A΄Τετράμηνο Η ιστορια του κινηματογράφου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
Ελεγκτικό Συνέδριο Προγραμματικές συμβάσεις Δήμων. Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα. Π. Παππίδας Πάρεδρος ΕλΣ Πάρεδρος ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Μεθοδολογία έρευνας και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου του θεολόγου.
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Κοινωνική έρευνα για άτομα με αναπηρίες. Αύξηση ποσοστών αναπηρίας την τετραετία σε Δικαιούχους Μειωμένου Εισιτηρίου της Περιφερειακής Ενότητας.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εμπορική Ιδιότητα Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
«Πολιτικές της Περιφέρειας Στ. Ελλάδος - Παρεμβάσεις Διαρθρωτικών Ταμείων και ΕΚΤ του Θ.Σ. 9 για την κοινωνική ένταξη των Ρομά» Ελισάβετ Πρέζα ΕΥΔΕΠ Στερεάς.
NERCO - Ν. ΧΛΥΚΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.Μ. ΟΜΙΚΡΟΝ Α.Ε. ΞΥΛΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α.Ε.
Ηγέτες της Αναπηρίας του Αύριο
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
Διεθνής Σύμβαση για τις Διεθνείς Πωλήσεις Κινητών Πραγμάτων, Βιέννη 11 Απριλίου 1980, ν. 2532/1997 §1. Υποκειμενικό πεδίο εφαρμογής (Άρθρο 1) 1. Μέρη.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Φιαλίδια Αερίου.
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Το βασικό ερώτημα:
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
H ΑΝΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 27Α ΚΦΕ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οδηγίες διατροφής για Παιδιά
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Η Σελήνη ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 2017.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Προαγωγή της ισότητας της κοινότητας LGBTI στην Ευρωπαϊκή Ένωση
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Απο τον φιλιππο β΄ στα Ελληνιστικα βασιλεια
מבנה האטום (היסודות ומבנה האטום)
Бор постулаттары. Сутегі тектес атом үшін Бор теориясы
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Өтілген материалдарға шолу
Αναπηρία και Παραολυμπιακοί Αγώνες
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΙ Μητράκας Π. Λάμπρος MD, MSc, PhD Ουρολόγος, FEBU
Сучасная беларуская мова
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Το αισθητήριο της όρασης
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

A΄Τετράμηνο Η ιστορια του κινηματογράφου Καθηγήτρια Παπαγιάννη Αριστέα

Ορισμός Ο κινηματογράφος, ή αλλιώς σινεμά, αποτελεί την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη, δίπλα στη γλυπτική, τη ζωγραφική, το χορό, τη λογοτεχνία, τη μουσική και την αρχιτεκτονική. Η λέξη «κινηματογράφος» επινοήθηκε από τον Λεόν Μπουλί και σήμαινε αρχικά τη μηχανή εκείνη η οποία είχε τη δυνατότητα να καταγράφει την κίνηση. Η αίσθηση της κίνησης που δημιουργείται όταν βλέπουμε μια ταινία βασίζεται στην εκμετάλλευση δύο οπτικών φαινομένων: το πρώτο είναι η διατήρηση της οπτικής εικόνας στον εγκέφαλο για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου μετά την προβολή της στο φακό του ματιού (persistence of vision), ενώ το δεύτερο δημιουργεί την ψευδαίσθηση της κίνησης, όταν οι εικόνες διαδέχονται η μία την άλλη (φαινόμενο phi).Με άλλα λόγια, ο «κινηματογράφος» πρωτοεμφανίστηκε ως μια νέα τεχνική καταγραφής της κίνησης και οπτικοποίησής της, όπως άλλωστε δηλώνει και ο ίδιος ο όρος: κινηματογράφος = κίνηση + γραφή.

