ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Advertisements

Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Μουσείο - Σχολείο Τι ακριβώς είναι μάθηση; Μάθηση είναι:
Διδακτική εφαρμογή ενός προγράμματος νοητικού χάρτη στην Ιστορία
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τίτλος Εισήγησης Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο ΣΔΕ Δικαστικής φυλακής Λάρισας.
Πρόγραμμα επαγωγής εκπαιδευτή Μέρος 2 ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Ορεστιάδα 20/6/2013 Διδάσκοντας λογοτεχνία… τρόποι για την προσέγγιση του κειμένου και την παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Γνωστικό μοντέλο με πολυμέσα Δέγγλερη Σοφία.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ κεφάλαιο 2 κατανοώντας τα πράγματα
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
project: οψεις της ψυχολογιας
Διαταραχές Λόγου και Μαθησιακές Δυσκολίες
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ…… 1 Ο Ολοήμερο τμήμα.
I.Q. & E.I. – ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ – – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ –
  Εργογραφία: Η βραδινή ώρα ενός μοναχικού περιπατητή  Λεονάρδος και Γερτρούδη  Πώς η Γερτρούδη μεγαλώνει τα παιδιά της  Κύκνειον Άσμα.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για τα Αγγλικά σε Μαθητές με.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
~ «Μαθηματικά για όλους: Από τις άτυπες στρατηγικές στους αλγόριθμους»
Μιλήστε τη γλώσσα του ασθενή σας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Τπε και γλώσσα.
Τρόποι διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε τάξεις πολλών ταχυτήτων
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Πως διδάσκουμε τους μαθητές με νοητική υστέρηση
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
Επιμόρφωση Πληροφορικών Βαγγέλης Κανίδης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
για να σχηματίσω τη λέξη
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
Διαφοροποίηση της διδασκαλίας – Προώθηση της κριτικής σκέψης
Ιστορία και Μεθοδολογία της Νευροεπιστήμης Οι διαφορές ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια του Εγκεφάλου Ευάγγελος Τσιμέκας.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ GARDNER ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Μαθησιακοί τύποι Δέγγλερη Σοφία

Περιεχόμενα Γλωσσικός Λογικός Οπτικός Μουσικός Διαπροσωπικός Ενδοπροσωπικός Κιναισθητικός

Γλωσσικός Πολύ αναπτυγμένος στους ανθρώπους Που είναι καλοί με τις λέξεις Που τους αρέσει ιδιάιτερα να γράφουν και να διαβάζουν

Περιεχόμενα Γλωσσικός Λογικός Οπτικός Μουσικός Διαπροσωπικός Ενδοπροσωπικός Κιναισθητικός

Λογικός Πολύ αναπτυγμένος στους ανθρώπους Που είναι καλοί με τους αριθμούς Που τους αρέσει να προχωρούν βήμα – βήμα βάζοντας κάθε πράγμα στη θέση τους Που χρησιμοποιούν ορθολογική σκέψη

Περιεχόμενα Γλωσσικός Λογικός Οπτικός Μουσικός Διαπροσωπικός Ενδοπροσωπικός Κιναισθητικός

Οπτικός Πολύ αναπτυγμένος στους ανθρώπους Που είναι καλοί στη δημιουργία νοητικών εικόνων Που είναι καλοί στον προσανατολισμό

Περιεχόμενα Γλωσσικός Λογικός Οπτικός Μουσικός Διαπροσωπικός Ενδοπροσωπικός Κιναισθητικός

Μουσικός Πολύ αναπτυγμένος στους ανθρώπους Που είναι καλοί στη μουσική Που είναι καλοί στη δημιουργία στίχων Έχουν αίσθηση του ρυθμού

Περιεχόμενα Γλωσσικός Λογικός Οπτικός Μουσικός Διαπροσωπικός Ενδοπροσωπικός Κιναισθητικός

Διαπροσωπικός Πολύ αναπτυγμένους στους ανθρώπους που είναι καλοί Να πείθουν Να πωλούν Να διδάσκουν τους άλλους Να διαβάζουν τη διάθεση των άλλων ανθρώπων

Περιεχόμενα Γλωσσικός Λογικός Οπτικός Μουσικός Διαπροσωπικός Ενδοπροσωπικός Κιναισθητικός

Ενδοπροσωπικός Πολύ αναπτυγμένος στους ανθρώπους που είναι καλοί Να βγάζουν συμπεράσματα από την εμπειρία τους και τα λάθη τους Να κάνουν σχέδια

Περιεχόμενα Γλωσσικός Λογικός Οπτικός Μουσικός Διαπροσωπικός Ενδοπροσωπικός Κιναισθητικός

Κιναισθητικός Πολύ αναπτυγμένος στους ανθρώπους που είναι καλοί Πολύ αναπτυγμένος στους ανθρώπους που είναι καλοί Στα σπορ Στον χορό Στις χειροτεχνίες