Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.
APIVITA ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Στρατηγική Τιμολόγησης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
1 1 Το Marketing A΄.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: 90.000.000 € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011: -1,4%). Στάδιο στον ΚΖΠ: Ωρίμανσης Κυκλικότητα Πωλήσεων: Δεν παρατηρείται σημαντική κυκλικότητα Κέρδη: Πτώση 25% των κερδών κατά την τελευταία τετραετία Εποχικότητα: Mόνο ως προς τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας κατά τους θερινούς µήνες Παράγοντες Περιβάλλοντος Νομικό: Αρκετοί περιορισμοί Πολιτικό: Κυβερνητική Αστάθεια (Αβέβαιο περιβάλλον) Οικονομικό: Αβέβαιο περιβάλλον Κοινωνικό & Δημογραφικό: Μεγάλη ευαισθησία σε θέματα εκμετάλλευσης ζώων, Αύξηση στην αγορά ανδρικών καλλυντικών Τεχνολογικό: Επένδυση σε νέα τεχνολογικά μέσα παρασκευής Παράγοντες Βιομηχανίας Απειλή Εισόδου Νέων Ανταγωνιστών: Μικρή Εμπόδια: Υψηλά κεφάλαια εισόδου, Εταιρίες – Κολοσσοί, Τεράστια αναγνωρισιμότητα ορισμένων brand Διαπραγματευτική Δύναμη Αγοραστών: Μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη Διαπραγματευτική Δύναμη Προμηθευτών: Μικρή διαπραγματευτική δύναμη Ένταση Ανταγωνισμού: Μεγάλη Πίεση από Υποκατάστατα Προϊόντα: Σχετικά Μικρή

Στοιχεία Έρευνας Κοινωνικές Ψυχογραφικές 36 ερωτήσεις Likert Συμπεριφορικές Δημογραφικές 36 ερωτήσεις Likert 3 πολλαπλής επιλογής 19 κλειστού τύπου Στοιχεία Έρευνας Συμβουλή ειδικού για ορισμό κύριων χαρακτηριστικών Μοιράστηκαν 15 πιλοτικά ερωτηματολόγια Αφορά τη μελέτη στάσεων ανδρών και γυναικών για σαμπουάν

Δημογραφικά Στοιχεία Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Φύλο Ηλικία Οικογενειακή Κατάσταση Εισόδημα

Στοιχεία Δείγματος Άλλο Σύνολο: 167 άτομα Dove 2.4% Fructis Gliss Head & Shoulders 5.4% Herbal Essences 1.8% Le Petit Marseillais 0% Orzene 3.6% Sunsilk 0.6% Timotei Ultrex 4.8% Wash N' Go 1.2% Επαγγελματικά σαμπουάν 6.6% Φαρμακευτικά σαμπουάν 7.8%

Στοιχεία Δείγματος Σύνολο 39 20 Άνδρες: 77 Ηλικία Εισόδημα 18 – 25 18 0 – 5.000 € 5.001 – 10.000 € 10.001+ € 18 – 25 18 5 1 26 – 35 19 15 10 36 – 45 - 3 46 + 4 Σύνολο 39 20

Στοιχεία Δείγματος ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Άνδρες: 77 Κανένα Τριχόπτωση Λιπαρά - Πιτυρίδα Αδύναμα Ερεθισμό ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Καταστήματα Καλλυντικών Στοιχεία Δείγματος Άνδρες: 77 Super Market Φαρμακείο Καταστήματα Καλλυντικών Κομμωτήριο Μίνι Μάρκετ Internet Σημεία Αγοράς

Στοιχεία Δείγματος Σύνολο 44 32 14 Γυναίκες: 90 Ηλικία Εισόδημα 0 – 5.000 € 5.001 – 10.000 € 10.001+ € 18 – 25 23 8 2 26 – 35 20 21 6 36 – 45 1 3 46 + - 4 Σύνολο 44 32 14

