ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι ο προγραμματισμός
Advertisements

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
5η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 29 Σεπτ 2005 Δημιουργία Δυναμικών Ιστοσελίδων με PHP και Dreamweaver MX Στυλιάδης.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Προγραμματισμός Η/Υ Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Τα θέματα μας σήμερα Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Υλικό και λογισμικό
Ίδιες αρχές λειτουργίας
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
Κεφάλαιο 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Καθηγητής: Σπύρος Ξουργιάς1 Η Έννοια του Προγράμματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ανάπτυξη αντίστοιχου αλγορίθμου.
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Προγραμματιζόμενοι Λογικοί Ελεγκτές (PLC’s) – Ladder diagram
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΣΥΝΟΛΑ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
Γιώργος Μαγουλάκης Εξάμηνο: Εαρινό 2015 ΤΕΙ Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό Μέρος 3 ο Προγραμματιστικά περιβάλλοντα § 6.7.
ΚΕΦ 6 ο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ (ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ - ΔΕΔΟΜΕΝΑ) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΥΣΗΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
AppInventor
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Εργαστήριο 9 : Scratch (Μέρος 9_Β) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗ C
3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
Ηλεκτρονικό Βιβλίο Συνταγών για Mobile Συσκευές
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Μια μικρή ιστορία, όχι και τόσο επιστημονική, από τη Γλώσσα Μηχανής μέχρι τις σύγχρονες Γλώσσες Προγραμματισμού Κάθε ηλεκτρονική συσκευή, όπως ένας Υπολογιστής, που περιέχει ολοκληρωμένα κυκλώματα (chips) επεξεργασίας και ελέγχου (Επεξεργαστές - CPUs), μπορεί να προγραμματιστεί για να εκτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες. Αν το δούμε λίγο πιο σωστά θα πρέπει να πούμε ότι ο επεξεργαστής της συσκευής μπορεί να προγραμματιστεί. Πράγματι αυτού του τύπου τα chips κατασκευάζονται έτσι ώστε να δέχονται συγκεκριμένα σετ εντολών. Τα προγράμματα, δηλαδή οι οδηγίες του τι ακριβώς και πότε θα κάνει η CPU, άρα και η συσκευή, γράφονται με τη χρήση ειδικών γλωσσών προγραμματισμού. Οι επεξεργαστές δέχονται εντολές σε ακολουθίες από 0 και 1 (δυαδικό σύστημα) και η γλώσσα που προκύπτει, επειδή απευθύνεται άμεσα σε αυτούς και το υλικό της συσκευής, λέγεται Γλώσσα Μηχανής. Οι γλώσσες μηχανής έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πολύ γρήγορες μιας και απευθύνονται άμεσα στον επεξεργαστή, αλλά είναι πολύ δύσκολες στην εκμάθηση και χρήση τους επειδή όλες οι “λέξεις” τους είναι συνδυασμοί από 0 και 1.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Παράδειγμα προγράμματος σε γλώσσα μηχανής (machine language )

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Σαν να μην έφτανε αυτό με τις λέξεις – εντολές σε 0 και 1, κάθε οικογένεια επεξεργαστών έχει το δικό της σετ εντολών και τη δική της αρχιτεκτονική και θέλει τη δική της γλώσσα μηχανής (την παρέχει ο κατασκευαστής της) και η κατάσταση γίνεται δυσκολότερη. Για να ξεπεραστεί αυτή η μεγάλη δυσκολία στην επικοινωνία με τους επεξεργαστές, αναπτύχθηκαν γλώσσες που έχουν σαν λεξιλόγιο συντομογραφίες αγγλικών λέξεων και πίσω από τις αυτές τις λέξεις ‘κρύβονται’ οι εντολές στο δυαδικό σύστημα. Αυτές οι γλώσσες λέγονται Συμβολικές Γλώσσες ή γλώσσες χαμηλού επιπέδου (γλώσσες assembly). Έτσι έχουμε πιο εύκολη εκμάθηση και χρήση, αλλά τελικά και αυτές, παρότι γρήγορες επειδή είναι πολύ κοντά στη γλώσσα μηχανής, είναι αρκετά δύσκολες και μάλιστα αφού έχουν περίπου ενσωματωμένη τη γλώσσα μηχανής, πρέπει πάλι να έχουμε μια assembly γλώσσα για κάθε διαφορετικό τύπο επεξεργαστή (κάθε assembly γλώσσα έχει έναν assembler που κάνει την μετατροπή σε γλώσσα μηχανής).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Σύγκριση γλώσσας μηχανής και γλώσσας assembly Και επειδή όλα αυτά είναι δύσκολα και επίπονα καταλήξαμε στις

