ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
…Πληθώρα στοιχείων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γεωγραφική εκπαίδευση στη χώρα μας δεν αντιστοιχεί στο επίπεδο που της αρμόζει ούτε με βάση την εθνική προσφορά.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη Ενότητα 1 η : Αντικείμενο και εννοιολογικοί προσδιορισμοί Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
Διδακτική της Πληροφορικής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Προσχολική Παιδαγωγική
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ  ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Του Πετράκη Σταύρου ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Του Πετράκη Σταύρου   ΘΕΜΑ: «Ο ρόλος και η ανάγκη επιμόρφωσης των Διευθυντών του Δημοτικού Σχολείου. Το παράδειγμα της Εύβοιας»

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ταρατόρη Ελένη, Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Επιβλέπουσα Βιτσιλάκη Χρυσή, Αν. Καθηγήτρια Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Μέλος Ράπτης Νικόλαος, Διδάσκοντας 407/80 Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Μέλος Ρόδος 2008

Μέρος Πρώτο Θεωρητικό πλαίσιο

1.Διοίκηση των σχολικών μονάδων 2.Ο ρόλος και το έργο του Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου 3.Επιμόρφωση

1. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 1.1 Εκπαιδευτικά συστήματα 1.2 Ιστορία και βασικά χαρακτηριστικά του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος 1.3 Εξέλιξη του θεσμού του Διευθυντή σχολικής μονάδας 1.4 Η επιλογή των Διευθυντών τα τελευταία χρόνια

2. Ο ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2.1 Ο Διευθυντής ως διαμορφωτής του σχολικού οράματος 2.2 Ο Διευθυντής ως διαμορφωτής της σχολικής κουλτούρας 2.3 Ο Διευθυντής ως ηγετική παρουσία 2.4 Διευθυντής και οργάνωση σχολείου 2.5 Διευθυντής και προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου 2.6 Διευθυντής και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου 2.7 Διευθυντής και λήψη αποφάσεων 2.8 Διευθυντής και διαχείριση ανθρώπινου παράγοντα 2.8.1 Μάθηση και διαπαιδαγώγηση μαθητών 2.8.2 Διευθυντής και Σύλλογος Διδασκόντων 2.8.2.1 Διευθυντής και διαχείριση συγκρούσεων 2.8.2.2 Διευθυντής και δημιουργία σχολικού κλίματος 2.8.2.3 Διευθυντής και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών 2.8.3 Σχέση με γονείς και τοπική κοινωνία

3. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 3.1 Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και επιμόρφωση 3.2 Αναγκαιότητα της επιμόρφωσης 3.3 Η έννοια της επαγγελματικής ανάπτυξης 3.4 Μορφή της επιμόρφωσης 3.5 Η επιμόρφωση μέσα από τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος των Εκπαιδευτικών 3.6 Διεθνής πραγματικότητα της επιμόρφωσης 3.6.1 Ζητήματα που προβληματίζουν 3.7 Ελληνική πραγματικότητα

Μέρος Δεύτερο Έρευνα

1.Αφετηρία, στόχοι και μεθοδολογία της έρευνας 2.Ανάλυση των δεδομένων της έρευνας 3.Συμπεράσματα - Προτάσεις

1. Αφετηρία, στόχοι και μεθοδολογία της έρευνας 1.1 Αφετηρία της έρευνας 1.2 Στόχος της έρευνας 1.3 Μέθοδος και δείγμα της έρευνας

2. Ανάλυση των δεδομένων της έρευνας 2.1. Παρουσίαση και συζήτηση των πορισμάτων της έρευνας από την ανάλυση συχνοτήτων των απαντήσεων των Υποκειμένων 2.1.1 Τα Υποκείμενα του δείγματος της έρευνας 2.1.2 Οι θεματικές ενότητες της έρευνας 2.2 Παρουσίαση και συζήτηση των πορισμάτων από την ανάλυση των δεδομένων με τη μέθοδο των διασταυρωμένων πινάκων

3. Συμπεράσματα – Προτάσεις 3.1 Συμπεράσματα 3.2 Προτάσεις