ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2015-2016 «….ΤΙΤΛΟΣ…» (….ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ….)
Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί: Τάξη: Τμήμα:
Επιλέξαμε το θέμα αυτό… (Συνοπτική αναφορά στην αφορμή που αποτέλεσε το έναυσμα για να ασχοληθούμε με τους μαθητές με αυτό το θέμα)
(Καταγράφουμε τον τρόπο οργάνωσης της τάξης μας, πιθανώς τα χαρακτηριστικά ονόματα των ομάδων εργασίας, κάποια ζωγραφιά ή σύμβολο που είχαν υιοθετήσει κατά τη συνεργασία τους οι μαθητές κάθε ομάδας, μια μακρινή φωτογραφία (ώστε να μη διακρίνονται τα πρόσωπα) και ό,τι άλλο κρίνουμε εμείς και οι μαθητές μας χρήσιμο για την παρουσίαση των ομάδων που εργάστηκαν σε αυτό το Σχέδιο Εργασίας)
Η δράση μας… (5 διαφάνειες τουλάχιστον…) (Εδώ περιγράφουμε με συνοπτικό τρόπο δραστηριότητες με τις οποίες υλοποιήσαμε το πρόγραμμά μας, παραθέτοντας και κάποιες φωτογραφίες αποτύπωσης της διαδικασίας εξέλιξης των δράσεων π.χ. τα παιδιά να παρασκευάζουν ψωμί ή το παραγόμενο έργο τους, π.χ. το παραμύθι που δημιούργησε κάθε ομάδα, την αφίσα που φιλοτέχνησαν, ζωγραφιές, σκέψεις …, φύλλα εργασίας,…)
Μας επισκεφτήκαν… (Αναφερόμαστε σε πιθανούς εξωτερικούς συνεργάτες που βοήθησαν με τις παρεμβάσεις τους στο πρόγραμμα και κάποιες χαρακτηριστικές, φωτογραφίες, εντυπώσεις,… των παιδιών για αυτές τις παρεμβάσεις)
Η παρουσίασή μας… (Εδώ αναφερόμαστε στον τρόπο παρουσίασης του προγράμματός μας, καθώς και στη διάχυση των αποτελεσμάτων του (σε εκδήλωση, με αφίσα, με …) ενδεχομένως στη σχολική και την τοπική κοινότητα, αλλά και την ευρύτερη κοινωνία. Πάντα φροντίζουμε οι περιγραφές να είναι συνοπτικές (λακωνικές) και να υπάρχουν φωτογραφίες ή ένα βιντεοσκοπημένο απόσπασμα της παρουσίασης -όπου είναι εφικτό και εφόσον υπάρχει τέτοιο υλικό - μακρινές λήψεις, χωρίς να διακρίνονται πρόσωπα).
Αξιολόγηση… Ποιες είναι οι εντυπώσεις των μαθητών μας από το πρόγραμμα; Υπήρξε αλλαγή στη στάση και τη συμπεριφορά τους αναφορικά με το θέμα που επεξεργάστηκαν; Εσείς, ως εκπαιδευτικός, πώς κρίνετε τα αποτελέσματα της υλοποίησης του προγράμματος; Προτάσεις για μια ενδεχόμενη επόμενη επεξεργασία του ίδιου θέματος. (μπορείτε να παραθέσετε σχετικό υλικό από τους μαθητές, π.χ. ερωτηματολόγιο – αποτελέσματα που σας έδωσε η επεξεργασία του ή έκθεση των δικών σας παρατηρήσεων)
Κλείνοντας… (Κάτι ξεχωριστό κατά την άποψή μας, που προέκυψε από την υλοποίηση του προγράμματος (ποίημα, παροιμία, κάποιο μήνυμα, αφίσα, …) με το οποίο θα θέλαμε να κλείσουμε την παρουσίαση του προγράμματός μας)