COMENIUS REGIO η Συνάντηση μαθητών - μεντόρων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Το αγαπημένο μου μάθημα
1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Σχολικός Εκφοβισμός Τι είναι σχολικός εκφοβισμός;
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Bullying. Ένας στους 6 μαθητές πέφτει θύμα σχολικής βίας.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό Κείμενο. 1 Τι είναι σχολικός εκφοβισμός; Σχολικός εκφοβισμός είναι όταν ένα παιδί, ανεξαρτήτως ηλικίας, εκβιάζει ένα άλλο.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Ο Χ Ι στον Μουσαβερές ΚώσταςΤσαρούχας Γιάννης. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying είναι το φαινόμενο όπου μαθητές ασκούν βία και προκαλούν.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ο σχολικός εκφοβισμός (ή bullying) είναι μια μάστιγα που παρατηρείται σε σχολεία και επιβάλεται να καταπολεμηθεί άμεσα. Μαρία Μαστοράκου.
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

COMENIUS REGIO 2013-15 3η Συνάντηση μαθητών - μεντόρων ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ Λύπη, θυμός, αγανάκτηση Μοναξιά, απομόνωση, απαξίωση, ταπεινότητα, ανάγκη για επικοινωνία Άγχος, πόνος ψυχικός και σωματικός, φόβος, ντροπή … Ανασφάλεια, χαμηλή αυτοεκτίμηση Πανικός Γελοιοποίηση

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΥΜΑ Είναι πολύ λυπηρό να αρχίζεις να νιώθεις άσχημα για τον εαυτό σου, επειδή οι άλλοι σε μειώνουν. Να αρχίζεις να βλέπεις μόνο ελαττώματα σε σένα και να ψάχνεις συνεχώς να κάνεις λάθος. Κανείς δεν αξίζει να αισθάνεται ότι δεν ανήκει κάπου, ότι είναι ανάξιος, ότι έχει μόνο αρνητικά χαρακτηριστικά. Μ' αρέσει να μην ξεχωρίζω. Είναι ασφαλές. Όμως μέσα μου είμαι διαφορετικός. Και θα' θελα να το δείξω... Τι βαρετό να φορούν όλοι τα ίδια! Τα δάκρυα δεν πέφτουν, δε θες να φανείς, προτιμάς να μείνεις στο πεδίο της σιωπής.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΥΜΑ

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΥΤΗ Άδειος άνθρωπος χωρίς συναισθήματα Ανέκφραστοι άνθρωποι κι ανύπαρκτα συναισθήματα. Απρόσιτος … μήπως ήταν πρώτα θύμα; Όλοι οι μαθητές – μέντορες υπερασπίζουμε το μαθητή που εκφοβίζεται και θέλουμε να τον προστατέψουμε. Ας είμαστε ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ Φόβος, ντροπή Θέλω να βοηθήσω! Αγάπη για τους άλλους! Κανείς δεν αξίζει να αισθάνεται ότι δεν ανήκει κάπου, ότι είναι ανάξιος, ότι έχει μόνο αρνητικά χαρακτηριστικά. Θυμός, λύπη, αγανάκτηση Τα δάκρυα δεν πέφτουν, δε θες να φανείς, προτιμάς να μείνεις στο πεδίο της σιωπής. Έμαθα να μη φοβάμαι τη διαφορετικότητα. Σε έναν κόσμο μαζοποιημένο, εγώ μπορώ να ξεχωρίσω.

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ Διαφοροποιούμαι από τον όχλο κρατώντας τις ιδιαιτερότητες του χαρακτήρα μου και δεν αλλάζω για κανέναν. Με την προσπάθεια των μαθητών - μεντόρων, θα επιτευχθεί η διάδοση του μηνύματος κατά της ενδοσχολικής βίας. Δεν μένουμε στη θεωρία. Δεν μένουμε παθητικοί, μπαίνουμε στη θέση του θύματος,τον στηρίζουμε.

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ Μόνο εμείς μπορούμε να αλλάξουμε αυτό το φαινόμενο και να το σταματήσουμε. Λέμε όχι στη μαζικοποίηση, όχι στην ανοχή, όχι στη σιωπή. Διατηρούμε ένα οικείο και φιλικό κλίμα, ενθαρρύνουμε τον άλλον. Ο άνθρωπος από τη φύση του απορρίπτει ό,τι δεν γνωρίζει. Χρειάζεται ΓΝΩΣΗ για να αποτρέψουμε τη βία. Με επιφανειακή υποστήριξη ή συμπαράσταση, το θύμα δεν λαμβάνει στην ουσία κάποια βοήθεια.

