Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγίες εισόδου στο πρόγραμμα τηλεδιασκέψεων μέσω της πρόσκλησης που θα έρθει στο σας.
Advertisements

Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Εισαγωγή στους Αλγορίθμους
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ερώτηση - 1 Ένα πρόγραμμα αποτελείται από: πλήκτρα λογισμικόδεδομένα εντολές Αρχή.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Και Αρχικό: Γεωργακή Ιφιγένεια – Τροποποίηση: Τσούτσουρας Σπύρος Μέρος Β΄
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Δομή επιλογής Η δομή επιλογής είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και δύο ομάδες εντολών, από τις οποίες θα εκτελεστούν, η μεν.
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Βασικά στοιχεία της Java
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ενισχυτική διδασκαλία
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
Αρχεία και φάκελοι.
β’ εξάμηνο – εργαστήριο
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Εισαγωγή στην Πληροφορική μεγάλου όγκου δεδομένων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Εντολές και δομές αλγορίθμου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.3 Συνομιλία με τον υπολογιστή. Περισσότερα για τις εντολές εισόδου - εξόδου Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Ανακοίνωση Το MicroWorlds Pro μας δίνει τη δυνατότητα να εμφανίζουμε ανακοινώσεις κειμένων με εντυπωσιακό τρόπο. Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Ανακοίνωση Η εντολή ανακοίνωση είναι μία εντολή εξόδου και έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση ενός αριθμού (που μπορεί να είναι και αποτέλεσμα μιας έκφρασης π.χ. το αποτέλεσμα του 3+5) ή χαρακτήρων σε ένα παράθυρο στην οθόνη. Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Η Εντολή Ανακοίνωση – αριθμητικές παραστάσεις Συνομιλία με τον υπολογιστή Η Εντολή Ανακοίνωση – αριθμητικές παραστάσεις Μπορείτε να παρατηρήσετε γιατί συμβαίνει αυτό; Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Η Εντολή Ανακοίνωση – αριθμητικές παραστάσεις Συνομιλία με τον υπολογιστή Η Εντολή Ανακοίνωση – αριθμητικές παραστάσεις Παρατήρηση: Όταν κάνουμε πράξεις πρέπει να αφήνουμε ένα κενό πριν και ένα μετά το σύμβολο της πράξης που χρησιμοποιούμε. Η εντολή Ανακοίνωση 3+5 θα εμφανίσει μήνυμα λάθους «δεν ξέρω τίποτα για 3+5». Ανακοίνωση 3+5 Ανακοίνωση 3 + 5 Χ  Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Η Εντολή Ανακοίνωση – αριθμητικές παραστάσεις Συνομιλία με τον υπολογιστή Η Εντολή Ανακοίνωση – αριθμητικές παραστάσεις Ας δοκιμάσουμε: Ανακοίνωση 12 / 2 * 3 Ανακοίνωση (12 / 2) * 3 Ανακοίνωση/ (2 * 3) Οι πράξεις θα εκτελεστούν και το αποτέλεσμα θα εμφανιστεί στο Κέντρο Εντολών όσο πολύπλοκη κι αν είναι η δοσμένη παράσταση. Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Η Εντολή Ανακοίνωση – εμφάνιση λέξεων Συνομιλία με τον υπολογιστή Η Εντολή Ανακοίνωση – εμφάνιση λέξεων Η εντολή Ανακοίνωση επιτρέπει, εκτός από αριθμούς, να εμφανίζονται στο Κέντρο Εντολών και χαρακτήρες Αν μετά την εντολή Ανακοίνωση βάλουμε εισαγωγικά, η εκτέλεση της εντολής θα έχει αποτέλεσμα την εμφάνιση της λέξης(χαρακτήρες χωρίς κενά) που ακολουθεί μετά τα εισαγωγικά. Ανακοίνωση “Αριστείδης Ανακοίνωση“ 2+3 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Η Εντολή