ΚΛΙΜΑ και ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχέσεις Ηλίου – Γης Χρήστος Σ. Ζερεφός.
Advertisements

• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Δ. Π. Μ. Σ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΗΜΑΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΙΣΗ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Επιμέλεια: Βασιλική Ασβεστά Θεσσαλονίκη 2004 Εργασία στο μάθημα:
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1 Διάγραμμα Μήτρας Σκοπός του είναι η αποσαφήνιση των σχέσεων μεταξύ αποτελεσμάτων και αιτίων ή μεταξύ σκοπών και μεθόδων και να δείξει τη σημασία κάθε.
6.5 ΘΕΡΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ & ΣΥΣΤΟΛΗ
Προβολές της μελλοντικής κλιματικής αλλαγής όπως αυτές υπολογίζονται με την χρήση κλιματικών μοντέλων Ζεμπιλά Μελίνα.
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ
ΣΥΝΟΛΑ.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Ηγεσία.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
© 2015 Ασφαλή Λειτουργικά Συστήματα Σχετικά με το μάθημα… Ασφαλή Λειτουργικά Συστήματα Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών.
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
Ενότητα: Συστήματα Ελέγχου Κίνησης
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Διαμορφώνοντας ένα κλιματικό μοντέλο
Τμήμα Φυσικής Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΚΛΙΜΑ και ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ Μάθημα 2 ο - Ηλιακή και Γήινη ακτινοβολία Φασματική κατανομή ακτινοβολίας.
Οργανισμοί Αυτότροφοι ή παραγωγοί ετερότροφοι καταναλωτές Καταναλωτές 1ης τάξης φυτοφάγοι Καταναλωτές 2ης τάξης σαρκοφάγοι αποικοδομητές.
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Eισηγητής: Δρ. Γεώργιος Καρρής Βιολόγος (Kαθηγητής Εφαρμογών)
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική ΙΙ Μάθημα 6
Eισηγητής: Δρ. Γεώργιος Καρρής Βιολόγος (Kαθηγητής Εφαρμογών)
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 2ο
Eισηγητής: Δρ. Γεώργιος Καρρής Βιολόγος (Kαθηγητής Εφαρμογών)
ΚΑΛΩΣ ΗΘΡΘΑΤΕ.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
2. Άνθρωπος και περιβάλλον (2.1)
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Επαναληπτικές ασκήσεις 4ης ενότητας
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΛΙΜΑ και ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ Εισαγωγή εννοιών Κ. Kαρτάλης Kαθηγητής 2016-2017

Μάθημα Υλη Παρατήρηση KAΛΟ ΠΑΣΧΑ 5.4 Εισαγωγή - Προσομοίωση της ατμόσφαιρας KAΛΟ ΠΑΣΧΑ Καλό διάβασμα 26.4 Κλιματική Ευαισθησία – Κλιματική απόκριση 3.5 Κλιματικά Μοντέλα – Γενική Περιγραφή και Αρχές Είδη Μοντέλων 10.5 Μηχανισμοί forcing 17.5 Μηχανισμοί ανάδρασης Παράδοση 2ης άσκησης 24.5 Κλιματικά Μοντέλα – Μαθηματική περιγραφή Μοντέλα 1D, 2D, 3D …

Τι θα πρέπει να γνωρίζετε στο τέλος του μαθήματος Να γνωρίζετε από ποιους παράγοντες επηρεάζεται το κλίμα μίας περιοχής. Να γνωρίζετε πως περιγράφονται οι βασικές συνιστώσες ενός κλιματικού συστήματος (με έμφαση στην ατμόσφαιρα) Nα γνωρίζετε ποια η φυσική σημασία της κλιματικής ευαισθησίας Να ερμηνεύετε τους μηχανισμούς forcing και ανάδρασης. Να διακρίνετε μία κλιματική διακύμανση από μία κλιματική μεταβολή. Να γνωρίζετε πως λειτουργεί ένα κλιματικό μοντέλο.

http://www.ipcc.ch/report/ar5/wg1/

Observed globally averaged combined land and ocean surface temperature anomaly 1850-2012