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ Καταργούμε τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις, εκφράζουμε τα συναισθήματά μας χωρίς να διστάζουμε. Ο σχολικός εκφοβισμός είναι προέκταση του ρατσισμού, που δυστυχώς ανέκαθεν υπήρχε στην κοινωνία. Η βία πρέπει να αντιμετωπίζεται μέσω της τέχνης, εκεί όπου υπάρχει ευαισθησία και ξεδιπλώνεται η ευγένεια και η καλοσύνη της ανθρώπινης ψυχής. Μόνον όταν βρούμε τα βαθύτερα αίτια, όταν διερευνήσουμε την ιδιοσυγκρασία του θύτη, του θύματος και του παρατηρητή, τότε θα φτάσουμε στις λύσεις.

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Τα παιδιά μίλησαν, ας τα ακούσουμε. Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί. Μη φοβάσαι, μίλα! Δεν απαντάμε στη βία με βία. Καταδικάζουμε οποιοδήποτε φαινόμενο βίας και στηρίζουμε την αλληλεγγύη και την ισότητα. Άλλαξε τρόπο σκέψης, άρα και ζωής!

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Πολεμάμε μέσω της παιδείας τα φαινόμενα του ρατσισμού και της βίας! Ενθάρρυνε τα θύματα, χρειάζονται τη βοήθειά σου! Είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι για τη διαιώνιση του σχολικού εκφοβισμού! ΝΙΩΣΕ – ΣΚΕΨΟΥ - ΔΡΑΣΕ! Μη μένεις αδρανής! Μη διστάζεις να αποκλίνεις από τη νόρμα! Κάνε τη διαφορά! Γίνε δυνατός και καταπολέμησε το πρόβλημα.

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Σεβασμός στη διαφορετικότητα. Να αντιστέκεσαι, Στα πόδια σου να στέκεσαι Τα όμορφα να σκέφτεσαι Κι όλα καλά θα πάνε Θα έρθουνε και μέρες που ονειρεύεσαι Κι όλα τ’ άσχημα αστείες αναμνήσεις θα’ ναι!

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Χαμογέλα, όταν σε ρίχνουν απότομα και βάλε πείσμα να σηκωθείς ξανά. Σέβομαι τη διαφορετικότητα των άλλων. Προσπαθώ να τους βοηθήσω και να γίνω καλύτερη. Είμαι διαφορετικός και μ’ αρέσει. Αντιστέκομαι, μιλώ, βοηθώ τον εαυτό μου.

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Η βία δεν είναι λύση στα προβλήματα. Η λογική είναι το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιούμε στις διαφορές μας. Σιωπή σημαίνει συνενοχή! Πυρ μαχαίραν μη σκαλεύειν = μην οξύνεις επιθετικές συμπεριφορές (Πυθαγόρας) Η αδικία φέρει αδικία και η βία γεννάει βία! Μην αφήνεις «μικρούς» ανθρώπους να μειώνουν την αξία σου! Αν κάποιος μπορεί να σε ταπεινώσει, σημαίνει ότι είναι πιο χαμηλά από σένα.

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Άλλαξε στάση, μπες στη δράση! Μην είσαι θύμα, κάνε ένα βήμα! Θάψε τη βία, καταδίκασε την απραξία! Ησυχία να κάνουν τα παιδιά, όταν κοιμούνται, όχι όταν φοβούνται! Η βία δείχνει αδυναμία … Δίνουμε το παρών για να αλλάξουμε το μέλλον!

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ Speak out of the crowd. Δώσε την ευκαιρία στους άλλους να σου δείξουν ποιοι είναι, μην τους κρίνεις απ’ την εξωτερική εμφάνιση. Ας γίνουμε από άτομα, άνθρωποι: «άνω θρώσκω». Αντιμετωπίζουμε τον NTAH χωρίς να τον αγγίζουμε! Τώρα δράσε, μη φοβάσαι!

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ «Είχα δεχθεί κυρίως ψυχολογική και ρατσιστική βία από κάποια μεγαλύτερα παιδιά. Από εγωισμό πίστευα πως μπορούσα να το αντιμετωπίσω μόνη μου. Κατάλαβα ότι ήταν τρομερό λάθος … Τελικά δεν πρέπει να φοβόμαστε για το αν θα μας πουν ‘καρφιά’ ή όχι, γιατί πιστεύω πως και οι άλλοι τα ίδια θα κάνουν».

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ «Ήμουν θύμα εκφοβισμού. Μια συμμαθήτριά μου έφτιαξε λογαριασμό στο Skype και έβριζε τους συμμαθητές μου, με αποτέλεσμα οι συμμαθητές μου να με βρίζουν με πολύ άσχημα λόγια και να με χαρακτηρίζουν «φυτό». Ευτυχώς, είχα την συμπαράσταση των γονιών μου».

