Το καμάρι μου έχει δυσλεξία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Quiz για το διαδίκτυο !.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Είναι η δυσλεξία χάρισμα;. Τι είναι η δυσλεξία; Χάρισμα; Ιδιαιτερότητα; Πρόβλημα; Κακιά μοίρα; Μαθησιακή δυσκολία;
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το καμάρι μου έχει δυσλεξία ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΔΟΧΩΡΙΟΥ Κεραμιδά Μαριάνθη Καραγιαννούδη Αγγέλα

Οι γονείς που έχουν δυσλεκτικά παιδιά οφείλουν να τα βοηθήσουν εφαρμόζοντας τις παρακάτω στρατηγικές:

Να βοηθούν το παιδί τους να συναναστρέφεται με άτομα που το καταλαβαίνουν καλύτερα και όχι μ’ αυτά που το πειράζουν και το κοροϊδεύουν. Να περιορίσουν τις καταστάσεις που του δημιουργούν πρόβλημα και να το βοηθήσουν να προετοιμάζεται κατάλληλα, ώστε να ανταπεξέλθει σε κάθε δυσκολία.

Να το μάθουν να βοηθά τους άλλους Να το μάθουν να βοηθά τους άλλους. Με αυτή τη στρατηγική θα κατανοήσει ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν θετικά και αρνητικά στοιχεία. Δεν αποτελεί το ίδιο εξαίρεση, με τη δυσλεξία που έχει. Να βοηθούν το παιδί τους ν’ αντιμετωπίζει τα τυχόν λάθη του με χιούμορ. Έτσι το παιδί θα είναι πάντα ευδιάθετο.

Να δώσουν στο παιδί τους την ευκαιρία να γνωρίσει την επιτυχία και να κερδίσει το θαυμασμό των άλλων, βοηθώντας το ν’ ασχολείται με έναν τομέα π.χ. αθλητισμό, τέχνες κ.α. που τα καταφέρνει. Όλοι οι άνθρωποι έχουν κάποιο χάρισμα. Να του βρουν μια διέξοδο να εκφράζει το θυμό του.

Να προετοιμάσουν το παιδί τους ν’ αντιμετωπίζει σκληρούς ανθρώπους που θα συναντήσει στη ζωή του, που δεν θα το καταλαβαίνουν και θα το συμπεριφερθούν με αγένεια. Η στάση των άλλων δεν πρέπει να βρίσκεται εμπόδιο στο δρόμο του. Να δίνουν στο παιδί τους ευθύνες που μπορεί να διαχειριστεί για να ενισχυθεί η αυτοεκτίμησή του, όπως να φροντίζει τα κατοικίδια του σπιτιού, να βγάζει τα πιάτα απ’ το πλυντήριο και όχι περίπλοκες δουλειές.

Να του αφιερώνουν χρόνο δείχνοντας πως είναι πάντοτε στο πλευρό του. Να μιλούν και να συνεργάζονται με τους δασκάλους του παιδιού τους. Να του δείξουν με κάθε τρόπο την εμπιστοσύνη τους.

Να του μάθουν να είναι περήφανο γι’ αυτό που κάνει καλά Να του μάθουν να είναι περήφανο γι’ αυτό που κάνει καλά. Το δυσλεκτικό παιδί χρειάζεται να βρει έναν τομέα, όπου μπορεί να επιτύχει ή να διακριθεί. Να το βοηθήσουν να έρθει σε επαφή με παιδιά που έχουν το ίδιο πρόβλημα. Έτσι θα αισθανθεί ότι δεν είναι μόνο.

Οι τεχνικές αυτές βοηθούν σε μια πιο ουσιαστική σχέση των γονιών με το δυσλεκτικό παιδί τους. Χρειάζεται καθοδήγηση, ενθάρρυνση , υποστήριξη και οπωσδήποτε αυτονομία. Η δουλειά του γονιού είναι δύσκολη εξαντλητική και μερικές φορές χρονοβόρα. Όμως με το πέρασμα του χρόνου το δυσλεκτικό παιδί θα έχει στη διάθεσή του όλο και περισσότερα «εργαλεία» για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που συναντά καθημερινά στη ζωή του.