PROJECT ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ-2ο ΕΠΑΛ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
Αναστασιάδης Αντώνιος 1 Ερευνητική Εργασία 1η 1η 1η 1η Ομάδα ΝΤΟΥΣΝΙΚΟΥ Μανώλης ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Γιάννης ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Παναγιώτης ΜΙΚΡΟΠΟΥΛΟΣ Μιχάλης ΠΕΤΣΙΑΝΗΣ.
Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων σχετικά με την Κατανάλωση Μανιταριών Ο μαγικός Κόσμος των Μανιταριών ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ 2011 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
 Τρόφιμα  Κατασκευές  Μαστορέματα-καλλιέργειες.
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
fngfgnfnfngkgkfk ΝΙΚΟΣ Δ2 109 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Φώτης Ελευθερία ΤΜΗΜΑ Δ3.
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PROJECT 2014-15 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ-2ο ΕΠΑΛ 1)Σχηματισμούς ομάδων-Προγραμματισμός δράσεων 2)Δημιουργία ερωτηματολογίων (Ερωτηματολ.)

2o ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:15-10-2014 ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECΤ ΥΛΙΚΟ:ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΟΧΟΣ:ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ 1. Είστε από την Καρδίτσα ή από κάποιο χωριό της Καρδίτσας;;……………………...................................... 2. Μαγειρεύετε παραδοσιακά..;; ΝΑΙ / ΟΧΙ 3.Μαγειρεύεται σαπανίσια ή καμπίσια;; ΣΑΠΑΝΙΣΙΑ / ΚΑΜΠΙΣΙΑ 4.Ποια παραδοσιακή συνταγή θα μας προτείνατε ;……………………………………………………………. 5. Ποια παραδοσιακή συνταγή είναι εύκολη κατά τη γνώμη σας;;……………………………………………. 6.Ποιές συνταγές μαγειρεύατε στα παλιά χρόνια;; ………………………………………………………………………………………………………………….. 7.Θα μπορούσατε να μας πείτε μια συνταγή που τη μαγειρεύατε στα παλιά χρόνια αλλά και σήμερα;;;……………………………………………………………………...................................................... 8.Ποιο είναι το παραδοσιακό φαγητό που φτιάχνατε πιο συχνά …………………………………………………………………………………………………………………. 9. Ποιο ήταν το αγαπημένο παραδοσιακό φαγητό των παιδιών σας: …………………………………………………………………………………………………………………. 10. Ποιο ήταν το αγαπημένο σας παραδοσιακό γλυκό: …………………………………………………………………………………………………………………. 11.Υπάρχουν παραδοσιακά φαγητά και γλυκά που φτιάχνετε σε συγκεκριμένες κοινωνικές εκδηλώσεις ή γιορτές (Χριστούγεννα ,Πασχα,Γάμοι,κτλπ.) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 12.Τι πίτες φτιάχνετε συνήθως στις γιορτές; ………………………………………………………………………………………………………………… ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!!! 

3)Συνεντεύξεις- ερωτηματολόγια στην λαϊκή αγορά 4)Επεξεργασία δεδομένων-συγκέντρωση αποτελεσμάτων 5)Αναζήτηση συνταγών στο διαδίκτυο

6)Μεταφορά συνταγών σε power point

7) Δημιουργία Εξώφυλλου – Οπισθόφυλλου

8) Μετατροπή όλων των αρχείων σε pdf μορφή. 9)Εξοικείωση με την εφαρμογή JOOMAG https://www.joomag.com 10)Τελική μορφή του οδηγού μαγειρικής (link) https://www.joomag.com/Backend/ControlPanel/MagazineWizard/Magazine/magazine.php?UID=M0617851001421280906

Συγγραφική ομάδα: 1. Ασπιώτης Χρήστος 2. Γκιόνη Σαμπρίνα 3. Διαμαντόπουλος Βασίλης 4. Ζαμπούρα Χρύσα 5. Καλογεράκης Γιώργος 6. Καλογράνα Χριστίνα 7. Κολοβός Κώστας 8. Κοτρώτσιος Νίκος 9. Κότζα Αρτιόλα 10. Λιάκου Ελένη 11. Ντηλιάς Φώτης 12. Πλακιάς Γιάννης 13. Χριστοδούλου Κατερίνα Συντάκτρια: Κρικώνη Αθανασία