ΔΙΑΛΕΞΗ 7η Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!.
Advertisements

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016.
Δείκτες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης 1. Θεματικές Ενότητες Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα. Κοινωνικά Υπεύθυνες Επενδύσεις. Δείκτες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Ενότητα 3 : ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Α ’ Αισχύλος (68 Θ 200) Επτά επί Θήβας : Πόλεμος μεταξύ « αδελφών - εχθρών » Αικατερίνη ( Καίτη ) Διαμαντάκου Φιλοσοφική.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
Қуат.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
NeoΘΕΣΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
Δρ. Τάκης Αλεξόπουλος Λέκτορας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΟΙ ΔΕΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
«Γιατί ξένος δεν είσαι, ξένος νοιώθεις…» :
(ALPHA BANK – EUROBANK – ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
Το αγαπημένο μου παιχνίδι.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ EΡΕΥΝΑΣ. EΝΑ ΝΕΟ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Έρευνα με θέμα την τηλεόραση
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Lego land Malaysia & Τόκιο
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Υγρό γενικού καθαρισμού οικονομικό στην χρήση – ευχάριστο άρωμα
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ. ΒΥΡΩΝΑ»
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
(ALPHA BANK – EUROBANK – ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΛΕΞΗ 7η Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ Θεωρητικά Προλεγόμενα Και Εμπειρικά Δεδομένα Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός

Οι αλλαγές στο κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο Η ανάπτυξη της διαφοροποιημένης συμβολικής εμπορευματικής παραγωγής. - Νέα μορφή της συμβολικής αξίας - Νέο καθεστώς παραγωγής της συμβολικής αξίας Η παραγωγική δύναμη της αισθητικής και ο νέος ρόλος των ΜΜΕ Νέες μορφές οργάνωσης της εργασίας και παραγωγικά κίνητρα

Εισροές και εκροές της εκπαίδευσης στο νέο καθεστώς εμπορευματικής- συμβολικής παραγωγής ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αύξηση κατανάλωσης εικονιστικών κειμένων Ελλάδα Κατά το δεύτερο μισό του ’90, αυξάνει ο χρόνος το ύψος της τηλεθέασης των παιδιών μόλις εισέρχονται στη σχολική εκπαίδευση Αριθμός των επισκέψεων στους κινηματογράφους, 1995 = 8,2 εκατομμύρια ενώ 2000 = 13,5 εκατομμύρια Σημαντικό ποσοστό των επισκέψεων πραγματοποιείται από νέους Για ενοικίαση βιντεοκασετών δαπανήθηκαν 1996= 11,5 € εκατομμύρια , ενώ 2000 = 23,3 € εκατομμύρια Για ενοικίαση DVD δαπανήθηκαν 1996 = 0,96 € εκατομμύρια ενώ 2001 = 3,43 € εκατομμύρια . Κονσόλα παιχνιδιών: 2000 = 8% των ελλήνων έχει στο σπίτι του ή χρησιμοποιεί

Ερμηνείες της αύξησης της κατανάλωσης εικονιστικών κειμένων Αποτέλεσμα αύξησης των μη ψυχαγωγικών χρήσεων της τεχνολογικής εικόνας (αξιοποίησης της τεχνολογικής εικόνας σε παραγωγικού χαρακτήρα δραστηριότητες όπως η εκπαίδευση). 2. Ως εκτόπιση άλλων μορφών ψυχαγωγίας από την τεχνολογική εικόνα, λ.χ. παιχνίδι

Χαρακτηριστικά της εικόνας που παρουσιάζει αυξημένη κατανάλωση/1 Σε κάθε νέα μορφή τεχνολογικής εικόνας είναι περισσότερο ανεπτυγμένες: η πληροφόρηση (πληροφοριακός λόγος) η ερμηνεία (νοηματικός λόγος) οι συνθέσεις τους Η εργαλειακή χρήση της τεχν. εικόνας στις μετα-τηλεοπτικές μορφές περιέχει περισσότερες ψυχαγωγικές χρήσεις (πρόβλημα των επιχειρήσεων ή των σχολείων) Οι εργαλειακές χρήσεις της τεχν.εικόνας είναι αυξημένες στην ψυχαγωγική της χρήση (λ.χ. χρήση τηλεόρασης ή ηλεκτρονικών υπολογιστών σε αγορές, ιατρικές ή άλλες. πληροφορίες κ.ά.). Έρευνα Εθνικού Κέντρου Βιβλίου: Οι νέοι 15-24 χρησιμοποιούν την τηλεόραση και το διαδίκτυο κυρίως για πληροφόρηση, ωστόσο οι ασθενείς αναγνώστες αγγίζουν το 42,5%, ενώ οι μέτριοι - συστηματικοί αναγνώστες φτάνουν στο 18, 8%

