Έρευνα με θέμα την τηλεόραση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Το αγαπημένο μου παιχνίδι.
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΔΙΑΛΕΞΗ 7η Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ. ΒΥΡΩΝΑ»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα με θέμα την τηλεόραση 2014-2015 Έρευνα με θέμα την τηλεόραση 2014-2015 Καλατζάκη Κων/να Ναταλία Δουβαρά Β1 Σχολ. Έτος 2014-2015

Λίγα λόγια για την έρευνα μας.. Στις 5/12/14 βγήκαμε στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας προσεγγίζοντας ανθρώπους ανεξαρτήτως ηλικίας ή φύλλου, με σκοπό να μας απαντήσουν σε 10 απλά ερωτήματα πολλαπλής επιλογής που εμείς θέσαμε, σχετικά με την τηλεόραση σήμερα στην Ελλάδα. Δυστυχώς, δεν καταφέραμε να βασίσουμε τα αποτελέσματα στις ηλικίες των ανθρώπων με τους οποίους ήρθαμε σε επαφή γιατί υπήρξε μία μεγάλη άρνηση κυρίως από τις γυναίκες υπερηλίκες να συμμετέχουν. Έτσι τα αποτελέσματα μας είναι κυρίως με βάση την γενικότερη άποψη που επικρατεί. Στην επόμενη διαφάνεια ακολουθούν τα ερωτήματα που θέσαμε και τα ποσοστά που συλλέξαμε.

Ερώτηση 1: Πόσο συχνά παρακολουθείτε τηλεόραση; Α) Σε καθημερινή βάση Β) Συχνά Γ) Σπάνια Δ) Καθόλου .

Ερώτηση 2: Τι προγράμματα προτιμάτε; Α) Ενημερωτικά (ντοκιμαντέρ, ειδήσεις..) Β) Ψυχαγωγικά (σειρές, ταινίες, εκπομπές..) Γ) Και τα δύο Δ) Τίποτα από τα δύο

Ερώτηση 3 Ποια κανάλια προτιμάτε; A) ΜΕGA E) MTV / MAD B) ANT1 ΣΤ) ΣΚΑΪ Γ) STAR Η) NIKCELODEON Δ) ΑLPHA Θ) NOVA

Ερώτηση 4: Πόσες τηλεοράσεις έχετε σπίτι σας; Α) Καμία Β) Μία Γ) Δύο Δ) Τρεις Ε) Πάνω από τρεις

Ερώτηση 5: Πιστεύετε πως η τηλεόραση είναι αναγκαία; Α) Ναι Β) Όχι Γ) Και ναι και όχι

Ερώτηση 6: Θα μπορούσατε να ζήσετε χωρίς την τηλεόραση; Α) Ναι Β) Όχι

Ερώτηση 7: Πιστεύετε πως η τηλεόραση μεταδίδει υποσυνείδητα μηνύματα; Α) Ναι Β) Όχι Γ) Ίσως

Ερώτηση 8: Έχετε συμμετάσχει ποτέ σε κάποιο τηλεπαιχνίδι; Α) Ναι Β) Όχι Γ) Έχω προσπαθήσει *Μόνο το 11% έχει πάρει μέρος σε κάποιο τηλεπαιχνίδι και μάλιστα το 7% δεν έχει κερδίσει τίποτα.

Ερώτηση 9: Κατά τον ελεύθερο σας χρόνο θα επιλέγατε Ερώτηση 9: Κατά τον ελεύθερο σας χρόνο θα επιλέγατε.. Α) Την τηλεόραση Β) Τον κινηματογράφο Γ) Το διαδίκτυο Δ) Κάτι άλλο

Ερώτηση 10: Προτιμάτε την τηλεόραση από τον υπολογιστή; Α) Ναι Β) Όχι Γ) Τίποτα από τα δύο

Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας.. Καλατζάκη Κων/να Ναταλία Δουβαρά Σχολικό Έτος: 2014-2015 Τμήμα: Β1 Μάθημα: Project (Κ. Κασσώ) Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας..

Διαφήμιση και γυναίκα Από εποχή σε εποχή, τα πρότυπα γυναίκας που προβάλλονται, διαφέρουν. Παρ’ όλα αυτά, πάντα προβάλλονταν ιδιαίτερα σαγηνευτικές και ίσως άγγιζαν την τελειότητα με βάση τα δεδομένα της κάθε εποχής. Σήμερα, με βάση το πρότυπο της τέλειας γυναίκας που επικρατεί, σχεδόν σε όλες τις διαφημίσεις θα υπάρχει μία τέτοιου είδους γυναίκα, με άψογα χαρακτηριστικά, ασχέτως που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα σχετίζεται καθόλου με το προϊόν που θα προβάλλει.

* Η παρουσία της γυναικείας μορφής στις διαφημίσεις έχει στόχο να προσελκύσει κυρίως τη γυναίκα καταναλώτρια και το ανδρικό καταναλωτικό κοινό.

Στις περισσότερες διαφημίσεις που προβάλλονται στην Ελληνική τηλεόραση διακρίνεται περβολή. Συχνά μάλιστα, η διαφήμιση δεν έχει καμία σχέση με το προϊόν. Ακόμα συχνότερα παρατηρούνται εμφανίσιμες γυναίκες έτσι ώστε να τραβήξουν την προσοχή της γυναίκας καταναλώτριας και του ανδρικού καταναλωτικού κοινού. Ας δούμε ένα καθημερινό φαινόμενο…

Κάτι που επίσης διακρίνεται πολύ συχνά στις σημερινές διαφημίσεις είναι το σεξιστικό στοιχείο και η σεξιστική προβολή της γυναίκας είτε εντός τηλεοπτικών διαφημίσεων, αλλά και εκτός αυτής. Απώτερο σκοπό έχει την προσέλκυση του καταναλωτή κι όχι της καταναλώτριας. Αυτό οφείλεται στην άποψη ότι μια γυναίκα μπορεί να κερδίσει αυτό που θέλει από έναν άνδρα χρησιμοποιώντας το σεξ. Ένας άντρας δεν μπορεί να κάνει το ίδιο γιατί αυτό που θέλει είναι το σεξ!

Συνοψίζοντας, οι διαφημίσεις περνούν υποσυνείδητα μηνύματα και πολλές φορές το καταναλωτικό κοινό βρίσκεται να πιστεύει πως αν αγοράσει το προϊόν που προβάλλεται θα γίνει όπως ο πρωταγωνιστής της διαφήμισης και παρομοιάζει τον εαυτό του με αυτόν. Αυτό φυσικά είναι άκρως κακό αφού ο καταναλωτής πρέπει να έχει στα υπ’ όψιν πως δεν σχετίζεται με την πραγματικότητα αυτό που βλέπει. ΥΓ. Θέλουμε μία φορά να παραγγείλουμε pizza και να είναι ίδια με το … φυλλάδιο !!!!! Καλατζάκη Κων/να Δουβαρά Ναταλία Ευχαριστούμε πολύ