«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Modern Greek Lessons
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΓΟΥ.
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Πολιτιστικό πρόγραμμα
ΟΜΑΔΑ playmobile.
Άι- μπάι Πάολα Αλυσανδράτου.
Το κοριτσάκι με σπίρτα.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
 Η Εθνική Πινακοθήκη δημιουργήθηκε κατόπιν δωρεάς του νομικού Αλεξάνδρου Σούτσου, που το 1896 άφησε την περιουσία του στο κράτος με σκοπό τη δημιουργία.
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
 Με μια πρώτη ματιά, ο πίνακας αυτός δεν τράβα το βλέμμα του παρατηρητή. Ωστόσο, παρατηρώντας τον πιο προσεκτικά διακρίνουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά,
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ.
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
H γυναικεία ενδυμασία κατά την εποχή του χαλκού
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ, Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ, Η ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΤΩΝ
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
« Για δες που τα όργανα ζωντανεύουν…»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
Τι είναι ο συνήγορος του πολίτη….. Ειρήνη Μιτελούδη Στ1
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Γιώργος Ιακωβίδης Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853 στα Χίδηρα της Λέσβου. Σε ηλικία 13 ετών πήγε στην Σμύρνη, για να ζήσει με τον θείο του, πρακτικό.
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ ΡΑΝΙΑ ΟΜΑΔΑ Δ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
( ) Επιφανής ζωγράφος. Γεννήθηκε στην Τήνο, όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια. Μετά την εγκατάσταση της οικογένειάς του στην Αθήνα (1850)
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Μαριάντζελα Μάθημα Πληροφορικής Ταξη Δ’
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Σταχτομαζώχτρες.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΧΩΡΩΝ.
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
ΜΟΥΣΙΚΗ.
ΒΑΘΜΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ – ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου ή ίσως και όλων τους. Τα τέσσερα αγόρια παίζουν ξυπόλυτα μουσική, δίνουν δηλαδή συναυλία. Ο πρώτος καθιστός σε ξύλινη καρέκλα παίζει τύμπανο, ο δεύτερος φυσάει δυνατά τη σάλπιγγα, ο τρίτος κάθεται σε ξύλινο πάγκο και φαίνεται να παίζει μάλλον φυσαρμόνικα. Τέλος, υπάρχει ένας τέταρτος "μουσικός" που στέκεται λίγο παράμερα και φυσάει με δύναμη όχι αληθινό όργανο, αλλά ένα ποτιστήρι. Οι ακροατές είναι γυναίκες. Ένα όμορφο ξανθό κοριτσάκι κάθεται μπροστά στο κεντρικό παράθυρο και ακούει, η νεαρή μητέρα ακούει επίσης καθιστή μπροστά στο αριστερό παράθυρο, κρατώντας το μικρότερο κοριτσάκι που φοράει ένα ροδί φόρεμα και απλώνει χαρούμενο τα χέρια του προς τους μουσικούς. Μία εικόνα οικογενειακής θαλπωρής και χαράς, αν δεχθούμε ότι όλα τα πρόσωπα ή κάποια ανήκουν στην ίδια οικογένεια. Η εικόνα αποτυπώνει με χάρη, τρυφερότητα και χιούμορ μία σκηνή του καθημερινού οικογενειακού βίου απλών ανθρώπων. Το θέμα του πίνακα είναι σύνηθες για τη θεματογραφία των έργων του Ιακωβίδη. Οι ηθογραφικές οικογενειακές σκηνές με πρωταγωνιστές μικρά χαριτωμένα, ζαβολιάρικα παιδιά με μητέρα ή τη γιαγιά και παππού ανήκουν στα αγαπημένα θέματα του μεγάλου Έλληνα ζωγράφου. Οι πίνακες μ' αυτά τα θέματα εμφανίζονται από τη δεκαετία του 1880 και καλύπτουν μία εικοσαετία έως το 1900, όταν έρχεται από το Μόναχο στην Ελλάδα.

«Τα πρώτα βήματα» Οι ηθογραφικές σκηνές της οικογενειακής ζωής με τα χαμογελαστά παιδιά χαρακτηρίζουν το έργο του Γεώργιου Ιακωβίδη. Ζωγράφισε αυτόν τον πίνακα γύρω στα 1889, αφήνοντας το φως να διεισδύσει στο δωμάτιο, τονίζοντας με ακρίβεια την έκφραση κάθε μορφής και παράλληλα την αίσθηση του χώρου. Θυμηθείτε, υπήρξε ο πρώτος διευθυντής της Εθνικής Πινακοθήκης και ταυτόχρονα καθηγητής της Καλών Τεχνών».

«Τουαλέτα» Απεικονίζει μία νεαρή γυναίκα, ντυμένη με παραδοσιακή ενδυμασία, να στέκεται μπροστά στον καθρέπτη και να βάζει το σκουλαρίκι της. Απηχεί, ασφαλώς την τάση του οριενταλισμού στην ελληνική ηθογραφία. O Γιώργος Ιακωβίδης συνηθίζει να απεικονίζει ανατολίτικα θέματα ή θέματα με έντονο ανατολικό χαρακτήρα. Στον πίνακα αυτό ο ανατολικός χαρακτήρας προσδίδεται από την παραδοσιακή ενδυμασία που φορά η νεαρή Ελληνίδα. Προσέξτε τις λεπτομέρειες της ενδυμασίας και των κοσμημάτων. Πρόκειται για προσωπογραφία μίας κοπέλας ανώτερης κοινωνικής τάξης.

«Μητρική Στοργή»  Οι παρακάτω πίνακες αποτελούν δείγμα τυπικής αστικής προσωπογραφίας. Μητέρες και παιδιά "ποζάρουν" για να τους ζωγραφίσει ο καλλιτέχνης, κοιτάζοντας με το "ακίνητο" βλέμμα τους πέρα μακριά, στο κενό. Η αυστηρότητα και η ψυχρότητα του ακαδημαϊκού ρεαλισμού χαρακτηρίζει τις προσωπογραφίες των μητέρων με τα παιδιά τους. Ο Ιακωβίδης έχει απεικονίσει με άκρως επιμελημένη φροντίδα την ενδυμασία των προσώπων.

«Η αγαπημένη της γιαγιάς» Το έργο απεικονίζει μια γιαγιά, που καθισμένη δίπλα σε ένα τραπέζι έχει στα γόνατά της το μικρό της εγγόνι. Μπροστά της κρατά ένα μεγάλο πιάτο, από το οποίο το παιδί προσπαθεί να πάρει φρούτα. Η σκηνή διαδραματίζεται σε ένα δωμάτιο λουσμένο στο φως. Με ένα εξαίρετο παιχνίδι φωτός και σκιάς τονίζονται τα χαρακτηριστικά του προσώπου και τα σκαμμένα από τον χρόνο χέρια της γιαγιάς, που χαμογελαστή παρακολουθεί το εγγόνι της, ενώ το παιδί λάμπει ολόκληρο λουσμένο στο άπλετο φως που έχει κατακλύσει το δωμάτιο.

Την εργασία έκαναν οι μαθητές: Γιαννιός Ιγνάτης Κοντέλλη Κλεονίκη Κουρής Βασίλης Μανωλά Γαβριέλα Του τμήματος Α’ Οικονομίας.