Μια θεωρεία η οποία εξετάζει την ανθρώπινη αντίληψη...

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Η διανυσματική αναπαράσταση.
Advertisements

MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Μάθημα ζωγραφικής Τοπίο.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 3.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Generating Chinese Classical Poems with Statistical Machine Translation Models Jing He, Ming Zhou, Long Jiang Μαρία Κωστάκη Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Αντίληψη σχήματος/μορφής
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
1 Βάσεις Δεδομένων ΙI Επιμέλεια: ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΑΒΗΣ SQL (3 από 3) T Manavis.
ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΡΟΗ ΚΑΙ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΡΟΗΣ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Διδακτική Μαθηματικών Ι
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
ΝΣΜΧΔ ΤΜΦΓ ΦΣΨ Κ Ο Ι Τ Α Π Ι Σ Ω Σ Ο Υ Ο Κάισαρας χρησιμοποιούσε πολύ συχνα μυστικη γραφή. Χάρη στους «Βίους 12 καισάρων» του Σουνητώνιου εχουμε λεπτομερή.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μάρκου Άννα ΘΕΜΑ : Αντιπαραδείγματα στη τάξη.
Επιλογή επαγγέλματος στο σύγχρονο περιβάλλον Χρήση του « γενεογράμματος » για κατανόηση της πολυπολιτισμικής κοινωνίας και διερεύνηση των περιβαλλοντικών.
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Ορισμοί Διδακτική είναι κλάδος της παιδαγωγικής επιστήμης που ασχολείται με τους σκοπούς τα μέσα και τις μεθόδους διδασκαλίας . Διδασκαλία για το.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
FUNNY GAMES Παίξε Τώρα!.
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Ενισχυτική διδασκαλία
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ποιότητα Λογισμικού Διαχείρισης Ποιότητας & Ποιοτικού Ελέγχου
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014
ΠΑΝΤΑΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΤΣΟΥΡΑ
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Ατομική υγιεινή Ενότητα 4.1.
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια θεωρεία η οποία εξετάζει την ανθρώπινη αντίληψη... Gestalt Psychology Μια θεωρεία η οποία εξετάζει την ανθρώπινη αντίληψη... Max Wertheimer (April 15, 1880 – October 12, 1943) was an Austro-Hungarian-born psychologist who was one of the three founders of Gestalt psychology, along with Kurt Koffka and Wolfgang Köhler. He is known for his book, Productive Thinking,. Max Wertheimer

5 σημεία αναφοράς της “Gestalt” αντίληψης Proximity (εγγύτητα) Similarity (ομοιότητα) Continuity (συνοχή) Figure and Ground (μορφές και επίπεδα-παρασκήνια) 5. Closure (ολοκλήρωση)

Proximity Αντικείμενα τα οποία τοποθετούνται κοντά το ένα στο άλλο γίνονται αντιληπτά ως ένα σύνολο...

Similarity Τείνουμε να τοποθετούμε μαζί αντικείμενα (τρίγωνα-τετράγωνα) τα οποία έχουν κοινά χαρακτηριστικά...

Continuity Βλέπουμε 2 γραμμές. Η μεγαλύτερη σχεδιάστηκε με μπλε (ανοιχτό) ενώ αυτή που παρεμβάλετε με μπλε (σκούρο)…

Figure and Ground Παρατηρούμε μια μορφή (figure) και ένα επίπεδο-παρασκήνιο (ground) παρ’ όλο τα αυτά τα δύο βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο...

Closure Ο εγκέφαλος μας έχει την τάση να τελειώνει τα ατελή αντικείμενα υποσυνείδητα...

Ερώτηση... Θα μπορούσαν τα παραπάνω να βρουν εφαρμογή στην εκπαιδευτική διαδικασία;;;

Ερώτηση... Θα μπορούσαν τα παραπάνω να βρουν εφαρμογή στην εκπαιδευτική διαδικασία;;; Απάντηση... ΝΑΙ

Similarity Τα μαθήματα θα πρέπει να προγραμματίζονται σε συνάρτηση με το προηγούμενο και το επόμενο... Το ένα μάθημα θα πρέπει να συνδέεται νοηματικά με το επόμενο... Μαθήματα τα οποία σχετίζονται πρέπει να διδάσκονται μαζί...

Continuity Η γνώση του παρελθόντος αποτελεί θεμέλιο της μελλοντικής... Δίνουμε στον διδασκόμενο μια αίσθηση συνοχής σε αυτά που μάθαμε και σε αυτά που θα μάθουμε... Αναφέρουμε σημεία από προηγούμενο μάθημα στην αρχή του επομένου...

Figure and Ground Λέξεις Κλειδιά ή SOS.. Τα πιο σημαντικά σημεία του μαθήματος πρέπει να διαχωρίζονται από τα υπόλοιπα... Κατανόηση του σημαντικού...

Closure Ο διδάσκων οφείλει να εξετάζει την πλήρη κατανόηση του μαθήματος... Αν αυτό δεν συμβεί ο διδασκόμενος έχει αρνητικό αντίκτυπο σε αυτόν... Το μάθημα πρέπει να είναι πλήρες...

Πηγές https://www.youtube.com/watch?v=GMbSAQ829oE https://en.wikipedia.org/wiki/Gestalt_psychology https://www.britannica.com/science/Gestalt-psychology Σημειώσεις μαθήματος / Παρουσίαση Μάθημα 1ο

Τέλος 1ης Παρουσίασης Όνομα: Λεωνίδας Επίθετο: Ηλιόπουλος Ημερομηνία: 17-10-2017 Α.Μ.: 1115201300047