Τα «Αθεϊκά» του Βόλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Η 8 η από τις 12 Προτροπές Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων.
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
1.4 Ο πολιτικός - Οι ιδιότητες του πολιτικού
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
Η Παλιά Αθήνα Η Παλιά Αθήνα Η Παλιά Αθήνα ήταν μια μικρή, φτωχή πόλη, αλλά είχε την ομορφιά της. Χωριζόταν σε τριάντα έξι μαχαλάδες (γειτονιές). Οι δρόμοι.
Διονύσιος Σολωμός, ο εθνικός μας ποιητής
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015
Πατριωτισμός - Εθνικισμός Στην ποίηση και τη λογοτεχνία
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
 Υπάρχει πάντα ένας δράστης και ένα θύμα. Ο δράστης είναι αυτός που κάνει bullying και το θύμα είναι το παιδί που το δέχεται.  Ο δράστης μπορεί να.
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
John Dewey
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 1821.
Τα παιδαγωγικά-εκπαιδευτικά αιτήματα στην Ελλάδα
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
«Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ Ανοικτόγλου Γιώργος Αϊβαλιώτης Χρήστος.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΜΑΚΑΡΙΣΜΟΣ Γιώργος Αγερίδης.
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα «Αθεϊκά» του Βόλου

Ο Γεώργιος Σκληρός, ο Αλέξανδρος Δελμούζος και ο Γεώργιος Παπανικολάου στην Ιένα της Γερμανίας το 1907.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ (1880-1956) […] Ό σκοπός της παιδείας ήταν γι’ αυτόν ένας: να κάνει τον άνθρωπο άξιο και ικανό να κατακτήσει το μεγαλύτερο αγαθό της ζωής, την ηθική αυθυπαρξία. «Στέκει αυθύπαρχτος ο άνθρωπος που εξουσιάζει το σώμα του· που μπορεί και ζει μόνος του βρίσκοντας το σωστό επάγγελμα στη ζωή του· που μπορεί να κρίνει ο ίδιος όσα προβλήματα του παρουσιάζει η ζωή του και να παίρνει σε αυτά στάση συνειδητή· ο άνθρωπος τέλος που ορίζει τις πράξεις του, που παίρνει την ευθύνη γι’ αυτές.»

«Οι δημοτικισταί εφαντάσθησαν ότι ημπορούν να λύσουν το γλωσσικόν ζήτημα, χωρίς να θίξουν τον όλον κοινωνικόν οικοδόμημα, μη θέλοντες να εννοήσουν, ότι το γλωσσικόν ζήτημα δεν είναι τόσον ακαδημαϊκής, όσον κοινωνικής και πολιτικής φύσεως, στενότατα συνδεδεμένον με ολόκληρον ιστορικόν και πολιτικόν σύστημα, επομένως δε τότε μόνον δυνατόν να λυθή εν τη πράξει, όταν κλονιστεί το όλον αυτόν κοινωνικόν σύστημα.» Γεώργιος Κωνσταντινίδης (Σκληρός)

«Ειδικότερα αγαπούσε να μιλάει για τον Σολωμό που τον θεωρούσε ως τον πρώτο και τον τελειότερο ποιητή. Του άρεσε να μας διδάσκει το δημοτικό τραγούδι, και εμείς τριάντα και περισσότερες μαθήτριες ήμασταν καθηλωμένες στα θρανία μας κι ευχαριστημένες, καθώς τον ακούγαμε. Είχε μεταδοτικότητα, μας μαγνήτιζε. Δεν είχαμε ποτέ τέτοιο δάσκαλο. Δεν αγαπούσε καθόλου το μαϊμουδισμό. Μας έλεγε: Να είσαι εκείνο που είσαι. Αυτό μας μάθαινε. Μας συνιστούσε να εκδηλωνόμαστε εντελώς φυσικά, χωρίς προσποιήσεις.» Αφήγηση μιας μαθήτριας του Δελμούζου απ’ το Παρθεναγωγείο του Βόλου

ΜΠΟΥΡΙΤΣΑΣ Γ. (τυπογράφος): Ο κ ΜΠΟΥΡΙΤΣΑΣ Γ. (τυπογράφος): Ο κ. Δελμούζος επίσης μας μίλησε για τον Εθνικό Ύμνο κι έγραψε στον πίνακα «Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή» κτλ. Όλο πατριωτικά μας έλεγε ωραία πράγματα ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ: Το έκαμε αυτό δια να παγιδεύση τους εργάτας εις την μαλλιαρήν γλώσσαν […] ΣΑΠΟΥΝΑΣ Δ. (παντοπώλης): Για το σχολείο ήκουα ότι εδίδασκον άθεα πράγματα, εδίδασκον δηλαδή τα θεία μαλλιαρά, αλλ’ ουχί όπως έπρεπε. Επήγα εις το σπίτι του κ. Δελμούζου μια επίσκεψη και παρατήρησα εάν είχε εικονίσματα, διότι πολλά έλεγε ο κόσμος. Εις την σάλα είχε τον εσταυρωμένο και από κάτω ήταν ένας καπουτσίνος και έπαιζε βιολί ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τι εσήμαινε αυτό; Ειρωνικά έπαιζε βιολί; ΣΑΠΟΥΝΑΣ: Δεν θυμούμαι. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ: Είναι η περίφημος εικών του Μπαίκλιν, «Ο Ερημίτης», αν θέλετε να τηλεγραφήσω να μας τη φέρουν. Η Δίκη του Ναυπλίου (16-28 Απριλίου 1914), Στενογραφημένα πρακτικά