Project.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Συμβολή της Τέχνης στην Εκπαίδευση
Advertisements

Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
Στόχος της επίσκεψης  Ήταν να πάρουμε μια άποψη από μέρους της εκκλησίας στο ερώτημα τί είναι ποιότητα ζωής και ταυτόχρονα να ασκηθούμε.  Ο άνθρωπος.
SN 1987A Παρουσίαση Ερευνητικής Πρότασης. 1. Υπερκαινοφανείς Ορισμένοι αστέρες κατά το τέλος της ζωής τους (αφού κάψουν όλο το υδρογόνο που περιέχουν)
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΥ 19ΟΥ ΚΑΙ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ &ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤ’ ΕΞΑΜΗΝΟΥ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΔΙΔΑΣΚΩΝ κος Σ.ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
Τζόγος Περιεχόμενα: Γενικά Είδη τυχερών παιχνιδιών
Στοιχεία Βιβλιοθήκης. Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Κέρκυρας δραστηριοποιείται στο νησί της Κέρκυρας από το Πολύτιμες συλλογές έχουν κατά καιρούς φιλοξενηθεί.
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Από τους μαθητές: Υπεύθυνος καθηγητής: Θάνος Μπαξεβάνης Στέφανος Καραμπέτσας Κωνσταντίνος Σώζος Θεοδώρα Καλιακάτσου Σχολική χρονιά: Ελευθερία Αργυρίου.
3Ο ΓΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Μαθηματικά και Καθημερινότητα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
FACEBOOK ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΔΑΜ ΒΙΚΥ ΒΙΟΛΙΝΤΖΗ. Το Facebook είναι ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Μαθηματικά και Κινηματογράφος
ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Πρόκειται για την εκπαιδευτική τεχνική, όπου τα παιδιά κατανεμημένα σε ομάδες εργασίας, ανταλλάσσουν εμπειρίες ή εκπονούν ασκήσεις με σκοπό.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Βιολογία Γυμνασίου.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Α΄ τετραμήνου
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ερευνητική εργασία (Project)
Μαρίελλα Αναστασιάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Project 4 Εξερευνώντας γειτονιές της πόλης Η Εβραϊκή συνοικία
Ένα σύντομο κόμικ με θέμα τις ταινίες
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project

Μαθηματικά και 7η τέχνη Α΄ Λυκείου- Α΄ τετραμήνου Καθηγητής: Καραμπέτσας Στέφανος Ομάδα: ρίζα 23 Μαθήτριες: Ζουγκράβ Μαρία Μακρή Έλενα

Εισαγωγή Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με τα μαθηματικά και την 7η τέχνη, η οποία αντιστοιχεί στον κινηματογράφο. Πιο συγκεκριμένα θα παρουσιάσουμε το πώς εμπλέκονται τα μαθηματικά στην ταινία 21 blackjack.

Ερωτήματα Τη στιγμή που ακούσαμε για το θέμα της εργασίας μας “Μαθηματικά και 7η τέχνη “, δημιουργήθηκαν στην ομάδα μας τα εξής ερωτήματα: Πώς σχετίζονται τα μαθηματικά με την 7η τέχνη ? Πότε έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του ο κινηματογράφος ? Ποιος είναι ο σκοπός των μαθηματικών στις ταινίες ? Το μυστήριο των μαθηματικών και η ιστορία τους.

21 Blackjack

Ο 21χρονος Ben Campbell, φοιτητής στο MIT, ονειρεύεται μια θέση στην ιατρική σχολή του Harvard. Παρ’ όλο που γίνεται αποδεκτός, το πρόβλημα είναι πως χωρίς την πολυπόθητη υποτροφία η απόσταση από το όνειρο απέχει 300.000 δολάρια, όσα και τα δίδακτρα. Η οικονομική του κατάσταση όμως δεν του επιτρέπει να αντεπεξέλθει αυτό το χρηματικό ποσό.

Όταν όμως οι μαθηματικές του δυνατότητες υποπέσουν στην αντίληψη του καθηγητή του Micky Rosa, θα δεχτεί μια πρόταση για συμμετοχή στην μυστική ομάδα χαρτοπαιξίας νεαρών φοιτητών, της οποίας αρχηγός είναι ο ίδιος ο καθηγητής.

Ο Ben αρχικά αρνείται λόγω της προαγωγής που του προσφέρθηκε στην δουλειά του, τελικά όμως, επηρεασμένος από την συζήτηση που είχε με την Jill, δέχεται!

Αφού γίνεται μέλος της ομάδας, ξεκινάει την εκπαίδευση, η οποία περιλαμβάνει το μέτρημα των καρτών και τον χωρισμό της ομάδας σε δυο γκρουπ.

Έτσι όλοι μαζί θα πρέπει, σύμφωνα με το σχέδιο, να κερδίσουν τεράστια ποσά, χωρίς να τους υποπτευθεί ο Cole Williams…

Το Μπλακ-τζακ (Blackjack), επίσης γνωστό και ως εικοσιμία, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τυχερά παιχνίδια  στον κόσμο. Μεγάλο μέρος της δημοτικότητάς του οφείλεται στο γεγονός ότι συνδυάζει την τύχη με τις ικανότητες του παίκτη. Είναι πολύ γνωστό άλλωστε το card counting, δηλαδή η τεχνική που αναπτύσσουν ορισμένοι παίκτες του μπλακτζακ, σύμφωνα με την οποία, παρατηρώντας ποια φύλλα έχουν περάσει, ποντάρουν ανάλογα και αποκτούν με αυτόν τον τρόπο το πλεονέκτημα έναντι του καζίνο. Πρόγονος του Μπλακ-τζακ ήταν το vingt-et-un (εικοσιένα), η προέλευση του οποίου ήταν τα γαλλικά καζίνο του 1700 και δεν περιείχε το μπόνους 3 προς 2 για την εικοσιμία με 2 φύλλα.

Επίλογος Συμπεραίνουμε ότι τα μαθηματικά λαμβάνουν θέση στην καθημερινότητα μας και έχουν ιδιαίτερη σημασία ακόμα και έξω από τις ασκήσεις του βιβλίου. Πολλές επίσης είναι οι φορές που τα χρησιμοποιούμε χωρίς καν να το καταλαβαίνουμε.

THE END