Στοιχεία Δείγματος ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Γυναίκες: 90 Κανένα Λιπαρά Αδύναμα Τριχόπτωση Ερεθισμό – Πιτυρίδα Ξηροδερμία Ψαλίδα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Καταστήματα Καλλυντικών Στοιχεία Δείγματος Γυναίκες: 90 Super Market Καταστήματα Καλλυντικών Κομμωτήριο Φαρμακείο Internet Μίνι Μάρκετ Σημεία Αγοράς

Επίδραση προσφορών στην αγορά σαμπουάν Ευρήματα Δείγματος Επίδραση προσφορών στην αγορά σαμπουάν

Προβλήματα που αντιμετωπίζουν Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Προβλήματα που αντιμετωπίζουν

Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Προτίμηση Μάρκας Γυναίκες: 90 Άνδρες: 77

Μ.Ο Βαθμολόγησης Χαρακτηριστικών Προτίμησης Ευρήματα Δείγματος Μ.Ο Βαθμολόγησης Χαρακτηριστικών Προτίμησης Σύνολο: 167 άτομα Pantene Pro - V Elvive Syoss

Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Γυναίκες: 69 Άνδρες: 45

Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Γυναίκες: 41 Άνδρες: 12

Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Γυναίκες: 46 Άνδρες: 29

Στόχοι Marketing Μερίδιο Αγοράς: Αύξηση κατά 2% (Σημερινό Μερίδιο 7,4%) Αγορά – Στόχος: Διατήρηση του υπάρχοντος αγοραστικού κοινού και εστίαση σε καταναλωτές ηλικίας 18 – 35, οι οποίοι δείχνουν προτίμηση σε προϊόντα με φυσικά χαρακτηριστικά Πωλήσεις: Αύξηση πωλήσεων κατά 10% Κέρδος: Αύξηση κερδοφορίας κατά 4%

Στρατηγική Μίγματος Marketing Διείσδυση Αγοράς: Μέσω της αύξησης της χρήσης του προϊόντος επιτυγχάνεται η υπενθύμιση της θέσης που κατέχει αυτό, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων του ίδιου προϊόντος στην ίδια αγορά χωρίς να υπάρξει αλλαγή στη συνολική εικόνα του προϊόντος και στους υπάρχοντες καταναλωτές. Ανάπτυξη Αγοράς: Μέσω της δημιουργίας και προώθησης ενός νέου προϊόντος, το οποίο θα δημιουργήσει ένα νέο κοινό – στόχο και το οποίο θα επιφέρει αύξηση στις πωλήσεις και τα κέρδη της εταιρείας

Στρατηγική Διείσδυσης Προϊόν Βελτίωση αρώματος Τιμή Διατήρηση της ίδιας τιμολογιακής πολιτικής Συσκευασία Επανασχεδίαση συσκευασίας για καλύτερη εφαρμογή στο χέρι Δίκτυο Διανομής Διατήρηση υπάρχοντος δικτύου ευρείας και επιλεκτικής διανομής και σύναψη συνεργασίας με γυμναστήρια Yava Fitness Centers Προώθηση Price Bundle με Near Pack Premium: Σαμπουάν + Προϊόντα περιποίησης μαλλιών

Στρατηγική Ανάπτυξης Αγοράς - Προϊόντος Φυσικά συστατικά Ελκυστικό άρωμα Προϊόν μη δοκιμασμένο σε ζώα με πιστοποίηση από την PETA Συσκευασία Ελκυστική συσκευασία – Διαφορετική για κάθε δίκτυο διανομής Ειδικό σήμα πιστοποίησης προϊόντος μη δοκιμασμένου σε ζώα Τιμή Το προϊόν θα διατίθεται σε Premium τιμή (Ενδεικτική Λιανική Τιμή Πώλησης 6,9€) Δίκτυο Διανομής Δίκτυο Κομμωτηρίων Δίκτυο Φαρμακείων Προώθηση Τοποθέτηση ειδικών στα επιλεγμένα δίκτυα διανομής για δειγματισμό του προϊόντος Social Media Campaign Τοποθέτηση προϊόντος σε εκπομπές