} } Ιμπρεσιονισμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλοντ Μονέ (Claude Oscar Monet)
Advertisements

Εικαστικές δραστηριότητες σε τέσσερα κάστρα
Συναισθήματα.
Συνθετική Εργασία «Η Ελιά»
Εντγκάρ Ντεγκά (Edgar Degas)
Βρούζη Αγγελική Μακρίδης Οδυσσέας Μάλλιου Αγγελική Μαστοράκης Γιώργος
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Pablo Picasso - Giorgio Vasari - Πρόδρομοι της Ιστορίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΣΕΛΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ  Ν Νοέμβριος Μάρτιος 2014  « Όλοι μαζί φίλοι καλοί, όλοι μαζί πιο δυνατοί » ‘
ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ!!! ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ – ΚΑΡΑΤΖΕΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΛΑΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΜΗΜΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ «ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΚΕΡΜΑΤΑ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΠΑΠΑΔΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΜΗΜΑ Β2.
Τέχνη είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να συναγωνιστούμε την ομορφιά των λουλουδιών, χωρίς ποτέ να το κατορθώνουμε. Μ. Σαγκάλ Η τέχνη είναι ένα ψέμα που μας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.1: Ζωγραφική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης Ο Φασισμός έρχεται πρώτα για τους άλλους και έπειτα για όλους 27 Ιανουαρίου Ημέρα Μνήμης Επιμέλεια Τσομπανίδου Ξανθίππη ΠΕ01.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΛΕΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΜΑΤΑΚΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΔΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ευρωπαϊκός Πολιτισμός Έλενα Τασίου Στ’ ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
Αναγεννησιακή Τέχνη Ξεκίνησε κατά τον 15ο αιώνα, στη Φλωρεντία. Τα έργα έχουν θέματα κυρίως από τη Βίβλο, την Ελληνική και Ρωμαϊκή μυθολογία, την ιστορία,
 Με τον όρο Τέχνες εννοείται η ανθρώπινη δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στις ανθρώπινες αισθήσεις, διεγείροντας.
Έπιμέλεια : Μαρία Γεωργακούλια - φιλόλογος
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
O Πιερ Ωγκyστ Ρενουaρ Pierre Auguste Renoir
ΟΜΑΔΑ 1 Γ1 (2).
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
Εξερευνώ την Ελλάδα Θέμα: ΑΙΓΑΙΟ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
Η Φυσικοθεραπεία στην εγκαυματική νόσο
ΔΕΠ-Υ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα
Τι είναι η «γλωσσική στροφή» στη θεωρία;
Η Σχολή της Μπαρμπιζόν (Barbizon)
Ραφαήλ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Κλασικισμός ..εισαγωγικά.
ΟΜΑΔΑ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΘΕΜΑ: ΡΕΥΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Ενότητα # 8: ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
Ψηφιακό συμπιεσόμετρο κινητήρων Diesel ναυτικού τύπου
ΦεδεΡΙκο ΓκαρΘΙα ΛΟρκα
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ: Μια ιστορία Τέχνης
ΓΙΩΡΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Δ’1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Υπεύθυνος Καθηγητής: Καπετανάκης
H Αποκορύφωση και η αμφισβήτηση
ΓΑΛΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ.
ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΛΑΪΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ Β2.
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΟΣΚΑΡ ΚΛΩΝΤ ΜΟΝΕ.
Φρούτα και ζωγραφική.
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
Η Ναυμαχία της Ναυπάκτου
Ενότητα # 7: ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΑΣΙΑΣ
Οι 5 σημαντικότερες λίμνες της γης
Ταξίδι …. Φεβρουάριος 2017.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΗΣ ΕΚΛΑΜΨΕΙΣ ΗΛΙΑΚΕΣ ΚΗΛΙΔΕΣ
PROJECT Οι μαθήτριες: Αντριάνα Πλάκα Φιλιώ Κρίνου Βερόνικα Πρένγκα
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
Οι Φυσιοκράτες και ο Quesnay
ΟΜΑΔΑ.
1) Όταν λέμε ότι κάποιος λέει ψέματα επειδή είναι ψεύτης:
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σοφία Χαντζή.
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
Μεσογειακή διατροφή και μακροζωία
10 ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΒαρκοΥτα ΗλΕκτρα Β’1.
Η κοινωνία ενάντια στο Κράτος
Παρουσίαση του βιβλίου από τον Χάρη Φιλιππίδη Ε1’
Μεταγράφημα παρουσίασης:

} } Ιμπρεσιονισμός

Γενικότερα Ο ιμπρεσιονισμός είναι ρεύμα που αναπτύχθηκε στα τέλη του 19ου εως τις αρχές τους 20ου αιώνα. Ο όρος προέρχεται από το όνομα ενός πίνακα του Monet “Impresion, Soleil Levant” που παρουσιάστηκε το 1874 σε έκθεση στο Παρίσι. Οι ζωγράφοι ιμπρεσιονιστές χαρακτηρίζονται για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το χρώμα, το φως, τη σκιά και τις διαβαθμίσεις των χρωμάτων. Σημαντικοί ιμπρεσιονιστές ζωγράφοι ήταν o Renoir,ο Monet, ο Pissaro, ο Edgar Degas, κ.α.

Πιερ Ωγκύστ Ρενουάρ O Πιερ Ωγκύστ Ρενουάρ (Pierre Auguste Renoir) γεννήθηκε στις 25 Φεβρουαρίου 1841 στην πόλη Λιμόζ της Γαλλίας και πέθανε στις  3 Δεκεμβρίου 1919).Ήταν γιος του ράφτη Λεονάρ Ρενουάρ και της εργάτριας Μαρκερίτ. Ηταν Γάλλος ζωγράφος και εκπρόσωπος του ιμπρεσιονισμού. Ο Ρενουάρ επηρεάστηκε σημαντικά από τον Κλωντ Μονέ, πλησιάζοντας ολοένα και περισσότερο προς τον ιμπρεσιονισμό.

Κατά πολλούς το διάστημα 1870-1883 αποτελεί τη λεγόμενη ιμπρεσιονιστική περίοδο του Ρενουάρ.  Το 1874 συμμετείχε στην πρώτη έκθεση της ομάδας των ιμπρεσιονιστών. Τη δεκαετία του 1880, ο Ρενουάρ σταδιακά διαχωρίστηκε από τους υπόλοιπους ιμπρεσιονιστές. Ο Renoir αν και θα συνδεθεί στενά με τους ιμπρεσιονιστές και θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς αντιπροσώπους του κινήματος, ποτέ δεν θα αποδεχτεί απόλυτα αυτή την τάση. Πάντα θα στοχεύει στα επίσημα Σαλόνια της Ακαδημίας επιθυμώντας να κερδίσει την αποδοχή των ακαδημαϊκών.

Η κούνια (1876), ελαιογραφία  Η κούνια (1876), ελαιογραφία

Το πρόγευμα των βαρκάρηδων, 1880-1881

Το κορίτσι με το ποτιστήρι, 1876

Χορός στο Μουλέν ντε λα Γκαλέ, 1876

Συμμετείχαν: Κούτουλα Μαρία-Μαγδαληνή Μυλωνά Μαρία Ορτέντζιος Σωτήρης Παλληκαρίδη Χαρά Παλληκαρίδης Αλέξανδρος Τσολάκη Ιοκάστη Τμήμα: Α5 Έτος:2015-2016 Βιβλιογραφία https://el.wikipedia.org