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ «Έχω υποστεί bullying για την εμφάνισή μου. Έχω ασκήσει και μου έχει ασκηθεί bullying λόγω έντονων ψυχικών συναισθημάτων. Τα χρόνια του Γυμνασίου για μένα ήταν τόσο δύσκολα που είχα σκεφτεί να κάνω κακό στον εαυτό μου…»

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ «Κάποιες φορές με κοροϊδεύουν για τα δόντια μου. Πολλές φορές χτυπούν και βρίζουν τον κολλητό μου, γιατί είναι λίγο εύσωμος και έχει ένα διαφορετικό στυλ».

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ «Έχω εμπλακεί σε περιστατικό εκφοβισμού … παρόλο που βοήθησα το θύμα, προβληματίστηκα ο ίδιος, γιατί δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω».

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Χρήσιμο, ενδιαφέρον, ελπιδοφόρο, πρωτότυπο, διδακτικό, αποτελεσματικό Ωραίες δράσεις, επιμορφωτικό, εξαιρετική προσπάθεια, επιτυχημένο, σημαντικό Νέες γνωριμίες Ενημέρωση και εμβάθυνση των εφήβων σε ένα αρκετά επίκαιρο πρόβλημα Ανάπτυξη νέου τρόπου σκέψης, πρωτότυπες ιδέες

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Καλός συνδυασμός οπτικοαουστικού υλικού Ανταλλαγή απόψεων Καλλιέργεια κρίσης, μοίρασμα εμπειριών και βιωμάτων, ελευθερία σκέψεων Βαρετό, ανούσιο … Δεν νιώθω ακόμη έτοιμος για δράση Περισσότερος χρόνος στο power point, αρκετός χρόνος στο θεωρητικό κομμάτι και όχι ακόμη στο πρακτικό, περισσότερος χρόνος στο ρόλο του παρατηρητή και όχι στον τρόπο αντίδρασης του θύματος

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Υλικό για παρουσίαση στους συμμαθητές μας Μαθητοκεντρικό Βοήθεια να μπούμε στο μυαλό των θυμάτων και να κατανοήσουμε τα συναισθήματά τους Οι βιωματικές ασκήσεις είναι πιο ενδιαφέρουσες από την ανάλυση εικόνων, αν και δίνουν σοβαρά μηνύματα Περισσότερο οπτικοακουστικό υλικό Καταπληκτική εμπειρία Νέες ιδέες προσέγγισης του θέματος

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Προβληματισμός, ενεργοποίηση, έκφραση απόψεων και προτάσεων Πολύ καλή οργάνωση Ξεκάθαρα συμπεράσματα, έξυπνες ιδέες Περισσότερη ομαδοποίηση Απελευθερωτικό Ξεσηκωτικό

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Αισθάνομαι υπερήφανος που συμμετέχω σε αυτό το πρόγραμμα και που είμαι αυτό που είμαι. Γι’ αυτό παραθέτω και το όνομά μου. Σ.Ν. Ελπίζω κι εύχομαι να υπερισχύσουν οι αξίες και τα ιδανικά και η γνώση που αποκτήθηκε από τις συναντήσεις να ξεσηκώσει όλα τα θετικά συναισθήματα και την κριτική μας σκέψη. Αισιοδοξούμε και από τα λαμπερά μυαλά των μαθητών και από αυτού του είδους τα προγράμματα.

Α΄ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ 3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 1ο ΓΕΛ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ Δ/ντρια: Κλαίρη Ποντίκα Καθηγητής - Σύνδεσμος: Στάθης Ανδρής Μαθητής- Μέλος Κριτικής Επιτροπής: Γεράσιμος Τερεζάκης Βοηθοί Μαθητές - Μέντορες: Γιώργος Αγγελής Χριστίνα Γκουρδέλου Ιωάννα Τόγια ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ -Καθηγήτριες-Σύνδεσμοι: Ευτυχία Γερονικολού Μαρία Βρανοπούλου -Μαθητής- Μέλος Κριτικής Επιτροπής: Σταμάτης Κουλούρης

Β΄ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ 5Ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 2ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ -Δ/ντρια: Χρυσάνθη Μπρη -Καθηγήτρια - Σύνδεσμος: Μαρία Σαμπάνη -Μαθητής- Μέλος Κριτικής Επιτροπής: Γιώργος - Παναγιώτης Τάσσης 6ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ -Δ/ντής: Αλέξανδρος Γεωργόπουλος -Καθηγήτρια -Σύνδεσμος: Πέρσα Σάλτα -Μαθήτρια- Μέλος Κριτικής Επιτροπής: Ειρήνη Νεστορίδη