Θύτης ≠ Θύμα: Με ποιον/α είσαι;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ολοκλήρωση Γεωτρήσεων
Advertisements

Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ THE KING Διαλέγουμε ένα παιδί το οποίο γίνεται ο βασιλιάς. A child becomes the king.
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56 th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
ΓΚΟΛΜΠΟΛ.
ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ.
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΡΓΟΣ 29/01/2015
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Copy Constructor Deep and Shallow Copies.
Δημιουργία προγράμματος ερωτηματολογίου Πολλαπλής Επιλογής Α. Σχεδίαση Φόρμας.
Κ ΙΝΗΤΑ Τ ΗΛΕΦΩΝΑ Καλογεράκη Μαρία, Ανδριανάκη Ιωάννα, Παπαδάκης Γιώργος.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 1: Γενικές αρχές, ορισμοί & μορφές τουρισμού Ενότητα 2: Κατηγοριοποίηση τουριστών Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης.
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι Ενότητα 6: Διατάξεις Προστασίας, Ελέγχου Σταύρος Καμινάρης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο.
ΖΩΗ με ΝΟΗΜΑ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ.
Σχεδιασμός Επιτελεστικότητας Eπιφανειακών Θεμελιώσεων σε Ρευστοποιήσιμα Εδάφη Γ. Μπουκοβάλας Β. Δημητριάδη Ι. Χαλούλος Νοέμβριος 2015 ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Δρ Φώτης Κιλιπίρης, καθηγητής Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Φιλοξενίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Αμαρυλλίς Μοναστηρίδη (ΠΕ06) Συνεργαζόμενοι Εκπαιδευτικοί: Xρήστος Σουβαλιωτης (ΠΕ11) Μαρία Γιαννακοπούλου (ΠΕ70), Συνεργαζόμενοι.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Συναισθηματική Νοημοσύνη Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια Συναισθηματική Νοημοσύνη Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια.
Ενεργειακές Πηγές & Ενεργειακές Πρώτες Ύλες Λοιποί Ορυκτοί Υδρογονάνθρακες Κίμων Χρηστάνης Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Γεωλογίας.
ΥΛΙΚΑ 1 L8 2.5 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΧΑΛΥΒΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη.
Μάθημα: Ιστορία και Πολιτισμός στην Εκπαίδευση
‘’ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ’’
Προγραμματισμός Ι Εισαγωγικά θέματα.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εφαρμογές Υπολογιστών
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
… στέλνοντας μυστικά σε μία κάρτ ποστάλ…
Η ομάδα μας! Γούνια Ευαγγελία Πλίτσης Δημήτρης Κατσαρός Βασίλης
Τυποποίηση φίλτρων τύπου πλέγματος
Πολύ χρήσιμο για να πετιέται.
Χρυσάγης Ν Σκορδίλης Εμ
Εφαρμογές Υπολογιστών
Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας
Χρυσόστομος Φ. Κωνσταντός Επικουρικός Επιμελητής Ε.Σ.Υ.
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΧΗΜΕΙΑ ΧΗΜΕΙΑ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
ΑΝΤΡΕΑ ΤΟΜΑΖΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΡΕΑΝΑ ΦΛΩΡΙΔΗ
Εφαρμογές Υπολογιστών
Select Case Σκοπός: Εκμάθηση της εντολής (δομής) Select Case ώστε να μπορείτε να διαλέγετε μια επιλογή ανάμεσα σε πολλές διαθέσιμες στον κώδικα του προγράμματος.
Κεφάλαιο 7 Περιβαλλοντικές σπουδές και τουρισμός
This presentation uses a free template provided by FPPT.com Όταν η ζωγραφική κι η μουσική εμπνέουν η μια την άλλη… Ζήση.
Ιστορική αναδρομή π.Χ -Αντικείμενα με υαλώματα
Θετικό Δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Μακροοικονομία Χάϊδω Δριτσάκη Aν. Καθηγήτρια
Συμπληρώματα διατροφής
Απολογισμός Συνεδρίου
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Find: minimum B [ft] γcon=150 [lb/ft3] γT=120 [lb/ft3] Q φ=36˚
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: ρc [in] from load γT=106 [lb/ft3] γT=112 [lb/ft3]
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
Δυνάμεις αδράνειας û.de.ρ Re = =
Find: σ’v at d=30 feet in [lb/ft2]
A Find: Ko γT=117.7 [lb/ft3] σh=2,083 Water Sand
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Η ΗΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Μαρξιστική μέθοδος Πλαισιοκρατική μέθοδος που στηρίζεται στο μαρξιστικό μοντέλο και προβάλλει την τέχνη ως παθητικό αποτέλεσμα κοινωνικών-οικονομικών.
Νικόλαος Κ. Πανούσης Αναπληρωτής καθηγητής, Κλινική Παραγωγικών Ζώων
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Never Too Square to Review
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Produced Water Reinjection Performance Joint Industry Project
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θύτης ≠ Θύμα: Με ποιον/α είσαι; είναι επιλογές μας Θύτης ≠ Θύμα: Με ποιον/α είσαι; Μια άλλη επιλογή: Φίλοι Όλοι Μαζί

