Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
«Καινοτομικές/Μαθητοκετρικές» Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις, Μέρος Β’ :
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Jigsaw: Τί είναι;.
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Κριτική ανάγνωση κειμένων
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Παιδαγωγικός στόχος Στοχεύει στη γνωστική ανάπτυξη, τη συναισθηματική ολοκλήρωση και την καλλιέργεια ικανοτήτων ταυτόχρονα του μαθητή/τριας.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Βιολογία Γυμνασίου.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Γραμμένου Ευαγγελία.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού

Στόχοι Να εντοπίσουν και να κατανοήσουν τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι αναζητούν την αλήθεια. Να αντιληφθούν γιατί οι άνθρωποι αναζητούν την αλήθεια. Να κατανοήσουν ότι οι άνθρωποι έκαναν πολλές προσπάθειες για να προσεγγίσουν την αλήθεια με σχετική όμως επιτυχία. Ο άνθρωπος με τις δυνάμεις του ανακαλύπτει μόνο ένα μέρος της αλήθειας και όχι την αλήθεια στην πληρότητά της που αποκαλύπτεται από τον ίδιο το θεό.

Να πληροφορηθούν για την πολύπλευρη και σύνθετη σχέση του ανθρώπου με το θεό, τον κόσμο, τον συνάνθρωπο, τον ίδιο τους τον εαυτό. Να κατανοήσουν την συμβολή των διαφορετικών πολιτισμών στην αναζήτηση της αλήθειας.

Μέσα –Υλικά Ø Εγκυκλοπαίδειες, βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, τηλεοπτικές εκπομπές. Ø Η/Υ για την αναζήτηση πληροφοριακού υλικού και για την παρουσίαση του Προγράμματος Ø Φωτογραφική μηχανή ØΠίνακας για την τελική παρουσίαση κειμένων (σύντομων), φωτογραφιών, σκίτσων. Ø Φύλλα εργασίας για την καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευομένων.

Διάρκεια 8 Διδακτικές ώρες

Είδη δραστηριοτήτων Καταιγισμός ιδεών (Brainstorming), Παίξιμο ρόλων (Role playing), Ομάδες Εργασίας (Group Work), Συζήτηση στην τάξη, Μέθοδος Χιονοστιβάδα (Snowballing)

Οργάνωση τάξης Εργασία σε ομάδες

Διαδικασία Επιλογή του θέματος «καταιγισμό ιδεών» (Brainstorming)

Αναζήτηση και επεξεργασία πληροφοριακού υλικού α) «Ομάδες Εργασίας» β) «Παίξιμο ρόλων»

Εξαγωγή συμπερασμάτων – παρουσίαση αποτελεσμάτων του προγράμματος «Συζήτηση» «Χιονοστιβάδα» (Snowballing)

Μια έκθεση σκίτσων ή φωτογραφίας Κάποια άρθρα για τη σχολική εφημερίδα Ένα έντυπο με φωτογραφίες και προσωπικά σχόλια Ένα CD, μια παρουσίαση με Power point Μια έκθεση με αποκόμματα από εφημερίδες και περιοδικά στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης Ένα θεατρικό έργο ή κάποια άλλη δραστηριότητα (τραγούδι, χορός, ποίημα, βίντεο) μικρής διάρκειας

Αξιολόγηση Ø Το ενδιαφέρον και η ενεργός συμμετοχή των μαθητών Ø  Το ενδιαφέρον και η ενεργός συμμετοχή των μαθητών Ø Η ατμόσφαιρα φιλίας και συνεργασίας Ø  Η ανάληψη πρωτοβουλιών Ø  Η ικανότητα συγκέντρωσης στην εργασία που έχει ανατεθεί αλλά και διαχείρισης του χρόνου δουλειάς Ø Η δημιουργική φαντασία και η ανάπτυξη κριτικού πνεύματος Ø Η δυνατότητα ολοκλήρωσης μιας εργασίας αλλά και του ελέγχου για τυχόν λάθη (αυτοδιόρθωση)

Ø  Η ικανότητα αναζήτησης πληροφοριών αλλά και η χρησιμοποίηση των γνώσεων που έχουν αποκτηθεί από άλλα μαθήματα (μεταβίβαση της μάθησης) Ø Η ενεργοποίηση της μνήμης, της σκέψης , της λογικής Ø Η ικανότητα της απομόνωσης των αναγκαίων πληροφοριών Ø Η ικανότητα να ξεπερνούν δυσκολίες, τυχόν αποτυχίες και να επιλύει προβλήματα Ø Η δυνατότητα αποδοχής κανόνων

Ø      Κατανόηση του λόγου και του τρόπου αναζήτησης της αλήθειας από τον άνθρωπο Ø      Αξιολόγηση της συνεισφοράς των διαφορετικών πολιτισμών στην αναζήτηση της αλήθειας Ø      Συνειδητοποίηση της πολύπλευρης σχέσης του Θεού με τον άνθρωπο και της αποκάλυψης της Αλήθειας από τον ίδιο το Θεό

Επέκταση διδασκαλίας