ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΈΝΑ CHAT ΔΙΚΟ ΜΑΣ ONLINE ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΌΛΑ ΔΩΡΕΑΝ.
Advertisements

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2011 – ΓΕΛ ΔΙΟΝΥΣΟΥ Συντονίστριες: Ειρ. Χλέντζου – Μ. Φλώρου.
Ενημέρωση για φοιτητές/τριες
Μαθαίνοντας βιωματικά την ιστορία του Αρκαδιού: Το διαδικτυακό κυνήγι θησαυρού γνώσεων Καψάσκη Αγγελική "Πες μου και θα ξεχάσω. Δείξε μου και μπορεί να.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανοιχτά δεδομένα στη δημόσια υγεία Το παράδειγμα των ΗΠΑ και η προστιθέμενη αξία του για την Ευρωπαϊκή Ένωση Εβίκα Καραμαγκιώλη, Ελένη-Ρεβέκκα Στάιου,
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Myschool ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Δημήτριος Θεοδωρίδης Δρ Φυσικός) Δέσποινα Παπαδοπούλου Δρ Χημικός)
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Το Marketing Β΄.
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
για τη Σχολική Καινοτομία
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Project: Εθισμός στο Internet
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
Σχεδιασμός e-learning – Παιδαγωγική διάσταση
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 2016/679 ΕΕ (GDPR)
بسم الله الرحمن الرحيم.
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Συστήματα ασφαλείας από τους ειδικούς
Αντιπαρασιτικά σκύλων σε εκπληκτικές τιμές
Ηλεκτρονικό κατάστημα Είδη πάρτυ – ιδέες για παιδικά πάρτυ
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
President Elect Training Seminar
Online shop με κοσμηματα για τον ανδρα, τη γυναικα και το παιδι
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 502 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 166 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 18 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 185 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 129 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 62 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 238 Έρευνα έτους 2005

Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 198 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 475 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών Βάση: 160 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών Βάση: 17 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 175 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 119 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 58 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών; Βάση: 226 Έρευνα έτους 2005

Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών Βάση: 187 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 496 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 163 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 18 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 184 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 127 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 61 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 237 Έρευνα έτους 2005

Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων; Βάση: 194 Έρευνα έτους 2005

Κύρια Συμπεράσματα (1) Καθοριστικοί παράγοντες υιοθέτησης ΤΠΕ Θα επέτρεπε τη ευκολότερη διάχυση και ανάλυση πληροφοριών Θα βελτίωνε την εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας Τα οφέλη για την επιχείρηση από την απόφαση υιοθέτησης ΤΠΕ ήταν ολοφάνερα στα Στελέχη της επιχείρησης Υπήρχαν υψηλά τηλεπικοινωνιακά κόστη Έρευνα έτους 2005

Μη επαρκής αριθμός προμηθευτών/αγοραστών Κύρια Συμπεράσματα (2) Εμπόδια online προμηθειών/πωλήσεων Μη επαρκής αριθμός προμηθευτών/αγοραστών Αβεβαιότητα ασφάλειας των συναλλαγών Ακαταλληλότητα Α΄ υλών/προϊόντων για online προμήθεια Ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους επιχείρησης Έρευνα έτους 2005