επιλογή: ενδοσχολική Βία Μαθητής/μαθήτρια χρησιμοποιεί τη δύναμη του/της, για να προκαλέσει πόνο σε συμμαθητή/συμμαθήτρια: σπρώχνει επανειλημμένα και χτυπάει... παίρνει ή χαλάει πράγματα ... μιλάει άσχημα ή διώχνει από την παρέα... κοροϊδεύει ή απειλεί... διαδίδει κακές φήμες και μέσω κινητού ή διαδικτύου... Αλλά σκέψου... Σε όσα κάνουμε εμείς οι άνθρωποι διαθέτουμε επιλογές...

Τι κατορθώνει ο θύτης Τι νιώθει ποιος; ο θύτης / το θύμα; Θυμό Φόβο Απομόνωση Ντροπή Λύπη Χαρά; Πόνο; Τι νιώθει ποιος; ο θύτης / το θύμα;

Όλοι διαθέτουμε 2 βασικά συναισθήματα Χαρά + Λύπη Όλοι διαθέτουμε 2 βασικά συναισθήματα Χαρά + Λύπη

Όλοι διαθέτουμε 2 βασικά συναισθήματα Φόβος + Θυμός Όλοι διαθέτουμε 2 βασικά συναισθήματα Φόβος + Θυμός

επιλογή: Πώς χρησιμοποιούμε τα συναισθήματά μας; Τα 3ε = ευτυχία επιλογή: Πώς χρησιμοποιούμε τα συναισθήματά μας; Τα 3ε = ευτυχία*ελευθερία*ευθύνη Η ευτυχία απάνω στη γης είναι κομμένη στο μπόι του ανθρώπου. Δεν είναι σπάνιο πουλί να το κυνηγούμε πότε στον ουρανό, πότε στο μυαλό μας. Η ευτυχία είναι ένα κατοικίδιο πουλί στην αυλή μας. Ν. Καζαντζάκης

Διάλογος = αποδοχή με τον διπλανό μας/την διπλανή μας Δεν μπορώ να σου δώσω λύσεις για όλα τα προβλήματα της ζωής σου, ούτε έχω απαντήσεις για τις αμφιβολίες και τους φόβους σου˙ όμως μπορώ να σ’ ακούσω και να τα μοιραστώ μαζί σου. Δεν μπορώ ν’ αλλάξω το παρελθόν ή το μέλλον σου. Όμως όταν με χρειάζεσαι θα είμαι εκεί μαζί σου. Χ.Λ. Μπόρχες

Όχι στη βουβή Παρατήρηση της Βίας ΟΧΙ + ΝΑΙ Όχι στη Βία-Μίσος Ναι στη Φιλία-Αγάπη Όχι στη βουβή Παρατήρηση της Βίας Ναι στην Αλληλεγγύη Όχι στον Φόβο Ναι στο Θάρρος Όχι στην Εκδίκηση Ναι στη Συμφιλίωση

είναι επιλογές μας Αλέξανδρος Δαμιανίδης Μωυσής Ισαακίδης Αλέξανδρος – Σάββας Μαριστάθης 2ο Γυμνάσιο Νεάπολης Θεσσαλονίκης

είναι επιλογές μας ΠΗΓΕΣ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ υλικού που αξιοποιήθηκε agiostherapon.blogspot.com assosgreek.blogspot.com http://dame31.wordpress.com www.diakonima.gr www.ecogreens-gr.org www.edu4u.gr edsource.org www.eirinika.gr http://www.fotosearch.gr http://gr.freepik.com gymrafin-02.wikispaces.com hopedies.pblogs.gr lolanaenaallo.blogspot.com Καζαντζάκης Νίκος www.kidsgo.com.cy http://www.mylefkada.gr/ Μπόρχες Χόρχε Λουί ς papadopsixologos.blogspot.com http://photoandnote.blogspot.gr 3lykzografou.wordpress.com https://pteroen.wordpress.com: Böcklin Arnold Sandé emeli sciencearchives.wordpress.com http://silula-art.blogspot.gr Σκοτεινιώτη-Σταφυλά Ευαγγελία www.slideshare.net: Ζαρίντας Αντώνης www.star.gr 4dim-n-moudan.chal.sch.gr