Χαρακτηριστικά της εικόνας που παρουσιάζει αυξημένη κατανάλωση/-2 Οι μετα-τηλεοπτικές μορφές της τεχνολογικής εικόνας (βίντεο, υπολογιστής, διαδίκτυο κ.λπ.) συνδέονται άρρηκτα με την ευέλικτη εξειδίκευση, τη διαφοροποιημένη παραγωγή και τη διαφοροποιημένη κατανάλωση όχι μόνο οικονομικό, αλλά και κοινωνικά – πολιτιστικά (συνθετότητα – διαφοροποίηση της συμβολικής εμπορευματικής παραγωγής Συμπέρασμα: η αυξημένη κατανάλωση τεχν. εικόνας συνδέεται με την ποσοτική και ποιοτική διεύρυνση της συμβολικής εμπορευματικής παραγωγής. Αυτό οφείλεται στις δομικές ιδιότητες της λόγου της (τεχνολογικής ή κινούμενης) εικόνας

Η τηλεθέαση ως διαδικασία πρόσκτησης γνώσης Το βλέπω άρα υπάρχει Μαθαίνω αυτό που βλέπω

Ατομικός χρόνος τηλεθέασης (ενήλικες)

Ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης κατ’ άτομο

Γιατί τα παιδιά μαθητικής ηλικίας παρακολουθούν τηλεόραση; Βασικός λόγος για την τηλεθέαση από την πλευρά των μαθητών είναι η απόκτηση γνώσης (Gunter & McAleer) Η έννοια «γνώση» κατά τους Berger & Luckmann Σύμφωνα με τις έρευνες της AGB κατά το 1996, 40% των γονέων θεωρεί πως «μέσα από την τηλεόραση, τα παιδιά δέχονται ερεθίσματα και μαθαίνουν» Άλλοι λόγοι για την τηλεθέαση: Συνήθεια Δαπάνη του ελεύθερου χρόνου Παρέα με τους συνομήλικους και τους ήρωες της τηλεόρασης Babysitting Συναισθηματική διέγερση Φυγή

ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ Ποσοστά τηλεθέασης και σειρά προτίμησης εκ μέρους των μαθητών, προγραμμάτων της ελληνικής τηλεόρασης ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ Ant1, Mega, Alter, Star, Alpha ET1, NET 1997-98 1998-99 1999-2000 Ελληνικές κωμικές σειρές 34,6 (1η) 37,3 (2η) 27,4 (3η) 3,7 (4η) 6,4 (3η) Παιδικά 26,7 (2η) 29,7 (3η) 39,7 (1η) 12 (1η) 12,4 (1η) 9,9 ( 1η) Ελληνικός κινηματογράφος 23,5 (3η) 19,7 (6η) 19,8 (6η) 5,5 (3η) 5 (4η) Ελληνικές Καθημερινές Σειρές 23 (4η) 23,2 (4η) 14,1 (11η) Ξένες αστυνομικές σειρές 22,2 (5η) 14 (11η) 22,2 (4η) Αθλητικές μεταδόσεις 20,4 (6η) 19,5 (7η) 14,2 (9η) 8,3 (2η) 7,6 (2η) 8 (2η) Ξένος κινηματογράφος 19,7 (7η) 19,9 (5η) 20,9 (5η) 2,8 (7η) 2,3 (6η) Τέχνες- Πολιτισμός 17,7 (8η) 18,3 (8η) 17,2 (8η) 3 (4η) 1,9 (8η) 2 (8η) Ξένες κωμικές σειρές 15,4 (9η) 16,6 (9η) 18,3 (7η) Καθημερινά Μαγκαζίνο 14,8 (10η) 11,3 (13η) 5,9 (17η) 2,6 (8η) 1,4 (11η) 0,8 (11η) Ξένα σήριαλ (Λατινικής Αμερικής) 14,4 (11η) 44,5 (1η) 28,5 (2η)

Ερωτήσεις?