Προάγγελοι του κινηματογράφου

Μετείκασμα

Πρώτα βήματα

Κινητοσκόπιο

Μουτοσκόπιο

Το φιλμ

Το φιλμ του Έντισον

Βουβός κινηματογράφος

Ομιλών κινηματογράφος

Αδελφοί Lumiere

The Artist

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Παρουσίαση του σκοπού της έρευνας α) Θα ερευνηθεί κατά πόσο ο κινηματογράφος αποτελεί μέσο ψυχαγωγίας για τους νέους ηλικίας 13 έως 20 ετών. β) Θα ερευνηθεί ποια είδη ταινιών προτιμούν περισσότερο να παρακολουθούν οι νέοι θεατές που πηγαίνουν στον κινηματογράφο. γ) Θα επιδιώξουμε επίσης να διερευνήσουμε εάν επηρεάζεται ο τρόπος που ντύνονται ή αγοράζουν προϊόντα από τις ταινίες που παρακολουθούν. Περιγραφή των ορίων της έρευνας Αριθμός ερωτηματολογίων: Μοιράσαμε 100 ερωτηματολόγια σε μαθητές του ΕΠΑ.Λ Αρχαγγέλου.

Χρονική διάρκεια της έρευνας : η έρευνα διήρκεσε 2 ημέρες. Τρόπος ανάλυσης των αποτελεσμάτων : Ξεχωρίσαμε τα έγκυρα ερωτηματολόγια. Πήραμε τα ποσοστά, επί των εγκύρων, για κάθε μια απάντηση του ερωτηματολογίου, για όλο το δείγμα, ανεξαρτήτως φύλου. Το ερωτηματολόγιο ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Θέμα: Κινηματογράφος και Νέοι Αγόρι ____ Κορίτσι____ Άνω των 18 ετών_______ Κάτω των 18 ετών ________

1. Πόσες ταινίες βλέπεις τον μήνα; i. 0-2 ii. 2-5 iii. πάνω από 5 2. Που βλέπεις ταινίες; i. Στον κινηματογράφο ii. στον υπολογιστή iii. στην τηλεόραση iii. τρόμου iv. κοινωνικές v. πολιτικές vi. ντοκιμαντέρ vii. άλλο

3. Τι είδος ταινιών προτιμάς; i. κωμωδία ii. δράσης iii. τρόμου iv. κοινωνικές v. πολιτικές vi. ντοκιμαντέρ vii. άλλο 4. Επηρεάζεται η εξωτερική σου εμφάνιση (ντύσιμο, styling, χτένισμα) από τις ταινίες που βλέπεις; i. ΝΑΙ ii. ΟΧΙ

5. Επηρεάζεται ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι από κάτι που είδες σε μια ταινία; i. ΝΑΙ ii. ΟΧΙ 6. Έχεις παρατηρήσει να διαφημίζονται προϊόντα μέσα από ταινίες; Αν ναι, δώσε ένα παράδειγμα. i. ΝΑΙ………………………………………………………………………… 7. Πόσο νομίζεις ότι κάνει το εισιτήριο στο σινεμά; …………………………………………………………………………………………… 8. Ξέρεις κάποια ελληνική ταινία ή κάποιον έλληνα/ελληνίδα ηθοποιό που να έχει πάρει βραβείο στο εξωτερικό; Και αν ναι, ποιόν /ά; ………………………………………………………………………

9. Ποιος /α είναι ο αγαπημένος σου ξένος ή έλληνας ηθοποιός; …………………………………………………………………………………………… 10. Ξέρεις κάποιον/α έλληνα/ελληνίδα ηθοποιό που να έχει παίξει σε ξένη ταινία; …………………………………………………………………………………………….. 11. Ξέρεις κάποιον/α διάσημο που να έχει παίξει σε ταινία χωρίς να είναι ηθοποιός; Αν ναι, ποιόν/ά; i. ΝΑΙ……………………………………………………………………………. ii. ΟΧΙ 12. Έχεις δει ταινία με πολιτικό περιεχόμενο; Αν ναι, ποιά;

13. Έχεις δει ντοκιμαντέρ στη τηλεόραση /κινηματογράφο; Αν ναι, ποιό; i. ΝΑΙ……………………………………………………………………………. ii. ΟΧΙ 14. Αν ναι, τι είδους ντοκιμαντέρ είδες; (Κύκλωσε όσα είδες) i. Περιβάλλον ii. Πολεμικά iii. Κοινωνικά iv. Πολιτικά v. Σύμπαν vi. Θρησκευτικά vii. Αθλητικά /sport viii. Υγεία 15. Τι έμαθες ή τι σε εντυπωσίασε από κάποιο ντοκιμαντέρ που είδες; ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………

