Μαθημα : Αειφορος Αναπτυξη Θεμα : Νερο Μαθητες : Κεςιδης Γιωργος Καμπουριδης Κωνςταντινος Ημερομηνια : 5/3/2016 Αυτό το πρότυπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αρχείο έναρξης για παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού σε μια ομάδα. Ενότητες Κάντε δεξιό κλικ σε μια διαφάνεια για να προσθέσετε ενότητες. Οι ενότητες μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε τις διαφάνειές σας ή διευκολύνουν τη συνεργασία μεταξύ πολλών συντακτών. Σημειώσεις Χρησιμοποιήστε την ενότητα Σημειώσεις για την παράδοση σημειώσεων ή για να παράσχετε πρόσθετες λεπτομέρειες για το ακροατήριο. Προβάλλετε αυτές τις σημειώσεις σε προβολή παρουσίασης κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας. Να θυμάστε το μέγεθος γραμματοσειράς (σημαντικό για άτομα με ειδικές ανάγκες, ορατότητα, βιντεοσκόπηση και ηλεκτρονική παραγωγή) Συντονισμένα χρώματα Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα γραφήματα, τα διαγράμματα και τα πλαίσια κειμένου. Λάβετε υπόψη σας ότι οι συμμετέχοντες θα εκτυπώσουν σε άσπρο μαύρο ή σε αποχρώσεις του γκρι. Εκτελέστε μια δοκιμαστική εκτύπωση για να βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα είναι εντάξει, όταν εκτυπώνονται σε αμιγώς ασπρόμαυρη μορφή και σε αποχρώσεις του γκρι. Γραφικά, πίνακες και γραφήματα Διατηρήστε το απλό: Εάν είναι δυνατό, χρησιμοποιήστε ενιαία στυλ και χρώματα που δεν αποσπούν την προσοχή. Προσθέστε ετικέτες σε όλα τα γραφήματα και τους πίνακες.
Στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος (Project) με θέμα την αειφόρο ανάπτυξη κάναμε μια εργασία για το νερό. Στην παρακάτω εργασία σας παρουσιάζουμε πως το νερό χρησιμοποιείτε αλλά και πως γίνεται καταστροφικό. Για παράδειγμα θα σας παρουσιάσουμε την ζωή που υπάρχει μέσα στο νερό και πως διασκεδάζουν οι άνθρωποι. Επίσης θα σας μιλήσουμε για κύματα, τσουνάμι και πλημύρες. Όπως επίσης θα διαπιστώσετε έχουμε βάλλει εικόνες που να ταιριάζουν στο θέμα. Πραγματοποιήστε μια σύντομη επισκόπηση της παρουσίασης. Ππεριγράψτε το κύριο σημείο της παρουσίασης και το λόγο για τον οποίο είναι σημαντικό. Εισαγάγετε κάθε ένα από τα κύρια θέματα. Για να παρέχετε ένα χάρτη για το ακροατήριο, μπορείτε να επαναλάβετε αυτήν τη διαφάνεια επισκόπησης σε όλη την παρουσίαση, επισημαίνοντας το συγκεκριμένο θέμα που θα συζητήσετε στη συνέχεια.
