ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη (όνομα σχολείου) Δημιουργοί Έκθεμα 1.
Advertisements

ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Artists Constantin Brancusi, Bird in Space, (MoMA) 2.Joseph Nicéphore Niépce, World's First Photograph Paolo.
Σχεδίαση Αλγορίθμων - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο1 Ωμή Βία Είναι μία άμεση προσέγγιση που βασίζεται στην εκφώνηση του προβλήματος και τους ορισμούς.
Ο Μέγας Αλέξανδρος στη ζωγραφική
Χρᾷ ἡ Πυθία κτίζειν πόλιν: ο Α΄ και ο Β΄ Αποικισμός Εισαγωγική Παρουσίαση.
Υπέρηχος δέρματος και μαλακών μορίων Dr. med. Δημήτριος Παπακώστας Επιστ. Συνεργάτης Νοσοκομείου Α. Συγγρός Μονάδα Σπίλων και Μελανώματος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας ΑΞΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Καβακλή Ευαγγελία Μεταπτυχιακή Διατριβή « Η αξιοποίηση.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.: E-class μαθήματος:
1ο Μαθητικό Θεολογικό Συνέδριο / Θεσσαλονίκη 28 Φεβρουαρίου 2015 «Η ζωή και το έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου»
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥΚΕΦ.1 (Β): ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (α) Η χημική συμπεριφορά των στοιχείων είναι περιοδική συνάρτηση του ατομικού τους αριθμού. (Περιοδικός.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Εισαγωγή στην Στρατηγική Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Aνατολίζουσα κεραμική
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
GIANNI VERSACE. H ζωή του… Ο Gianni Versace, γεννήθηκε στις 2 Δεκεμβρίου του 1946 στην Reggio Calabria της Ιταλίας. Εκεί μεγάλωσε με τον μεγαλύτερο αδελφό.
Μνημεία του Ευρωπαϊκού πολιτισμού Μαρία Αμπατζή Στ΄2 1 ο Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης
Το Πρόβλημα ως Εργαλείο στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Μιχάλης Γρ. Βόσκογλου Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας Διάλεξη στο Παράρτημα Αχαϊας της Ε.
Γλωσσική τεχνολογία και ψηφιακή επιμέλεια Ίων Ανδρουτσόπουλος Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό.
Possible Rock Art Records of the Crab Nebula Supernova in the Western United States Μάθημα Α ρχαιοαστρονομίας.
Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΛΠ-ΔΠΧΠ. ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ Ε.Γ.Λ.Σ. (ΠΔ 1123/1980) ΣΚΟΠΟΣ ΕΓΛΣ:  ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ-ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΙΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟ ΕΓΛΣ:  Οι εταιρίες.
« Παναθηναϊκοί.
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
Κύκλος.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Ομάδα: Τέχνη & Πολιτισμός
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τροφικά επίπεδα των ειδών ψαριών
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Διαχείριση Τεχνικών Έργων
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Βασικές Έννοιες.
Αναπαραγωγική φυσιολογία άρρενος Αναπαραγωγική φυσιολογία θήλεος
Βερολίνο-Το νησί των μουσείων/ Museumsinsel in Berlin
Τριήρης Η τριήρης ήταν ταχύτατο αρχαίο κωπήλατο πολεμικό πλοίο, δηλαδή ένα είδος γαλέρας, με τρεις σειρές κωπηλάτες (όχι πάντα και τρεις σειρές κουπιά),
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ: Μια ιστορία Τέχνης
Δομή και Ύλη του μαθήματος Οδηγίες συγγραφής εργασιών
Στερεοτυπες αντιληψεις για τα δυο φυλα ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ
Dali Ο Σαλβαδόρ Νταλί (πλήρες όνομα: Salvador Felip Jacint Dalí Domènech Γεννήθηκε 11 Μαϊου 1904 και πέθανε 23 Ιανουαρίου Καταγόταν από τις Φιγέρες.
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΡενΕ ΓκοσιΝΙ-Ζαν Ζακ ΣανπΕ
Κεφάλαιο Δεύτερο Η Ευρώπη του Μεσαίωνα
‘fight’ to ‘go’.
480 π .Χ . Βιέννη, Kunsthistorisches Museum
Συμβολή κυμάτων.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 1ο
ΓΥΝΑΙΚΑ: ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ…
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΠΑΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΛΠ-ΔΠΧΠ.
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ
EL Greek.
Οικολογία της συμπεριφοράς των Πρωτευόντων ΙΙ
ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ.
Ιστορίες για ήρωες και τέρατα
Κόπανου Μαρία Κιώρη Έλενα Τσιάντα Ελένη
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ( )
Ο Μ. Αλέξανδρος σε έργα τέχνης της Δύσης
الكيــمــيــــــــــــاء
Καναδάς.
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 1ο
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΙ Μητράκας Π. Λάμπρος MD, MSc, PhD Ουρολόγος, FEBU
Οδηγίες συγγραφής εργασιών
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ
J. Bruner: η διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
Η γεωπολιτική θεώρηση των διεθνών σχέσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ

Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ

Ζαν Φρανσουά Μιγέ

Μιγέ, Ο Λιχνιστής, 1848 (Μουσείο Λούβρου, Παρίσι)

Μιγέ,Νεαρή Βοσκοπούλα, 1863, (Μουσείο Ορσέ, Παρίσι)

Μιγέ, Βοσκοπούλα στην άκρη του δάσους, 1856 (Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης, Νέα Υόρκη)

Μιγέ, Σταχολογήτρες/Σταχομαζώχτρες, 1857 (Μουσείο Ορσέ, Παρίσι)

Μιγέ, The Angelus, 1857 (Μουσείο Ορσέ, Παρίσι)

Μιγέ, Κυνηγώντας πουλιά τη νύχτα, 1874 (Μουσείο Τέχνης Φιλαδέλφειας, Φιλαδέλφεια)

Μιγέ, Μαντρί στο φεγγαρόφωτο, 1856-1860 (Μουσείο Τέχνης Walters, Βαλτιμόρη)

Μιγέ, Η Φουρνάρισσα, 1854 (Kröller-Müller Museum, Όττερλο, Ολλανδία)

Μιγέ, Συγκομιδή πατάτας, 1855 (Μουσείο Walters, Βαλτιμόρη)

Μιγέ, Η Υφάντρια (Μουσείο Λούβρου, Παρίσι)

Μιγέ, Σπορείς πατάτας, 1861 (

Μιγέ, Το κορίτσι με τις χήνες, 1863 (Μουσείο Τέχνης Walters, Βαλτιμόρη)

Γκυστάβ Κουρμπέ

Κουρμπέ, Άντρας με πίπα,(αυτοπροσωπογραφία) 1848-1849 (Μουσείο Φαμπρ, Μονπελιέ)

Κουρμπέ, Δεσποινίδες στην άκρη του Σηκουάνα, 1856 (Petit Palais, Παρίσι)

Κουρμπέ, Το κύμα, 1869, (Μουσείο Καλών Τεχνών Λυόν, Λυόν)

Κουρμπέ, Κηδεία στο Ορνάν, 1849-1850 (Μουσείο Ορσέ, Παρίσι)

Κουρμπέ, Εργάτες που σπάζουν πέτρες, 1849 (Καταστράφηκε στους βομβαρδισμούς της Δρέσδης το 1945)

Κουρμπέ, Το Εργαστήρι του Καλλιτέχνη, 1855 (Μουσείο Λούβρου, Παρίσι)

Κουρμπέ, Η Αιώρα, 1844

Κουρμπέ, Αγρότες που επιστρέφουν από την αγορά, 1850

Κουρμπέ, Οι Κοσκινίστρες σιταριού, 1854 (Μουσείο Καλών Τεχνών, Νάντη)

