1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
ΕΤΟΣ : ο Γυμνάσιο Ρέντη ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ L.C.D.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
1.4 Η κοινωνικότητα των νέων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΝΣΥΡΜΑΤΗ ΚΑΙ ΑΣΥΡΜΑΤΗ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Προώθηση / Επικοινωνία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Δίκτυα Υπολογιστών.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Τα θετικά του διαδικτύου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας Ενότητα 1.4 1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!!

1. Τι ονομάζουμε επικοινωνία; Απάντηση: Α) Επικοινωνία είναι η ανταλλαγή υλικών και πνευματικών αγαθών δύο ή περισσότερων προσώπων. Β) Επικοινωνία = είναι μία φυσική ανάγκη του ανθρώπου, που τον βοηθά να έρχεται σε επαφή με άλλα άτομα και -> να ανταλλάσσει πληροφορίες, απόψεις -> να αναπτύσσει φιλικές σχέσεις μαζί τους.

2. Ποια είναι τα στοιχεία μιας καλής επικοινωνίας; Απάντηση: Ήπιο κλίμα Ελευθερία έκφρασης Ειλικρίνεια Σαφήνεια – όχι φλυαρία Καλοπροαίρετη διάθεση

3. Γιατί είναι σημαντικός ο διάλογος ανάμεσα στους ανθρώπους; Απάντηση: Ο διάλογος είναι σημαντικός γιατί μέσα σε αυτόν το άτομο μπορεί να: εκφράσει τα συναισθήματα του να βρει ευκολότερα λύση σε κάτι που τον απασχολεί να μοιραστεί τον πόνο του και να νιώσει συμπαράσταση του συνομιλητή.

4. Ποιες μορφές επικοινωνίας υπάρχουν; Απάντηση: Υπάρχουν τρία είδη επικοινωνίας: Η λεκτική επικοινωνία: Πραγματοποιείται με την ομιλία και τη χρήση της γλώσσας. Η μη λεκτική επικοινωνία: Πολλοί άνθρωποι μεταφέρουν μηνύματα και εκφράζουν τα συναισθήματά τους με κινήσεις, νοήματα ή ακόμα και με τα μάτια. Η ζωγραφική, η γλυπτική, αλλά και η ενδυμασία αποτελούν μορφές μη λεκτικής επικοινωνίας. Η μαζική επικοινωνία: Σήμερα, υπάρχει τεράστια ποικιλία από συσκευές επικοινωνίας (π.χ. τηλεόραση, ραδιόφωνο, ηλεκτρονικός υπολογιστής, κινηματογράφος, τηλέφωνο κ.ά.), οι οποίες βελτιώνονται συνεχώς και μειώνουν το χρόνο και τις αποστάσεις.

5. Πώς γίνεται η επικοινωνία; Απάντηση: Α. Ο πομπός Β. Το μήνυμα Γ. Το μέσο Δ. Ο δέκτης

6. Τι ονομάζουμε πομπό – μήνυμα – μέσο – δέκτη Απάντηση: Α. Πομπός = είναι το άτομο ή η ομάδα που στέλνει ένα μήνυμα. Β. Μήνυμα = είναι μια σκέψη, μια πληροφορία, μια εντολή ή μια παραγγελία που θέλει να στείλει ο πομπός στον δέκτη. Γ. Μέσο = είναι η φωνή, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, τα περιοδικά, οι εφημερίδες, μια επιστολή. Δ. Δέκτης = είναι το άτομο ή μια ομάδα που δέχεται το μήνυμα που στέλνει ο πομπός. Ο δέκτης δέχεται το μήνυμα και το αποκωδικοποιεί.

7. Τι ονομάζουμε κωδικοποίηση; Απάντηση: Η κωδικοποίηση είναι η κατανόηση του μηνύματος που στέλνει ο πομπός στο δέκτη. Για να γίνει αυτό ο πομπός και ο δέκτης να έχουν τον ίδιο κώδικα επικοινωνίας. Δηλαδή τα ίδια σύμβολα, λέξεις, εικόνες.

8. Πότε μια επικοινωνία λέγεται «μονόδρομη» ή έμμεση επικοινωνία και πότε «αμφίδρομη» ή άμεση επικοινωνία; Απάντηση: Μονόδρομη ή έμμεση επικοινωνία ή μονόλογος = είναι η επικοινωνία που τελειώνει στον δέκτη. Αμφίδρομη ή άμεση επικοινωνία ή διάλογος = είναι η επικοινωνία που συνεχίζεται η απάντηση του δέκτη στον πομπό.

9. Ποια είναι τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης; Απάντηση: Τηλεόραση Ραδιόφωνο Τύπος (Ημερήσιος – Περιοδικός) Κινηματογράφος Θέατρο Βιβλία

10. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ΜΜΕ; Απάντηση: Πλεονεκτήματα ΜΜΕ Μειονεκτήματα ΜΜΕ Πληροφορούν. Προβληματίζουν, καλλιεργούν τη σκέψη και τη φαντασία. Κάνουν πιο εύκολη και γρήγορη την επικοινωνία. Διαμορφώνουν αξίες και τρόπους ζωής. Μειώνουν τις αποστάσεις, μεταφέροντας τα νέα του κόσμου ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. ψυχαγωγούν και διασκεδάζουν. Προβάλλουν ασήμαντα γεγονότα. Προβάλλουν αρκετές φορές γεγονότα και πρότυπα παραβατικής συμπεριφοράς. Μειώνουν το χρόνο που τα μέλη της οικογένειας περνούν μαζί και θα μπορούσαν να τον αφιερώσουν σε άλλες κοινές δραστηριότητες. Έχουν οικονομικό κόστος και αυξάνουν τις υλικές ανάγκες και τις απαιτήσεις των μελών της οικογένειας (καταναλωτισμός). Βλάπτουν την υγεία όταν το άτομο κάνει υπερβολική χρήση αυτών (π.χ. ηλεκτρονικός υπολογιστής, κινητό τηλέφωνο).

12. Ποιες μορφές διαφήμισης υπάρχουν; Απάντηση: Υπάρχουν διάφορες μορφές διαφήμισης, όπως η τηλεοπτική διαφήμιση, η ραδιοφωνική διαφήμιση, η διαφήμιση στις εφημερίδες και τα περιοδικά, οι φωτεινές επιγραφές και οι αφίσες.

13. Ποιος είναι ο στόχος των διαφημίσεων και πώς επιτυγχάνεται; Απάντηση: Στόχος των διαφημίσεων είναι να μας πείσουν να αγοράσουμε το Προϊόν ή την Υπηρεσία που προβάλλουν. Με τη μουσική, την εικόνα, το χρώμα, την κίνηση, τα μηνύματα και με διάφορα τεχνάσματα (παραπλανητική διαφήμιση) η διαφήμιση κεντρίζει το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μελών της οικογένειας, και κυρίως των παιδιών, ώστε να αγοράζουν προϊόντα τα οποία δεν έχουν πολλές φορές πραγματικά ανάγκη.

14. Πως πρέπει να επεξεργαζόμαστε τα διαφημιστικά μηνύματα; Απάντηση: Θα πρέπει, λοιπόν, να επεξεργαζόμαστε τα διαφημιστικά μηνύματα, να μην περιπλανιόμαστε, να αναπτύσσουμε κριτική σκέψη και να κάνουμε σωστές επιλογές.