Οι ΚοινωνικογνωστικεΣ και ΚονστρουκτιβιΣτικεσ ΑποψειΣ για την ΜΑθηση Εργασια στο μαθημα τησ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ψυχολογιασ Ονοματα φοιτητων : Παυλακησ Στεφανοσ Ντουζασ Νικολαοσ
Οι κοινωνικεσ λειτουργιεσ τησ μαθησησ Οι τρεις κοινωνικές επιδράσεις που δέχονται οι μαθητές είναι οι εξής : Οι γονείς Οι συνομήλικοι Οι δάσκαλοι
Η κοινωνικη μαθηση και οι κοινωνικογνωστικεσ θεωριεσ Το έργο του Albert Bandura.
Μαθηση μεσω τησ παρατηρησησ των αλλων Τα τέσσερα στοιχεία που περιλαμβάνει είναι : Προσοχή Συγκράτηση Παραγωγή Κίνητρα και ενίσχυση
Παραγοντεσ που επηρεαζουν την μαθηση μεσω παρατηρησησ Αναπτυξιακή κατάσταση Κύρος και Ικανότητα του Προτύπου Εσωτερικές – Συμβολικές Συνέπειες Οι προσδοκίες Σχετικά με τα Αποτελέσματα Καθορισμός Στόχων Αυτό - αποτελεσματικότητα
Η μαθηση μεσω παρατηρησησ στη διδασκαλια Πέντε πιθανά αποτελέσματα της μάθησης μέσω παρατήρησης είναι τα εξής : Εστίαση της προσοχής Συντονισμός των ήδη μαθημένων συμπεριφορών Ενδυνάμωση ή χαλάρωση των αναστολών Διδασκαλία καινούργιων συμπεριφορών Αφύπνιση των συναισθημάτων
Αμοιβαιοσ ντετερμινισμοσ Τι είναι σύμφωνα με τον Bandura ο αμοιβαίος ντετερμινισμός ;
Κονστρουκτιβισμοσ και καταστασιακη μαθηση Οι κονστρουκτιβιστικές απόψεις για την μάθηση Οι δύο μορφές του κονστουκτιβισμού είναι οι εξής : Ο ψυχολογικός /ατομικός κονστρουκτιβισμός και Ο κοινωνικός κονστρουκτιβισμός
Πωσ δομειται η γνωση ; Τρεις ερμηνείες του ερωτήματος είναι : Τρεις ερμηνείες του ερωτήματος είναι : Εξωτερική κατεύθυνση Εσωτερική κατεύθυνση Ή και τα δύο
Κοινα χαρακτηριστικα των κονστρουκτιβιστικων προσεγγισεων Πολύπλοκα μαθησιακά περιβάλλοντα και αυθεντικές εργασίες Κοινωνική διαπραγμάτευση Πολλαπλές προσεγγίσεις και αναπαραστάσεις της ύλης Κατανοώντας την διαδικασία δόμησης της γνώσης Η κυριότητα του μαθητή πάνω στην μάθηση
Μαθηση μεσω διερευνησησ και επεξεργασιασ ενοσ προβληματοσ Τα παραδείγματα διερεύνησης χωρίζονται σε πέντε φάσεις : Φάση 1 : Προσανατολίζει τους μαθητές στο πρόβλημα Φάση 2 : Οργανώνει τους μαθητές για μελέτη Φάση 3 : Βοηθάει την ανεξάρτητη και την ομαδική έρευνα Φάση 4 : Αναπτύσσει και παρουσιάζει τεχνήματα και μέσω επίδειξης Φάση 5 : Αναλύει και αξιολογεί την διαδικασία της επίλυσης προβλημάτων
Μάθηση Μέσω της Επεξεργασίας ενός Προβλήματος Τι είναι η μάθηση μέσω της επεξεργασίας ενός προβλήματος ;
Διαλογοσ και διδακτικεσ συζητησεισ Γιατί χρησιμοποιείται ο διάλογος και τι είναι οι διδακτικές συζητήσεις ;
Τελοσ εργασιασ