Κουρμπέ,Η συνάντηση ή «Καλημέρα σας Κύριε Κουρμπέ», 1854 (Μουσείο Φαμπρ, Μονπελιέ)

Κουρμπέ, Γυναίκα με άσπρες κάλτσες, π. 1861

Κουρμπέ, Η Πέργκολα, 1862 (Μουσείο Τολέντο, Οχάιο)

Κουρμπέ, Ο Ύπνος, 1866 (Πτι Παλαί, Παρίσι)

Κουρμπέ, Φονείς ελαφιών, 1867

Κουρμπέ, Η Λουόμενη, 1868 (Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης, Νέα Υόρκη)

Κουρμπέ, Η προέλευση του κόσμου, 1866 (από το 1995 στο Μουσείο Ορσέ, Παρίσι)

Κουρμπέ, Αυτοπροσωπογραφία, 1843-1845 (ιδιωτική συλλογή)

Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΟΙ ΠΡΟΡΑΦΑΗΛΙΤΕΣ Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΟΙ ΠΡΟΡΑΦΑΗΛΙΤΕΣ

Γουίλιαμ Χαντ

Χαντ, Ο μισθωμένος βοσκός, 1851 (Πινακοθήκη Τέχνης, Μάντσεστερ)

Χαντ, Οι αγγλικές ακτές μας, 1852 (Πινακοθήκη Τέιτ, Λονδίνο)

Χαντ, Η αφυπνιζόμενη συνείδηση, 1853 (Πινακοθήκη Τέιτ, Λονδίνο)

Χαντ, Το Φως του κόσμου, 1851-1853 (Πινακοθήκη Τέχνης Μάντσεστερ)

Χαντ, Η Σκιά του Θανάτου, 1873 (Πινακοθήκη Τέχνης Μάντσεστερ)

Χαντ, Ισαβέλλα και γλάστρα με βασιλικό, 1868 (Πινακοθήκη Laing, Νιουκάστλ)

Τζον Μιλλαί

Μιλλάι, Μαριάνα, 1851 (Τέιτ, Λονδίνο)

Μιλλαί, Ο Χριστός στο σπίτι των γονιών του, 1849-1850, (Τέιτ, Λονδίνο)

Μιλλαί, Ένας Ουγενότος την Ημέρα του Αγίου Βαρθολομαίου, 1852 (ιδιωτική συλλογή)

Μιλλαί, Οφηλία, 1852 (Τέιτ, Λονδίνο)

Μιλλαί, Η εντολή αποφυλάκισης 1746, 1852 (Τέιτ, Λονδίνο)

Μιλλαί, Η επιστορφή του περιστεριού στην Κιβωτό, 1851 (Μουσείο Ασμόλιαν, Οξφόρδη)

Μιλλαί, Το τυφλό κορίτσι, 1856 (Μουσείο και Πινακοθήκη Μπέρμιγχαμ)

Γκάμπριελ Ροσέτι

Ροσέτι, Το όνειρο της μέρας, 1880 (Μουσείο Βικτώρια και Άλμπερτ, Λονδίνο)

Ροσέτι, Περσεφόνη, 1874 (Τέιτ Λονδίνο)

Ροσέτι, Bocca Baciata, 1859 (Μουσείο Καλών Τεχνών Βοστόνης)

Ροσέτι, Η παιδική ηλικία της Παρθένου Μαρίας, 1849 (Τέιτ, Λονδίνο)

Ροσέτι, Ο Ευαγγελισμός, 1850 (Τέιτ, Λονδίνο)

Ροσέτι, Η ευλογημένη δεσποινίς, 1875-1878 (Μουσείο Τέχνης Φογκ, Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, Μασαχουσέτη)

Ροσέτι, Found, 1854-1855 και 1859-1881 (Μουσείο Τέχνης Delaware)

Ροσέτι, Lady Lilith, 1867 (Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης, Νέα Υόρκη)