ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 502 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 166 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 18 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 185 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 129 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 62 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 238 Έρευνα έτους 2005
Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 198 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 475 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών Βάση: 160 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών Βάση: 17 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 175 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 119 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 58 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 226 Έρευνα έτους 2005
Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών Βάση: 187 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 496 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 163 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 18 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 184 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 127 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 61 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 237 Έρευνα έτους 2005
Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 194 Έρευνα έτους 2005
Κύρια Συμπεράσματα (1) Καθοριστικοί παράγοντες υιοθέτησης ΤΠΕ Θα επέτρεπε τη ευκολότερη διάχυση και ανάλυση πληροφοριών Θα βελτίωνε την εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας Τα οφέλη για την επιχείρηση από την απόφαση υιοθέτησης ΤΠΕ ήταν ολοφάνερα στα Στελέχη της επιχείρησης Υπήρχαν υψηλά τηλεπικοινωνιακά κόστη Έρευνα έτους 2005
Μη επαρκής αριθμός προμηθευτών/αγοραστών Κύρια Συμπεράσματα (2) Εμπόδια online προμηθειών/πωλήσεων Μη επαρκής αριθμός προμηθευτών/αγοραστών Αβεβαιότητα ασφάλειας των συναλλαγών Ακαταλληλότητα Α΄ υλών/προϊόντων για online προμήθεια Ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους επιχείρησης Έρευνα έτους 2005