Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Μαθαίνοντας Να Διαβάζουμε Ερευνητικά Άρθρα (Academic Reading-Listening)
Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (στα πλαίσια του μαθήματος project) Α΄ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥΣ Από την παράδοση στη νεωτερικότητα.
Ενότητα 3 : ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Α ’ Αισχύλος (68 Θ 200) Επτά επί Θήβας : Πόλεμος μεταξύ « αδελφών - εχθρών » Αικατερίνη ( Καίτη ) Διαμαντάκου Φιλοσοφική.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Σχεδιασμός μαθήματος σε Δημοτικό – Γυμνάσιο
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
Τι είναι η «γλωσσική στροφή» στη θεωρία;
Διδακτική αξιοποίηση Ψηφιακού Υλικού στη Θρησκευτική Εκπαίδευση
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Η εποχή των επαναστάσεων
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΜΠΑΡΟΚ συνέχεια…
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
To Σας καλωσορίζει στην εκδήλωση « Ένα ταξίδι στην ποίηση»
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γεώργιος Στριλιγκάς, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ01
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Θεωρίες Προσωπικότητας
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ Θ.Μ.
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ Δ.Ε 27: ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΛΟΥΘΗΡΟΣ. Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ Επιμέλεια Παρουσίασης Γεώργιος Λαδόπουλος, Θεολόγος 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας

Σκοπός του μαθήματος Οι μαθητές καλούνται να: 1.κατανοήσουν την κρίση στους κόλπους της δυτικής χριστιανοσύνης. 2. ερευνήσουν τη ζωή και το έργο του Μαρτίνου Λούθηρου. 3. κατανοήσουν την ευθύνη της Εκκλησίας στη σύγχρονη εποχή.

ΜΕΣΑ- ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΜΕΘΟΔΟΙ Παρουσίαση με POWER POINT Εφαρμογές τεχνικών του εκπαιδευτικού δράματος Τεχνική του Artful Thinking

ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ: ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ Οικονομική - Φορολογική Εκπαιδευτική Στρατιωτική Εκκλησιαστική

Η αρχή της κρίσης Α. Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία βρίσκεται σε κρίση Β. Οι φωνές διαμαρτυρίας πληθαίνουν

Η ηθική παρακμή του κλήρου     Εδώ και πολύ καιρό, οι πάπες, οι καρδινάλιοι και οι επίσκοποι ανταγωνίζονται τους ηγεμόνες στις συνήθειες τους και μάλιστα είναι έτοιμοι να τους ξεπεράσουν[...]. Οι επίσκοποι ξεχνούν ότι ο τίτλος τους σημαίνει εργασία, εγρήγορση και φροντίδα. Θυμούνται όμως πολύ καλά το ρόλο τους μόνο για να απομυζούν χρήματα από το ποίμνιο τους [...]. Και θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα αν οι καρδινάλιοι σκέφτονταν ότι είναι διάδοχοι των αποστόλων [...]. Και οι πάπες οι οποίοι είναι οι τοποτηρητές του Χριστού στη γη, αν προσπαθούσαν να μιμηθούν τη ζωή του, τη φτώχεια του, το σταυρικό του μαρτύριο, την περιφρόνηση στη ζωή, αν σκέφτονταν μόνο το βάρος του ονόματος που έχουν, δηλ. πατέρας, ή το επώνυμο τους, δηλ. παναγιότατος, θα υπήρχε στη γη δυστυχία; Pierre de Nolhac, Erasme, Eloge de la folie, Flammarion,1964, 75-77. Ποια είναι η εικόνα του δυτικού κλήρου που καυτηριάζει ο συγγραφέας; Γιατί δεν είναι σύμφωνη με τη χριστιανική πίστη; Η ηθική παρακμή του κλήρου

Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ(ARTFUL THINKING) ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΚΔΙΩΞΗ ΙΔΕΩΝ

Ο ρόλος των ανθρωπιστών Καταδικάζουν τις πρακτικές της Εκκλησίας και τις δεισιδαιμονίες του λαού Αντιπροτείνουν: μια ειλικρινή πίστη βασισμένη στο αληθινό μήνυμα του Χριστού άμεση επαφή με το θείο λόγο μέσω των μεταφράσεων της Αγίας Γραφής σε λαϊκή γλώσσα και χωρίς τη μεσολάβηση της επίσημης ερμηνείας των ιερών κειμένων από την Εκκλησία

Συγχωροχάρτι νεότερης εποχής (του 1925) με τη φωτογραφία και τη σφραγίδα του πάπα Πίου του ΙΑ΄ "ευλογούντος"

ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΛΟΥΘΗΡΟΣ: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ Γεννήθηκε στο Αϊσλέμπεν Σαξονίας, το 1483 Ανατροφή σε αυστηρό οικογενειακό περιβάλλον Σπουδές Θεολογίας, Φιλοσοφίας και Νομικής Καθηγητής στην έδρα Βιβλικής Φιλολογίας στη Βιτεμβέργη Ιερέας και μοναχός σε μοναστήρι Αυγουστίνων μοναχών Παντρεύτηκε την πρώην μοναχή Καταρίνα φον Μπόρα και απέκτησαν 6 παιδιά Πέθανε το 1546 Tεχνική alter ego

Ο Μαρτίνος Λούθηρος το 1517 θυροκολλά τις περίφημες 95 Θέσεις του στην είσοδο της εκκλησίας του κάστρου της Wittenberg και ανακοινώνει πως είναι έτοιμος να τις υποστηρίξει δημόσια. Τεχνική φιγούρας Νιώθω……………… Φοβάμαι………….. Θέλω να……………

Οι 95 θέσεις του Μαρτίνου Λούθηρου

Μερικές από τις θέσεις του Μ. Λούθηρου 32. Όσοι πιστεύουν πως μπορούν να είναι βέβαιοι για τη σωτηρία τους επειδή αγόρασαν συγχωροχάρτια, θα είναι καταραμένοι αιώνια, μαζί με τους δασκάλους τους. 45. Οι Χριστιανοί πρέπει να διδαχθούν ότι, όποιος βλέπει κάποιον που έχει ανάγκη και τον προσπερνά, αλλά ωστόσο δίνει χρήματα για την αγορά συγχωροχαρτιών, δεν εξαγοράζει την παπική άφεση αλλά την οργή του Θεού. 37. Κάθε αληθινός Χριστιανός, είτε ζωντανός είτε νεκρός, συμμετέχει σε όλες τις ευλογίες του Χριστού και της εκκλησίας, και αυτή η συμμετοχή του χορηγείται από τον Θεό, ακόμη και χωρίς να κατέχει συγχωροχάρτι. Σε τι απειλούν να μετατρέψουν τα συγχωροχάρτια τη χριστιανική πίστη;

Τελικά, ο Λούθηρος κλήθηκε σε απολογία ενώπιον της Δίαιτας (Βουλής) της Βορμς, το 1521. Εκεί, αρνήθηκε να ανακαλέσει τις θέσεις του. Τεχνική ανακριτικής καρέκλας

Η απολογία του τέλειωσε με τα εξής λόγια: Εάν δε με πείσουν, με επιχειρήματα από την Αγία Γραφή ή με αδιάσειστη λογική, δεν μπορώ να αναιρέσω τις θέσεις μου, γιατί δεν πιστεύω στο αλάθητο του πάπα, ούτε στο αλάθητο των συνόδων, γιατί όλοι γνωρίζουν ότι πολλές φορές και οι πάπες και οι σύνοδοι έχουν σφάλει και έχουν πέσει σε αντιφάσεις. Εγώ έχω πειστεί από τα βιβλικά επιχειρήματα που έχω ήδη αναφέρει, και είμαι απόλυτα ενωμένος με το λόγο του Θεού. Δεν μπορώ και δε θέλω να ανακαλέσω τίποτα, γιατί δεν είναι ορθό, και αντίθετα είναι επικίνδυνο να πράττει κανείς αντίθετα με τη φωνή της συνείδησής του. Ο Θεός ας με βοηθήσει. Αμήν.

Οπτική γωνία Παπική εφημερίδα Εφημερίδα Μεταρρυθμιστών Αθεϊστική Σκανδαλοθηρική

Ειρήνη της Αυγούστας Ο Λουθηρανισμός αναγνωρίζεται ως νόμιμο δόγμα Ο κάθε ηγεμόνας αποκτά το δικαίωμα επιβολής του δόγματος που αυτός επιθυμεί στους υπηκόους του  Η Γερμανία διαιρείται σε κρατίδια ρωμαιοκαθολικά και διαμαρτυρόμενα

Η διάδοση της μεταρρύθμισης Η μεταρρύθμιση διαδίδεται και σε άλλες χώρες με διάφορες παραλλαγές Στη Γαλλία εκπρόσωπος είναι ο Καλβίνος και οι οπαδοί του ονομάζονται Καλβινιστές ή Ουγενότοι Ακολουθούν αιματηρές θρησκευτικές συγκρούσεις Νύχτα Αγίου Βαρθολομαίου, 24/8/1572

Συνέπειες Πνευματική διαίρεση της Ευρώπης Σφυρηλάτηση εθνικής συνείδησης Τριακονταετής Πόλεμος Δημιουργία προϋποθέσεων για εξέλιξη των επιστημών και εκδημοκρατισμό των θεσμών

Η θρησκευτική εικόνα της Ευρώπης (16ος αι.)

Σας ευχαριστούμε πολύ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