Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια ιστορία που γράφτηκε
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Ο αριθμός 4 Αιμιλία Αριστείδου.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Η ΧΡΟΝΟΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ
ΑΜΑΛΙΑ ΤΣΑΚΙΡΗ Β6. Σε ένα μακρινό βασίλειο ήταν ένας βασιλιάς και μια βασίλισσα ως τώρα άτεκνοι. Λίγο καιρό μετά απέκτησαν ένα πανέμορφο κοριτσάκι και.
Η ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ Πωλίνα Συμεωνίδου Β 5. Σε ένα μακρινό βασίλειο ήταν ένας βασιλιάς και μια βασίλισσα ως τώρα άτεκνοι. Λίγο καιρό μετά απέκτησαν ένα πανέμορφο.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Η ομορφιά δεν είναι το παν
Εκπαιδευτικός Μαρία Δρένου
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
Το μαγικό χαλί Η ομάδα μας Μαριλή Μάριος Ορέστης Νίκος.
WWW. DENTAL-BLOG. GR Στέφανος Χριστοδουλίδης Παυλίνα Αλευροπούλου.
2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου
Α’-Β’ Δημοτικού ..
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Τα ΠΛΗΚΤΡΑ του πιανου Όταν το πιάνο εφευρέθηκε ως ένα μουσικό όργανο, είχε εντελώς διαφορετική όψη από ότι στις μέρες μας. Έβλεπες μόνον άσπρα πλήκτρα.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Ερμηνεία γελοιογραφίας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Κατασκευή καροτσιού μεταφοράς από χαλασμένα θρανία
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών
Προπονούμαι στην προπαίδεια
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Δ1 Ελiνα και Αναστασiα.
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr

Η μάγισσα Προσθετόλ θέλει να βάψει το κάστρο της Η μάγισσα Προσθετόλ θέλει να βάψει το κάστρο της. Θα την βοηθήσουν οι νυχτερίδες που έχουν σύνολο 3. Βρες ποιες είναι και κύκλωσέ τις. 1 και 2 3 και 2 1 και 1 2 και 1 3 και 0 0 και 2

Η μάγισσα Προσθετόλ πρέπει να πληρώσει τις νυχτερίδες για τη δουλειά που της έκαναν. Βοήθησέ την.Πόσα είναι όλα μαζί; και και και μας κάνουν και και μας κάνουν

και και μας κάνουν και μας κάνουν

Προσπάθησε και με διαφορετικούς τρόπους. Προσπάθησε και με διαφορετικούς τρόπους. Πάρε αυτές τις χάντρες και βάλε τις σε 2 ομάδες.

Χρησιμοποιήστε τις χάντρες σας για να φτιάξετε κι άλλα βραχιόλια! Χρησιμοποιήστε τις χάντρες σας για να φτιάξετε κι άλλα βραχιόλια! Οι νυχτερίδες ήταν τόσο καλές βοηθοί που αποφάσισα να φτιάξω βραχιόλια για να τις ευχαριστήσω . Θα με βοηθήσετε;