ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Τι είναι ο προγραμματισμός
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Η μεταβολής του λογισμικού δημιουργεί ένα πρόβλημα γνωστό ως ασφάλεια δεδομένων.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ ΕΝΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Χρήση των Υπολογιστών στη ζωή
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Τι είναι πρόβλημα; Τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα Πρόβλημα είναι μια κατάσταση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί και απαιτεί λύση.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση προβλήματος.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Από το πρόβλημα στην ανάπτυξη αλγορίθμου Σπάχος Κυριάκος ΠΕ 19 - Πληροφορικής.
επίλυση προβλημάτων Γ΄& Δ΄ δημοτικού
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ανάλυση προβλήματος.
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
1.1 Ψηφιακό – Αναλογικό σύστημα 1.2 Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή Τζικούδη – Παπαγεωργίου Χρυσάνθη ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ – Τμήμα Ε2 Θεσσαλονίκη Νοέμβριος.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ κ. Μιχαλάκης Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης

Πολλές φορές στην καθημερινή μας ζωή χρειαζόμαστε οδηγίες για να λύσουμε ένα πρόβλημα ή να πετύχουμε ένα σκοπό.

ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΛ Τι είναι πρόβλημα Με τον όρο πρόβλημα εννοούμε μια κατάσταση δυσάρεστη, η οποία επιθυμούμε να αλλάξει. Για να λύσουμε ένα πρόβλημα χρειάζεται πρώτα να σκεφτούμε γι αυτό και στη συνέχεια να σχεδιάσουμε τις ανάλογες ενέργειες που πρέπει να κάνουμε ώστε να το λύσουμε. Παραδείγματα: Σε μια έρευνα που έγινε στην Ελλάδα πρόσφατα θεωρήθηκαν ως σημαντικά προβλήματα η ανεργία, υγεία, η ακρίβεια, και η παιδεία. Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης

Κατανόηση του προβλήματος Αν δεν κατανοήσουμε πλήρως ένα πρόβλημα, τότε η λύση του είναι αδύνατη. θα πρέπει να διακρίνουμε ποια είναι τα δεδομένα του και πώς σχετίζονται μεταξύ τους. Η κατανόηση ενός προβλήματος έχει δύο μέρη:  Την περιγραφή του προβλήματος που πρέπει να είναι σαφής και κατανοητή Τη σωστή ερμηνεία του προβλήματος από αυτόν που θα επιλύσει το πρόβλημα.

Παράδειγμα Ένα σχολείο θα κάνει εκδρομή, ακόμα όμως δεν έχει αποφασιστεί ποια μέρα θα γίνει η εκδρομή ούτε ποιος θα είναι ο προορισμός. Για να γίνει η εκδρομή πρέπει επίσης ο υπεύθυνος του σχολείου να κανονίσει λεωφορείο για τη μεταφορά των μαθητών. Ποιο είναι το πρόβλημα; Ποια είναι τα τρία επιμέρους προβλήματα από τα οποία αποτελείται; Το πρόβλημα είναι η σχολική εκδρομή a.Ποια μέρα θα γίνει η εκδομή b.Σε ποιον προορισμό θα γίνει c.Το λεωφορείο για τη μεταφορά του

Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές δεν είναι έξυπνα μηχανήματα Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές δεν είναι έξυπνα μηχανήματα. Για κάθε τι που κάνουν χρειάζονται ακριβείς και σαφείς οδηγίες, από εμάς, τους ανθρώπους

Προγραμματισμός είναι η διαδικασία να δώσουμε οδηγίες για την επίλυση ενός προβλήματος με τέτοιο τρόπο που να τις καταλαβαίνει ο υπολογιστής και να μπορεί να τις εκτελεί. Οι οδηγίες αυτές ονομάζονται πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Ο Υπολογιστής δεν κατανοεί τις ανθρώπινες γλώσσες: τα ελληνικά, τα αγγλικά... αλλά και οι περισσότεροι από εμάς δεν κατανοούμε την δική του γλώσσα Για να επικοινωνήσουμε με τον υπολογιστή χρειαζόμαστε έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας. Αυτό τον σκοπό επιτελούν οι Γλώσσες Προγραμματισμού.