16. Έχεις δει ασπρόμαυρη ταινία; i. ΝΑΙii. ΟΧΙ 17. ‘Έχεις δει ταινίες με animation; Αν ναι, ποια; a. ΝΑΙ……………………………………………………………………………. b. ΟΧΙ 18. ‘Έχεις μάθει τραγούδια επειδή τα άκουσες σε κάποια ταινία; i. ΝΑΙ ii. ΟΧΙ 19. Ξέρεις τι κάνει ένας κασκαντέρ σε μια ταινία; 20. Ξέρεις κάποια ταινία (ελληνική ή ξένη) που γυρίστηκε στην Ρόδο; Αν ναι, ποια; i. ΝΑΙ……………………………………………………………………………

Στατιστικά αποτελέσματα Από τα 100 ερωτηματολόγια τα 65 ήταν έγκυρα και τα υπόλοιπα 35 άκυρα, εκ των οποίων τα 39 απαντήθηκαν από αγόρια και τα 26 από κορίτσια.

Στην ερώτηση 1, οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να απαντήσουν πόσες ταινίες βλέπουν τον μήνα. Το 43% απάντησε πως παρακολουθεί πάνω από 5 ταινίες τον μήνα.

Με αυτή την έρευνα, επιβεβαιώθηκε πως οι νέοι αυτής της ηλικίας προτιμούν από τα είδη κινηματογραφικών ταινιών τις κωμωδίες, τις ταινίες τρόμου καθώς και τις ταινίες δράσης, ενώ σπάνια θα παρακολουθήσουν ταινίες κοινωνικού ή πολιτικού περιεχομένου. Οι νέοι αυτής της ηλικίας δήλωσαν ότι προτιμούν τις κωμωδίες γιατί τις καταλαβαίνουν πιο εύκολα και ξεχνάνε τα προβλήματα τους. Τις ταινίες τρόμου τις παρακολουθούν γιατί τους αρέσει ο φόβος και η αδρεναλίνη που τους προκαλούν.

Στην ερώτηση 4, δηλαδή κατά πόσο επηρεάζεται η εξωτερική τους εμφάνιση, όπως τα ρούχα που φοράνε, από τις ταινίες που βλέπουν οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν επηρεάζονται. Προφανώς, πολλοί από αυτούς δεν συνειδητοποιούν άμεσα την επίδραση που έχει ο τρόπος ζωής, ένδυσης και συμπεριφοράς των ηθοποιών πάνω τους, όπως αυτοί εμφανίζονται μέσα στις ταινίες.

Στην ερώτηση 6, οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να απαντήσουν αν έχουν παρατηρήσει να διαφημίζονται προϊόντα μέσα από τις ταινίες. Σχεδόν οι μισοί δήλωσαν ότι δεν το έχουν παρατηρήσει, ενώ αυτοί που απάντησαν θετικά πρόσθεσαν ότι τα προϊόντα που διαφημίζονται περισσότερο μέσα από τις ταινίες είναι αναψυκτικά, μάρκες κινητών, ρούχων και αυτοκινήτων. Οι ερωτηθέντες συνειδητοποιούν ότι οι διαφημίσεις χρηματοδοτούνται από διαφημιστικές εταιρίες.

Στην ερώτηση 12, οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να απαντήσουν αν έχουν δει ταινία με πολιτικό περιεχόμενο. Οι 40 από τους 65 απάντησαν αρνητικά, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς αγνοούν την έννοια μιας πολιτικής ταινίας.

Στην ερώτηση 16, οι περισσότεροι απάντησαν ότι έχουν δει ασπρόμαυρη ταινία. Σχεδόν όλοι, αναφέρθηκαν σε ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου.

Στην ερώτηση 17, μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων απάντησε ότι έχει δει ταινία με animation, ενώ οι υπόλοιποι που απάντησαν αρνητικά δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τι σημαίνει animation και για αυτό απάντησαν αρνητικά. Φαίνεται, ότι όλοι έχουν δει αντίστοιχες ταινίες αλλά δεν γνώριζαν περί τίνος πρόκειται η ερώτηση.

ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