ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Το παιχνίδι των πράξεων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
Στην τάξη μου.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
ΑΕΠΠ 3ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα
Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών
Προπονούμαι στην προπαίδεια
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
1 Χ 9 = 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 =
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΛΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα

Α΄ ΦΑΣΗ 1. Ο/η δάσκαλος/α διαβάζει δυνατά, αργά και καθαρά το πρόβλημα. (Βοηθά στην καλύτερη κατανόηση, γιατί τονίζει τα βασικά σημεία του προβλήματος.)

Α΄ ΦΑΣΗ 2. Οι μαθητές διαβάζουν το πρόβλημα μόνοι τους προσεχτικά. (Βοηθά τους οπτικούς τύπους στην καλύτερη κατανόηση.)

Α΄ ΦΑΣΗ 3. Ζητώ από τους μαθητές να πουν το πρόβλημα με δικά τους λόγια. (Βοηθά τους ακουστικούς τύπους και τους μαθητές που έχουν δυσκολία στην ανάγνωση.)

Α΄ ΦΑΣΗ 4. Ζητώ από τους μαθητές να πουν τα γνωστά και άγνωστα στοιχεία του προβλήματος.

Α΄ ΦΑΣΗ 5. Καταγράφω στον πίνακα τα γνωστά και άγνωστα στοιχεία.

Α΄ ΦΑΣΗ 6. Ζωγραφίζω το πρόβλημα με τη βοήθεια των μαθητών.

Α΄ ΦΑΣΗ 7. Αποφασίζουν ποιες πράξεις θα κάνουν. Προτείνουν τρόπους. Εκτελούν τις πράξεις με προσοχή.

Α΄ ΦΑΣΗ 8. Απαντούν στις ερωτήσεις του προβλήματος.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Τετράδιο Εργασιών τεύχος γ΄ σελίδα 17 πρόβλημα στ ( ενότητα 5). Η γιαγιά έφτιαξε χαλβά. Γέμισε κάθε πιατέλα με 18 κομμάτια. Πόσα κομμάτια έφτιαξε αν γέμισε 3 πιατέλες;

ΠΙΝΑΚΑΣ πιατέλες Κομμάτια χαλβά 1 18 (γνωστό) 3 ; (άγνωστο)

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ

Η γιαγιά έφτιαξε 54 κομμάτια χαλβά. ΛΥΝΩ Α. Θα κάνω πρόσθεση 18 + 18 + 18 =54 κομμάτια χαλβά Β. Θα κάνω πολλαπλασιασμό 3 x 18 = 54 κομμάτια χαλβά Απάντηση: Η γιαγιά έφτιαξε 54 κομμάτια χαλβά. Οι μαθητές αντιγράφουν όλη την πορεία επίλυσης του προβλήματος στο τετράδιο.

Β΄ ΦΑΣΗ 1. Διαβάζω το πρόβλημα. 2. Το διαβάζουν μόνα τους. 3. Το λένε με δικά τους λόγια. 4. Συζητάμε τα γνωστά και άγνωστα στοιχεία. 5. Αποφασίζουν μόνα τους ποιες πράξεις θα κάνουν. 6. Εκτελούν τις πράξεις. 7. Γράφουν την απάντηση.

Γ΄ ΦΑΣΗ Οι μαθητές διαβάζουν μόνοι τους το πρόβλημα και στη συνέχεια το λύνουν χωρίς βοήθεια του δασκάλου.

ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΚΑΔΩΝ 6 + 2 = 1 + 3 = 36 + 3 = 26 + 2 = 41 + 3 = 22 + 6 = 36 + 2 = 91 + 3 = 54 + 5 =

ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΚΑΔΩΝ 4 – 2 = 7 – 3 = 37 – 6 = 24 – 2 = 27 – 3 = 48 – 3 = 74 – 2 = 57 – 3 = 59 – 5 =

42 + ___= 48 46 - ___= 41 82 + ___ = 88 35 + ___ =39 79 - ___ =72 99 - ____ =91 72 + ___ =79 55 - ___ =52 63 + ____ =69 51 + ___ =58 67 -___ =64 79 - ____ =72

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΚΑΔΑ 44 + _ = 50 47 + _ = 50 54 + _ =60 16 + _ = 20 26 + _ =30 88 + _ =90 57 + _ = 60 35 + _ = 40 67 + _ = 70

ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΔΑ 40 – 3 =___ 80 – 3 =___ 70 – 5 =____ 50 – 4 =___ 60 – 2 = ___ 80 – 8 =____ 90 – 6 =___ 100 – 7 =___ 50 – 9 =____ 30 – 7 =___ 20 – 8 =____ 60 – 6 =____

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 20 + 10 = 30 + 30 = 23 + 20 = 46 + 30 = 26 + 21 = 52 + 36 = 14 + 14 = 22 + 22 = 16 + 16 = 18 + 18 = 70 + 23 = 60 + 18 = 52 + 18 = 64 + 6 = 27 + 13 = 31 + 19 = 35 + 15 = 27 + 26 = 18 + 14 = 10 +___= 54 20 +___ =46 32 + ___=72 15 + ___= 45 26 + ___ =66 3 + ___ =40 9 + ___ =30 19 + ___ =50 27 + ___ =40 100 = 80 +___ 100 = 50 +___

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 50 – 20 = 60 – 40 = 75 – 10 = 84 – 40 = 77 – 33 = 56 – 24 = 44 – 14 = 100 – 5 = 80 – 5 = 60 – 5 = 70 – 6 = 50 – 4 = 40 – 3 = 20 – 8 = 48 – 5 = 59 – 6 = 66 – 6 = 72 - __ = 63 56 - __ = 49 100 - ___ =77 80 - ____ =59 69 - ____ =39 75 - ____ =45 82 – 16 = 54 – 15 = 85 – 5 =

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