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Γλώσσες Προγραμματισμού Υψηλού Επιπέδου που λειτουργούν ανεξάρτητα από τον τύπο και την αρχιτεκτονική του κάθε επεξεργαστή. Οι γλώσσες αυτές μοιάζουν πολύ με τις φυσικές μας γλώσσες έχοντας: αλφάβητο (τα σύμβολα που χρησιμοποιούν) λεξιλόγιο (οι λέξεις – εντολές τους) συντακτικό (οι κανόνες για τη δημιουργία “προτάσεων”) Όλες οι γλώσσες προγραμματισμού συνοδεύονται από εργαλεία που κάνουν τη ζωή των προγραμματιστών πιο εύκολη: έναν ειδικό κειμενογράφο για να γράφουμε το πρόγραμμά μας (πηγαίο πρόγραμμα (source program)) ένα μεταφραστικό πρόγραμμα που παράγει το αντικείμενο πρόγραμμα (object program) σε γλώσσα μηχανής, αφού γενικά το ελέγξει για συντακτικά λάθη και τελικά παράγεται το εκτελέσιμο πρόγραμμα για τις συσκευές μας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Έτσι προκύπτει ένα Περιβάλλον Ανάπτυξης Εφαρμογών για τη χρήση διαφόρων γλωσσών προγραμματισμού. Ανάλογα με το τι εφαρμογή θέλουμε να αναπτύξουμε διαλέγουμε και τη γλώσσα. Παραδείγματα γλωσσών: C, C++, Java, Phython, JavaScript, Matlab, Visual Basic.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Για τους επαγγελματίες προγραμματιστές έχουμε περισσότερα εργαλεία και μιλάμε για Ολοκληρωμένα Περιβάλλοντα Ανάπτυξης (Integrated Development Environment (IDE)). Για τους μαθητές, για τους αρχάριους προγραμματιστές οποιασδήποτε ηλικίας, για εσάς με λίγα λόγια έχουν προβλέψει και έχουν αναπτύξει τα πολύ φιλικότερα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια (blocks). Σαν το Scratch που έχω πλακίδια με τις εντολές και τα μετακινώ και τα ενώνω κατάλληλα και ξεχνώ όλα αυτά με τα πηγαία και τα αντικείμενα προγράμματα και τους compilers και την assembly.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Δεν γράφω κείμενο στην οθόνη, δεν ταλαιπωρούμαι με αυστηρότατους κανόνες σύνταξης των εντολών, δεν έχω να θυμάμαι πολλά πράγματα. Τα πλακίδια με τα χρώματά τους με βοηθούν, με καθοδηγούν.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Περιβάλλον Ανάπτυξης Εφαρμογών για Android smart phones Παρόμοιο εκπαιδευτικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια (blocks) είναι και το περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών App Inventor. Απευθύνεται σε αρχάριους αλλά και σε ερασιτέχνες προγραμματιστές που φιλοδοξούν να αναπτύξουν τις πρώτες τους εφαρμογές για συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android της Google. Το περιβάλλον του App Inventor χρησιμοποιεί το περιβάλλον ενός φυλλομετρητή (web browser), εξαιρουμένου του Internet Explorer. Η οθόνη είναι χωρισμένη βασικά σε δυο περιοχές: τον Σχεδιαστή (Designer). Εκεί ο χρήστης επιλέγει το πώς θα παρουσιάζεται η εφαρμογή του και τι συστατικά μέρη θα περιέχει. τον Συντάκτη πλακιδίων (Block Editor). Εκεί επιλέγονται και συνδυάζονται τα πλακίδια που θα καθορίσουν το πώς θα συμπεριφέρονται – αντιδρούν τα συστατικά μέρη της εφαρμογής του.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές Από τη Γλώσσα Μηχανής στα σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Περιβάλλον Ανάπτυξης Εφαρμογών για Android smart phones Θα δούμε αναλυτικότερα το περιβάλλον εργασίας του App Inventor στα προσεχή μαθήματα και να είστε σίγουροι ότι θα καταλάβατε πως λειτουργεί. Ευχαριστώ για την υπομονή σας Σταματάμε εδώ