Ζωή μέσα στο νερό Ο άνθρωπος δεν μπορεί να ζήσει χωρίς νερό παραπάνω από 2-3 μέρες. Το 70% του σώματος του ανθρώπου αποτελείται από νερό. Επίσης το νερό είναι πολύ σημαντικό και για τα ζώα καθώς κάποια μένουν μέσα στο νερό αλλά και όλα τα ζώα αποτελούνται από 70% νερό όπως οι άνθρωποι. Παρόμοιος το χρειάζονται και τα φυτά διότι δεν μπορούν να κάνουν φωτοσύνθεση χωρίς νερό. Αυτή την εποχή γίνεται μια τεράστια σπατάλη νερού από τον άνθρωπο χρησιμοποιώντας οικιακές συσκευές που σπαταλούν το νερό. Το περισσότερο νερό όμως το μολύνουν και το χρησιμοποιούν οι αγρότες και τα εργοστάσια. Το νερό είναι πολύ σημαντικό διότι οι άνθρωποι έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους. Επίσης μέσα στο νερό διεξάγονται και πολλά αθλήματα όπως ιστιοπλοΐα, κανόε καγιάκ, κωπηλασία, water polo κ.α. Επίσης σε πολλές περιοχές της γης το νερό είναι θεραπευτικό και πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν και απαλλάσσονται από διαφόρων ειδών αρρώστιες. Αυτή είναι μια άλλη επιλογή για διαφάνειες επισκόπησης με μεταβάσεις.
Κύματα Κατά την έναρξη του ανέμου, στην επιφάνεια του ηρεμούντος ύδατος δημιουργούνται «ρυτίδες» ακανόνιστου σχήματος. Αργότερα όσο αυξάνει η ένταση του ανέμου παρατείνεται και η διάρκεια της δράσεως αυτού στην επιφάνεια του ύδατος, με συνέπεια οι ρυτίδες να μεταβάλλοντα σε κύματα ακαθόριστου σχήματος και διεύθυνσης. Στην συνεχεία όμως, όταν παύσει να πνέει ο άνεμος τα κύματα λαμβάνουν μια συγκεκριμένη μορφή, δηλαδή κανονικό σχήμα με ορισμένο ύψος, μήκος και περίοδο. Αν μάλιστα δεν μεσολαβήσει άλλη αιτία η περίοδος του κυματισμού θα διατηρείται μέχρι την πλήρης απόσβεση της.
Τσουνάμι Το τσουνάμι είναι θαλάσσιο φαινόμενο, που δημιουργείτε κατά την απότομη μετατόπιση μεγάλων ποσοτήτων νερού, σε ένα υδάτινο σχηματισμό, όπως ένας ωκεανός, μία θάλασσα, μία λίμνη ή ένα φιόρδ. Το τσουνάμι, μπορεί να είναι αποτέλεσμα σεισμού, κυρίως υποθαλάσσιου, που προκαλεί κατακόρυφη ανάταξη του βυθού, παραθαλάσσιας κατάρρευσης βουνοπλαγιάς ή ηφαιστείου, υποθαλάσσιας ηφαιστειακής έκρηξης ή κατολίσθησης, καθώς και πτώσης ικανού μεγέθους ουράνιου σώματος στη θάλασσα.
Πόσιμο νερό Το πόσιμο νερό για να είναι πόσιμο πρέπει να πληρεί ορισμένες προδιαγραφές. Αν δεν τις πληρεί θα πρέπει να υποστεί κατάλληλη επεξεργασία ώστε να καταστεί κατάλληλο. Αυτό γίνεται στα διυλιστήρια. Πόσιμο νερό χαρακτηρίζεται το νερό που είναι καθαρό από φυσκή , χημική, βιολογική και μικροβιολογική άποψη και μπορεί να καταναλώνεται χωρις να κινδυνεύει η υγεία του ανθρώπου. Το πόσιμο νερό πρέπει να είναι άχρωμο, άοσμο, δροσερό και με ευχάριστη γεύση. Τι θα μπορεί να κάνει το κοινό αφού ολοκληρωθεί αυτή η εκπαίδευση; Περιγράψτε σύντομα κάθε στόχο για τον τρόπο με τον οποίο το κοινό θα ωφεληθεί από αυτήν την παρουσίαση.