Ανακοίνωση – εμφάνιση κειμένου Συνομιλία με τον υπολογιστή Η Εντολή Ανακοίνωση – εμφάνιση κειμένου Εμφάνιση κειμένου με την εντολή Ανακοίνωση Αν μετά την εντολή Ανακοίνωση πληκτρολογήσουμε αγκύλη ([) κείμενο και στη συνέχεια κλείσουμε την αγκύλη (]) τότε ο υπολογιστής θα εμφανίσει όλους του ς χαρακτήρες που περικλείονται μεταξύ των αγκυλών. Το αποτέλεσμα της εντολής Ανακοίνωση[Γεια σου] φαίνεται στην παρακάτω εικόνα: Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Εμφάνιση πράξεων και μηνυμάτων σε μια εντολή Ανακοίνωση Πώς μπορώ να εμφανίζω μηνύματα μαζί με τα αποτελέσματα αριθμητικών πράξεων; Χρησιμοποιούμε την εντολή Φράση (φρ). Ανακοίνωση(φρ [κείμενο] πράξη ) Η εντολή (φρ) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εμφανίσουμε παραπάνω από ένα μήνυμα και μία πράξη. Π.χ. Ανακοίνωση (φρ [κείμενο] πράξη [κείμενο] [κείμενο] πράξη). Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Εμφάνιση πράξεων και μηνυμάτων σε μια εντολή Ανακοίνωση Ανακοίνωση(φρ [το κόστος της εκδρομής ανά μαθητή είναι] 200 / 25 "ευρώ). Στο παράθυρο Ανακοίνωση θα εμφανιστεί: το κόστος της εκδρομής ανά μαθητή είναι 8 ευρώ. Ότι περικλείεται στις αγκύλες ή ακολουθεί μετά τα “ εισαγωγικά αναγνωρίζεται ως κείμενο και εμφανίζεται ως έχει Ότι είναι εκτός αγκυλών ή εισαγωγικών αποτελεί πράξη το αποτέλεσμα της οποίας εμφανίζεται. Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Ερώτηση Ερωτήσεις μπορούμε να κάνουμε με την εντολή ερώτηση[μήνυμα] και στην κενή περιοχή που εμφανίζεται μπορούμε να δώσουμε μια απάντηση. Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Ερώτηση Το παράθυρο της ερώτησης ερώτηση[Πως σε λένε;] εμφανίζεται στην παρακάτω εικόνα: Το πλαίσιο χρησιμεύει για να πληκτρολογήσουμε την απάντηση μας. Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Ερώτηση Τι συμβαίνει στην περίπτωση που πληκτρολογήσουμε μια τιμή στο πλαίσιο; Αν φανταστούμε τη μνήμη του υπολογιστή σαν ένα πίνακα όπου κάθε κουτάκι του είναι και μία θέση. Τότε υπάρχει μία θέση μου λέγεται απάντηση, και κάθε φορά σ’ αυτήν αποθηκεύεται αυτό που πληκτρολογήσαμε στο πλαίσιο. Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Ερώτηση Αν για παράδειγμα πληκτρολογήσουμε τη λέξη ΑΡΗΣ τότε στη θέση «απάντηση» θα αποθηκευτεί η λέξη ΑΡΗΣ. ΑΡΗΣ Απάντηση Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Ερώτηση Αν όμως ξαναπατήσω enter στην εντολή ερώτηση[Τι ομάδα είσαι?] και αυτή τη φορά πληκτρολογήσω τη λέξη ΠΑΟΚ τότε θα διαγραφεί η λέξη ΑΡΗΣ από τη θέση «απάντηση» και θα αποθηκευτεί η λέξη ΠΑΟΚ. ΠΑΟΚ ΑΡΗΣ Απάντηση Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα Συνομιλία με τον υπολογιστή Η Εντολή Ερώτηση Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε ξανά την τιμή που δίνουμε στο πλαίσιο εισαγωγής, μπορούμε να την ανακτήσουμε χρησιμοποιώντας τη λέξη απάντηση. Ανακοίνωση (φρ[Πολύ ωραία!] απάντηση [! Εγώ είμαι ΑΡΗΣ] Ότι περικλείεται στις αγκύλες εκλαμβάνεται ως κείμενο και άρα εμφανίζεται ως έχει. Αν θέλουμε επομένως να εμφανίσουμε την τιμή της θέσης απάντηση τότε θα πρέπει να είναι εκτός αγκυλών. Πολύ ωραία ! ΠΑΟΚ ! Εγώ είμαι ΑΡΗΣ Απάντηση Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα

Ερώτηση –απάντηση - Ανακοίνωση Συνομιλία με τον υπολογιστή Ερώτηση –απάντηση - Ανακοίνωση Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα