ΛΟΓΟΙ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Οργανωτική - Λειτουργική Αιτία Αποτυχίας των Επιχειρήσεων Ανθρωποκεντρική Αιτία Αποτυχίας των Επιχειρήσεων
ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η ύπαρξη υπερβολικής αυταρέσκειας Η αδυναμία δημιουργίας ενός ισχυρού καθοδηγητικού συνασπισμού Η ανικανότητα προσδιορισμού του στόχου (οράματος) της αλλαγής Η μη σωστή μετάδοση του στόχου (οράματος) της αλλαγής Ο μη αποτελεσματικός έλεγχος των διαφόρων εμποδίων, μπορεί να υπονομεύσει το στόχο (όραμα) της αλλαγής Η μη αναγνώριση των βραχυπρόθεσμων επιτευγμάτων της αλλαγής-μετασχηματισμού Η ύπαρξη πρόωρων πανηγυρισμών για τη νίκη Η αμέλεια για τη σωστή ενσωμάτωση των αλλαγών στη φιλοσοφία της επιχείρησης
ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ Η διοίκηση δημιουργεί ένα καλό στόχο (όραμα) αλλαγής, όμως ενημερώνει ελλιπώς τους εργαζόμενους Η διοίκηση δημιουργεί ένα καλό στόχο (όραμα) αλλαγής, όμως δεν παρέχει τη δυνατότητα του feedback από τους εργαζόμενους Η διοίκηση δημιουργεί ένα καλό στόχο (όραμα) αλλαγής, και ενημερώνει υπερβολικά εμπεριστατωμένα τους εργαζόμενους με αποτέλεσμα την εξουθένωση και την αδρανοποίηση αυτών
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΑΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑΓΗΣ Το όραμα της αλλαγής να είναι ηθικό και συνάμα πολύ κατανοητό Το όραμα της αλλαγής να είναι επιθυμητό Το όραμα της αλλαγής να είναι εφικτό Το όραμα της αλλαγής να είναι επικεντρωμένο Το όραμα της αλλαγής να είναι ευέλικτο Το όραμα της αλλαγής να είναι μεταδόσιμο Το όραμα της αλλαγής να είναι σύγχρονο και φιλόδοξο Το όραμα της αλλαγής να έχει απήχηση στους πελάτες-καταναλωτές
ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ Ο Ηγέτης του Οργανισμού - Επιχείρησης Οι Top Managers του Οργανισμού - Επιχείρησης Οι Ειδικοί Σύμβουλοι Το Κράτος