Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
8Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ - IPSIA TREBISACCE (CS) ITALY
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
Ήρωες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Εργασία 2η Δραστηριότητα Δ.23 – ΑΠΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Λαφαζανίδη Αλεξάνδρα Πίτσαρη Αναστασία
ETWINNING.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΜΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης "Crop circles challenge" eTwinning Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη και η χρήση των ΤΠΕ για την προσέγγιση της διδασκαλίας των μαθηματικών . Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Το eTwinning είναι μια δράση που στοχεύει στην προώθηση της συνεργασίας μεταξύ δύο τουλάχιστον σχολείων από δύο διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ για την ανάπτυξη παιδαγωγικών δραστηριοτήτων. Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της δράσης το σχολείο μας, το Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης, με τη συνεργασία των σχολείων Sint-Donatusinstituut Merchtem - Belgium, I.T.C.S. Cesare Vivante - Bari Italy, συμμετείχε στον πανευρωπαϊκό σχολικό διαγωνισμό eTwinning το 2006,στην κατηγορία «Ψηφιακές πηγές», με το project : "Crop circles challenge" , όπου και κατέλαβε την πρώτη θέση

Crop circles challenge Το project αφορά στην ανακατασκευή οποιουδήποτε μοντέλου "αγρογλυφικών" με ένα σύγχρονο λογισμικό γεωμετρίας . Μέσα απ' αυτήν τη διαδικασία οι μαθητές αποκτούν τη δεξιότητα να εξοικειώνονται με βασικές γεωμετρικές έννοιες (μετασχηματισμοί, συμμετρία, κατασκευές κανονικών πολυγώνων κλπ) με τρόπο ελκυστικό και ευχάριστο.

Όπως είναι γνωστό, η γεωμετρική κατασκευή αποτελεί θεμελιώδες θέμα των μαθηματικών σε όλα τα σχολικά προγράμματα της Ευρώπης. Η χρήση λογισμικού υπολογιστών ως εργαλείο για τα μαθηματικά και τις γεωμετρικές κατασκευές είναι ένας καινοτόμος τρόπος για να συνδυαστούν οι ΤΠΕ και οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας.

Η κατασκευή με το χάρακα και το διαβήτη φαίνεται να είναι ένα ιδιαίτερα αποδοτικό εργαλείο για αυτές τις ανακατασκευές .Ωστόσο ένα σύγχρονο λογισμικό γεωμετρίας θα μπορούσε να μας προσφέρει κατασκευές με ακρίβεια, πράγμα αρκετά δύσκολο με τον παραδοσιακό τρόπο. Χρησιμοποιήθηκε λοιπόν το Geogebra (www.geogebra.at), ένα ανοικτό λογισμικό μαθη-ματικών, για να ανακατασκευαστούν τα γεωμετρικά σχήματα των σχηματισμών των «αγρογλυφικών» (Crop Circles)

Η γεωμετρία και η άλγεβρα χρησιμοποιούνται στο GeoGebra με έναν εντελώς νέο τρόπο προκειμένου να δοθεί στους μαθητές ένας πιο ενεργός ρόλος στην εκμάθηση των μαθηματικών. Σήμερα, το GeoGebra είναι διαθέσιμο σε 34 γλώσσες και μερικές από τις μεταφράσεις είναι το αποτέλεσμα των συνεργασιών μεταξύ σχολείων H εκμετάλλευση των πολύγλωσσων πόρων του GeoGebra επιτρέπει τη συνεργασία μαθητών και καθηγητών από πολλές χώρες, γι’αυτό όλο και περισσότεροι συνάδελφοι από την Ευρώπη συνεργάζονται μαζί μας στο πρόγραμμα.

Οι στόχοι της ομάδας των καθηγητών που συμμετεί-χαμε στο πρόγραμμα ήταν να δημιουργήσουμε με τη χρήση του μαθηματικού λογισμικού ένα φιλικό περιβάλλον γλώσσας και μαθηματικών, να υπο-κινήσουμε τη δημιουργικότητα των μαθητών και να τους αφήσουμε να επιλέξουν και να αναδημιουρ-γήσουν γεωμετρικούς ανασχηματισμούς κύκλων αγρογλυφικών χρησιμοποιώντας το GeoGebra στη δική τους γλώσσα Αυτό αποτέλεσε το πρώτο βήμα για μια συνεργασία μεταξύ των σχολείων

Οι καθηγητές και οι μαθητές που εμπλέκονται είναι σε θέση να ανακαλύψουν τα μαθηματικά μοτίβα που είναι κρυμμένα πίσω από τις κατασκευαστικές δομές των αγρογλυφικών και να παράγουν διδακτικό υλικό που θα σχετίζεται και με θέματα άλλων επιστημονικών πεδίων. Παρακάτω θα δείτε πώς το αγρογλυφικό στο Bishop Cannings ανακατασκευάστηκε σχολαστικά βήμα-βήμα,με τη χρήση του λογισμικού γεωμετρίας GeoGebra και είναι τρόπον τινά ένα σχέδιο μαθήματος, μια συνοπτική εισαγωγή στο πώς να αρχίσει κανείς να ανακατασκευάζει κύκλους αγρογλυφικών και να χρησιμοποιεί το πρόγραμμα

Οι συνεργατικές  σχολικές δραστηριότητες, η εμπειρία και τα διδακτικά υλικά, που παρήχθησαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών είναι δημοσιευμένα στους ιστοχώρους του προγράμματος:

Sint-Donatusinstituut, Merchtem, Belgium Ivan de Winne http://www.math.be/ I.T.C.S. "Vivante-Pitagora", Bari Palmira Ronchi http://www.comathsnet.it/c/crop_circles. html Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Dimitris Kastaniotis http://users.sch.gr/dkastani/grcrop.html