ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ - ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ» «ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ» Νικολακοπούλου Κατερίνα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Δημιουργία σεναρίου.
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2015-2016 «….ΤΙΤΛΟΣ…» (….ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ….)

Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί: Τάξη: Τμήμα:

Επιλέξαμε το θέμα αυτό… (Συνοπτική αναφορά στην αφορμή που αποτέλεσε το έναυσμα για να ασχοληθούμε με τους μαθητές με αυτό το θέμα)

(Καταγράφουμε τον τρόπο οργάνωσης της τάξης μας, πιθανώς τα χαρακτηριστικά ονόματα των ομάδων εργασίας, κάποια ζωγραφιά ή σύμβολο που είχαν υιοθετήσει κατά τη συνεργασία τους οι μαθητές κάθε ομάδας, μια μακρινή φωτογραφία (ώστε να μη διακρίνονται τα πρόσωπα) και ό,τι άλλο κρίνουμε εμείς και οι μαθητές μας χρήσιμο για την παρουσίαση των ομάδων που εργάστηκαν σε αυτό το Σχέδιο Εργασίας)

Η δράση μας… (5 διαφάνειες τουλάχιστον…) (Εδώ περιγράφουμε με συνοπτικό τρόπο δραστηριότητες με τις οποίες υλοποιήσαμε το πρόγραμμά μας, παραθέτοντας και κάποιες φωτογραφίες αποτύπωσης της διαδικασίας εξέλιξης των δράσεων π.χ. τα παιδιά να παρασκευάζουν ψωμί ή το παραγόμενο έργο τους, π.χ. το παραμύθι που δημιούργησε κάθε ομάδα, την αφίσα που φιλοτέχνησαν, ζωγραφιές, σκέψεις …, φύλλα εργασίας,…)

Μας επισκεφτήκαν… (Αναφερόμαστε σε πιθανούς εξωτερικούς συνεργάτες που βοήθησαν με τις παρεμβάσεις τους στο πρόγραμμα και κάποιες χαρακτηριστικές, φωτογραφίες, εντυπώσεις,… των παιδιών για αυτές τις παρεμβάσεις)

Η παρουσίασή μας… (Εδώ αναφερόμαστε στον τρόπο παρουσίασης του προγράμματός μας, καθώς και στη διάχυση των αποτελεσμάτων του (σε εκδήλωση, με αφίσα, με …) ενδεχομένως στη σχολική και την τοπική κοινότητα, αλλά και την ευρύτερη κοινωνία. Πάντα φροντίζουμε οι περιγραφές να είναι συνοπτικές (λακωνικές) και να υπάρχουν φωτογραφίες ή ένα βιντεοσκοπημένο απόσπασμα της παρουσίασης -όπου είναι εφικτό και εφόσον υπάρχει τέτοιο υλικό - μακρινές λήψεις, χωρίς να διακρίνονται πρόσωπα).

Αξιολόγηση… Ποιες είναι οι εντυπώσεις των μαθητών μας από το πρόγραμμα; Υπήρξε αλλαγή στη στάση και τη συμπεριφορά τους αναφορικά με το θέμα που επεξεργάστηκαν; Εσείς, ως εκπαιδευτικός, πώς κρίνετε τα αποτελέσματα της υλοποίησης του προγράμματος; Προτάσεις για μια ενδεχόμενη επόμενη επεξεργασία του ίδιου θέματος. (μπορείτε να παραθέσετε σχετικό υλικό από τους μαθητές, π.χ. ερωτηματολόγιο – αποτελέσματα που σας έδωσε η επεξεργασία του ή έκθεση των δικών σας παρατηρήσεων)

Κλείνοντας… (Κάτι ξεχωριστό κατά την άποψή μας, που προέκυψε από την υλοποίηση του προγράμματος (ποίημα, παροιμία, κάποιο μήνυμα, αφίσα, …) με το οποίο θα θέλαμε να κλείσουμε την παρουσίαση του προγράμματός μας)