Πλημμύρα Ως πλημμύρα ορίζεται η υπερχείλιση επιπλέον νερού, που καλύπτει την ξηρά. Η οδηγία της Ε.Ε. για τις πλημμύρες ορίζει μια πλημμύρα ως προσωρινή κάλυψη από νερό εδάφους το οποίο υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν καλύπτεται από νερό. Οι πλημμύρες μπορεί επίσης να εμφανιστούν στα ποτάμια, όταν ροή υπερβαίνει την χωρητικότητα του καναλιού του ποταμού, ιδίως σε στροφές ή μαιάνδρους. Οι πλημμύρες συχνά προκαλούν ζημιές σε σπίτια και επιχειρήσεις, εφόσον έχουν τοποθετηθεί σε φυσικές περιοχές κατάκλυσης των ποταμών. Προσθήκη διαφανειών σε κάθε ενότητα θέματος εάν είναι απαραίτητο, συμπεριλαμβανομένων διαφανειών με πίνακες, γραφήματα και εικόνες. Ανατρέξτε στην επόμενη ενότητα για δείγμα πίνακας, διατάξεις γραφημάτων, εικόνων και βίντεο.
Αίτια Πλημμύρας Έντονη βροχή ή καταιγίδα. Το λιώσιμο μεγάλων στρωμάτων χιονιού ή πάγου. Η άνοδος της στάθμης ενός ποταμού ή μιας λίμνης λόγω παρατεταμένης βροχόπτωσης. Η υποχώρηση – κατάρρευση ενός φράγματος. Η συσσώρευση σκουπιδιών και μπαζών στις κοίτες των ρεμάτων, των ποταμών ή στους υπονόμους των πόλεων. Συνοψίστε το περιεχόμενο παρουσίασης, επαναλαμβάνοντας τα σημαντικά σημεία από τα μαθήματα. Τι θέλετε να θυμάται το κοινό όταν τελειώσει η παρουσίασή σας; Αποθηκεύστε την παρουσίασή σας σε ένα βίντεο για εύκολη διανομή (Για να δημιουργήσετε ένα βίντεο, κάντε κλικ στην καρτέλα Αρχείο και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Κοινή χρήση. Στην ενότητα Τύποι αρχείων, κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία βίντεο.)
Microsoft Διάκριση μηχανικής
Αυτή η εργασία έγινε με πολύ κόπο και ευχαρίστηση Αυτή η εργασία έγινε με πολύ κόπο και ευχαρίστηση. Για να γίνει η εργασία χρειαστήκαμε την βοήθεια πολλών πηγών έτσι ώστε να έχουμε ποικιλία πληροφοριών. Από την έρευνα μας για τις λειτουργίες του νερού βγάλαμε ως συμπέρασμα ότι το νερό είναι πολύ πολύτιμο για την ζωή στον πλανήτη μας γι’αυτό και πρέπει να το προστατεύουμε.
Βιβλιογραφια http://dim-rizou. pel. sch. gr/ergasies/nero/page02 Βιβλιογραφια http://dim-rizou.pel.sch.gr/ergasies/nero/page02.html https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF %83%CE%BC%CF%8C%CF%82 https://www.google.gr/search?q=%CE%B6%CF%89%CE%B7+%CE%BC%CE%B5%CF%83 %CE%B1+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%BF&biw=1366&b ih=623&site=webhp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiPw6jl66fK AhVFVBQKHVeKCQIQsAQIHA#tbm=isch&q=%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CE%BC %CE%B1%CF%84%CE%B1+%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85 https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%BC%CF%8D%CF %81%CE%B1 https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CF%81%CF%8C https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%83%CE %B9%CE%BF_%CE%BD%CE%B5%CF%81%CF%8C https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE %BC%CE%B9 https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8D%CE%BC%CE%B1 https://www.google.gr/search?q=%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%BF&biw=1366&bih=66 7&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjmweqCqrnKAhUHLhoK HQ8sCLMQ_AUIBigB#imgrc=_ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%AE
Κεςιδης Γιωργος Καμπουριδης Κωνςταντινος ΤΕΛΟΣ Κεςιδης Γιωργος Καμπουριδης Κωνςταντινος ΤΕΛΟΣ