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ Sweet Sin Τμήμα: ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ  

Τμήμα: ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ Sweet Sin Τμήμα: ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ Sweet Sin Τμήμα: ΑΠΟΘΗΚΗ και ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ - ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ

Διάθεση προϊόντος στην Αγορά.

Δίκτυα συνεργαζόμενων σχολείων Παραγωγή πρώτης ύλης (Αρωματικά φυτά, γάλα κλπ). Μεταποίηση (κηραλοιφή, αρωματικά κεριά, τυρί κλπ). Προβολή προϊόντων (ιστοσελίδα). Διάθεση προϊόντων. (πρατήριο πώλησης σε αστικό κέντρο)

Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας μπορεί να δώσει ελκυστική διέξοδο στην επαγγελματική αποκατάσταση των νέων. Μεταξύ των άλλων που μπορεί να κάνει η χώρα μας, και ειδικότερα οι μελλοντικοί εργαζόμενοι για να ξεπεράσουν την οικονομική κρίση, είναι να αναπτύξουν τον τουριστικό και τον αγροτοδιατροφικό τομέα σε συνδυασμό με την προβολή του πολιτισμού και των παραδόσεων – συνηθειών μας.

Η διάδοση και η υιοθέτηση από τους κατοίκους άλλων χωρών της ιδέας της μεσογειακής διατροφής για παράδειγμα μπορεί να δώσει ώθηση: • Στον τουρισμό, αφού περισσότεροι άνθρωποι από όλον τον κόσμο θα θελήσουν να επισκεφθούν και να δουν τον τόπο αλλά και τον τρόπο παραγωγής υγιεινών τροφών. • Στη γεωργία όπου μπορούν οι γεωργοί μας να αναπτύξουν καλλιέργειες που δεν θα στοχεύουν στην ποσότητα (στόχος επίπονος, χαμηλά αμειβόμενος και πιότερα ταιριαστός με τις μηχανές) αλλά στην ποιότητα (ασχολία αρμόζουσα σε ελεύθερα – δημιουργικά άτομα). • Στη ίδρυση επιχειρήσεων σχετικών με τη διατροφή (όπου τα παραγόμενα γεωργικά προϊόντα θα τυποποιούνται και θα μεταποιούνται αυξάνοντας αντίστοιχα την προστιθέμενη αξία τους προς όφελος τόσο των γεωργών που τα παρήγαγαν όσο και αυτών που θα εργάζονται στις επιχειρήσεις αυτές, όπως, γεωπόνοι, χημικοί μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι, μηχανολόγοι, υπεύθυνοι marketing, οικονομολόγοι, πτυχιούχοι διοίκησης επιχειρήσεων κ.α.).

Σχεδιάσαμε έτσι τα φετινά προγράμματα επιχειρηματικότητας με τα σχολεία , ώστε: Το 1ο Γυμνάσιο Νάουσας να μελετήσει τις αρχαιότητες και τα αξιοθέατα της περιοχής και να φτιάξει έναν τουριστικό οδηγό. Το ΕΠΑΛ Βέροιας να μελετήσει τους λατρευτικούς χώρους της Βέροιας (Βυζαντινές εκκλησίες, Βήμα Αποστόλου Παύλου, Χάβρα των Ιουδαίων, Τζαμί κλπ) και να φτιάξει κι αυτό τουριστικό οδηγό. Το τμήμα πληροφορικής ΕΠΑΛ της Νάουσας να φτιάξει ηλεκτρονική σελίδα προβολής των οδηγών αυτών, αφήνοντας παράλληλα τη δυνατότητα εμπλουτισμού της τις επόμενες χρονιές με τα παραγόμενα από άλλα σχετικά προγράμματα. Το Γυμνάσιο Κοπανού, Ριζωμάτων και Ειρηνούπολης να καλλιεργήσουν αρωματικά φυτά. Το 2ο ΓΕΛ Νάουσας να προμηθευτεί τα φυτά αυτά, να τα επεξεργαστεί και να παραγάγει αιθέριο έλαιο και να το «πουλήσει» στο ΕΕΕΕΚ Νάουσας που θα κατασκευάσει αρωματικά κεριά αλλά και στο 1ο ΓΕΛ Νάουσας που θα ασχοληθεί με την παραδοσιακή κουζίνα παρασκευάζοντας φαγητά (και με τα αιθέρια έλαια) και θα τα διαθέτει στους επισκέπτες που θα φροντίσουν να προσελκύσουν οι μαθητές του τμήματος Οικονομίας του ΕΠΑΛ της Νάουσας που θα αναλάβει την ίδρυση και λειτουργία μιας τουριστικής επιχείρησης που θα ξεναγεί τους επισκέπτες τόσο σε χώρους πολιτιστικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος αλλά και σε χώρους παραγωγής και μεταποίησης των πρώτων υλών προσφέροντας παράλληλα την ευκαιρία να γευτούν τοπικές γεύσεις, αγοράζοντας υγιεινά προϊόντα που θα μεταφέρουν στην πατρίδα τους.

Στόχος είναι οι μαθητές: • να κατανοήσουν την αξία της συνεργασίας (ερχόμενοι κοντά μαθητές της Γενικής της Τεχνολογικής εκπαίδευσης με μαθητές του ΕΕΕΕΚ). • να διερευνήσουν και να εκτιμήσουν δυνατότητες που υπάρχουν στον τόπο τους και που μένουν αναξιοποίητες. Εξωστρέφεια !

Ευχαριστούμε για την Προσοχή σας!